ALGÚ AMB ENFERMETAT INFLAMATORIA PÈLVICA/SALPINGITIS???
ALGÚ AMB ENFERMETAT INFLAMATORIA PÈLVICA/SALPINGITIS???
Hola noies:
Sóc nova i entro perquè estic molt amoïnada. M'han diagnosticat salpingitis (inflamació de les trompes de falopi) i estic seguint un tractament. Ja estic acabant amb els antibiòtics, però he llegit que aquesta inflamació encara que amb medicació es cura, pot provacar infertilitat.
Algú ha passat aquesta infecció i s'ha quedat embarassada?????
Es que ara començàvem a buscar i no sé de que manera hi pot haver afectat tot això!!!
Gràcies noies!!!!
Sóc nova i entro perquè estic molt amoïnada. M'han diagnosticat salpingitis (inflamació de les trompes de falopi) i estic seguint un tractament. Ja estic acabant amb els antibiòtics, però he llegit que aquesta inflamació encara que amb medicació es cura, pot provacar infertilitat.
Algú ha passat aquesta infecció i s'ha quedat embarassada?????
Es que ara començàvem a buscar i no sé de que manera hi pot haver afectat tot això!!!
Gràcies noies!!!!
Re: ALGÚ AMB ENFERMETAT INFLAMATORIA PÈLVICA/SALPINGITIS???
Ho sento miranda, no et puc ajudar.. li has demanat ala gine que t'ho expliqui? L'hi pots trucar per preguntar-li..
Espero que no sigui res i no hi hagi cap problema!!

Espero que no sigui res i no hi hagi cap problema!!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: ALGÚ AMB ENFERMETAT INFLAMATORIA PÈLVICA/SALPINGITIS???
rela ha escrit:Ho sento miranda, no et puc ajudar.. li has demanat ala gine que t'ho expliqui? L'hi pots trucar per preguntar-li..
Espero que no sigui res i no hi hagi cap problema!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tinc hora amb el gine dilluns, perquè vaig haver d'anar a urgències i allà m'ho van diagnosticar i vaig començar el tractament.
Però per el que he llegit a internet, encara que la infecció s'acabi, el dany que hi pot haver causat a les trompes i pot ser irreversible, per això preguntaba si algú ho havia patit.
Gràcies rela!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 82 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |