PUNXADES AL OVARI??
PUNXADES AL OVARI??
doncs aixó..que tinc punxades al ovari esquerre .El TO va donar positiu el dia 13 y 14 del cicle , el 15 ja sortia negatiu y avui dia 16 tinc unes punxadetes al ovari...si ja es suposa que he ovulat...no ho entenc, podria ser que estigues ovulant avui??? el fluxe avui ja es mes sec...
Aiisss que complicat que es aixó !!!
Aiisss que complicat que es aixó !!!
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
Re: PUNXADES AL OVARI??
uix que complicat tot plegat pimpam. yo diria que ya as ovulat pero mai se sap exactament que fa el nostre cos...si segueixen aquests dolor truca al ginecoleg habeure si t´aclreix alguna cosa.
Aiisss Suyoscar que acabo de caure amb la teva firma FELICITATS!!! Que , ja t'has fet a la idea??? encara deus ser al nuvol,oi??
No esque siguin molt forts...pero hi son..i com mai m'havia passat..
No esque siguin molt forts...pero hi son..i com mai m'havia passat..
Hola Pimpam.... ja he vist que t'has afegit a les buscadores de maig, benvinguda!
A veure, pel que dius ja t'ha passat l'ovulació. Un pregunta: quants mesos portes sense pildores? o feieu servir metodes de barrera?
Perquè si fa poc que vas deixar les pildores, el cos pot donar-te simptomes que normalment no tenies degut que està tornant a la normalitat: a ovular cada mes, amb els temps de cicle que et corresponen... i potser tens dolors injustificables. A mi m'ha passat, i no coincidien amb l'ovulació... jo porto 3 mesos i cada un ha estat diferent... el cos necesita un temps per adaptar-se.
De fet, el que porto més malament, són la retenció de líquids... uff
No t'hi amoinis!!!
A veure, pel que dius ja t'ha passat l'ovulació. Un pregunta: quants mesos portes sense pildores? o feieu servir metodes de barrera?
Perquè si fa poc que vas deixar les pildores, el cos pot donar-te simptomes que normalment no tenies degut que està tornant a la normalitat: a ovular cada mes, amb els temps de cicle que et corresponen... i potser tens dolors injustificables. A mi m'ha passat, i no coincidien amb l'ovulació... jo porto 3 mesos i cada un ha estat diferent... el cos necesita un temps per adaptar-se.
De fet, el que porto més malament, són la retenció de líquids... uff
No t'hi amoinis!!!
Gracies Nuri g!!
Doncs no, feiem servir preservatiu..les pildores les vaig deixar fa anys.A mi al contrari, les pildores em feien retenir molt..en vaig engrexar 5 kilos
Doncs no, feiem servir preservatiu..les pildores les vaig deixar fa anys.A mi al contrari, les pildores em feien retenir molt..en vaig engrexar 5 kilos
Bé, de fet quan prenia les pildores també retenia, però des de que les vaig deixar porto un descontrol que no m'aclaro.
I s'em fa molt dificil de controlar el pes...
Sort que ja fa alguns anys que dedico unes hores a la setmana a fer esport... però tot i així peso un parell de kilos més que fa 3 anys.
A veure si amb el pas dels mesos, elimino aquests sinptomes secundaris tant emprenyadors...
I s'em fa molt dificil de controlar el pes...
Sort que ja fa alguns anys que dedico unes hores a la setmana a fer esport... però tot i així peso un parell de kilos més que fa 3 anys.
A veure si amb el pas dels mesos, elimino aquests sinptomes secundaris tant emprenyadors...
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Doncs pimpam, a mi aquest més no m'han marxat la sensació dels ovaris. No es fan mal com quan ovulo, però els noto... en el meu cas no pot ser ovulació, perquè vaig notar clarament que era el diumenge, així que ... pot ser qualsevol cosa, que tinguis una mica inflamat, que t'hi fixis més, etc. I també pot ser que estiguis prenyi! Encara ens faltaran alguns dies per saber-ho.
El següent cicle potser em compro els TO per sortir de dubtes sobre quan, respecte les punxades, és la ovulació. Jo no ho he fet mai!
Apa, ens veiem al post de maig!
El següent cicle potser em compro els TO per sortir de dubtes sobre quan, respecte les punxades, és la ovulació. Jo no ho he fet mai!
Apa, ens veiem al post de maig!
nuri g suposo que el que has dit del sport es la clau...pero son tan t gossa!!!
Joana , compratels que van força be per apuntar millor
Joana , compratels que van força be per apuntar millor

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |