cesaria quant es te que esperar per anar a buscar el segon?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
prati
:: girafa
Entrades: 2363
Membre des de: dc. maig 13, 2009 9:52 am
Ubicació: Manresa

cesaria quant es te que esperar per anar a buscar el segon?

EntradaAutor: prati » dj. abr. 29, 2010 10:07 pm

Hola a totes,
Fa 11 mesos que vaig tenir el Marti, va ser per cesaria, ja que soc estreta de pelvis i no hi havia manera de que pogues vaixar ell solet no passava.
Ara ens estem plantejant de tenir el segon, pero quant heu esperat vosaltres, hi ha metges que et diuem 2 anys i altres que et diuen 1any i mig!

Gracies reines.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: cesaria quant es te que esperar per anar a buscar el segon?

EntradaAutor: dinser » dj. abr. 29, 2010 10:18 pm

Prati a la meva cosina li van fer esperar 2 anys. Ademés és el que sempre he sentit.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dj. abr. 29, 2010 10:28 pm

Hola!!
A mi em vam fer cesària, i la meva ginecòloga em va dir de esperar 1 any per buscar un nou embaraç.
Penso que 2 anys és massa,.....
ImatgeImatge
nurkieta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dv. abr. 30, 2010 7:22 am

Hola!

A mi també em van fer una cessària ara fa uns 11 mesos, i el meu ginecoleg em va dir que els nens s'havien de portar com a mínim 2 anys, o sigui que esperes 15 mesos per anar a buscar el segon, no que esperes 2 anys per anar a buscar.

Però a qui has de fer cas és al teu ginecoleg, que al cap i a la fi és qui et portarà l'embaràs!!! :ok:
ImatgeImatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dv. abr. 30, 2010 7:36 am

Prati !!!! jejejeje jo em feina la mateixa pregunta ... aquest mes m'he demanat hora al gine per fer-me una revisió de l'any i preguntar-li, tot hi així em decidit amb l'Ervo que per precaució (perque tothom diu 2 anys) ens esperarem sobre el mes d'abril de l'any que be (ho sigui d'aqui un anyet) anar a buscar el segon ...
Imatge
amalia1976
:: tigre
:: tigre
Entrades: 710
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: amalia1976 » dv. abr. 30, 2010 8:14 am

Buenas!!!

A mi també em van dir a partir de dos anys....

I aixi ho vam fer.... quan la Claudia va fer dos anys ens vam animar... :ok:

I mira al final es portaran 3 anyets i una mica més..... >.-<:
[
Muntcat
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dv. abr. 30, 2010 8:21 am

Una cosa és el que es recomani a nivell general, i aquí segur que heu sentit tant un any com dos, i l'altra és el que et recomani el TEU ginecòleg. Ell és qui t'ha vist per dins i qui sap com estàs tu exactament. A mi personalment em van dir que m'esperés un any, i com que em volia aprimar abans de quedar-me embarassada una altra vegada al final van ser 15 mesos. De tota manera i com a anècdota us diré que als 4 mesos de la segona cessària em va dir (com que sabia que en volia un altre): "no és recomanable, però estàs perfectament per tornar-t'hi a posar, si vols". Llàstima que el meu home diu que amb dos ja tenim prou feina...
Imatge
nurkieta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

EntradaAutor: nurkieta » dv. abr. 30, 2010 8:33 am

Muntcat ha escrit:Una cosa és el que es recomani a nivell general, i aquí segur que heu sentit tant un any com dos, i l'altra és el que et recomani el TEU ginecòleg. Ell és qui t'ha vist per dins i qui sap com estàs tu exactament. A mi personalment em van dir que m'esperés un any, i com que em volia aprimar abans de quedar-me embarassada una altra vegada al final van ser 15 mesos. De tota manera i com a anècdota us diré que als 4 mesos de la segona cessària em va dir (com que sabia que en volia un altre): "no és recomanable, però estàs perfectament per tornar-t'hi a posar, si vols". Llàstima que el meu home diu que amb dos ja tenim prou feina...

Estic totalment d'acord amb la Muntcat! Cada cas és diferent, i a vegades no tot el que sentim per aquest món és el més recomanable per nosaltres.
ImatgeImatge
prati

EntradaAutor: prati » dv. abr. 30, 2010 8:54 am

Gracies a totes per les vostres respostes, a final del mes vinent tinc hora al gine, ja us dire que ma dit, pero tambe volia saber les vostres opinions!!
Una altre pregunta, les que veu tenir el primer per cesaria, el segon tambe va ser per cesARIA???? I els vostres marits van poder estar amb vosaltres????

Gracies altre vegada!!!
Imatge
Imatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Annetta
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 20, 2009 1:31 pm

EntradaAutor: Annetta » dv. abr. 30, 2010 9:55 am

Hola noies!!

Jo vaig tenir el primer per cesàrea pq no dilato...ni amb oxitocina...
El gine em va dir que m´esperés un any més o menos i ara el meu nen té 18 mesos i estic embarassada de 20 setmanes...o sigui que es portaran just 23 mesos i mig...
El problema és que m´ha dit el gine que vaig ara (he canviat pq l´altre em va tenir 22 hores de part amb oxitocina i un mal que no m´aclarava total per acabar en cesàrea i em vaig emprenyar) doncs m´ha dit el nou que tinc la cicatriu interna de la cesàrea molt fina i que no podré tenir contraccions pq se´m pot trencar i tenir una hemorràgea interna...això sumat a que no dilato em faran cesàrea una altre cop.....en part millor pq no t´has de preocupar per quan trecaràs aigües o quan aniràs de part però estic una mica trista pq no sé què és tenir un part natural i em faria ilu....

bueno tot aq rollo per dir-te que cada part és un món i que no té res a veure si el primer es per cesàrea el segon pot ser que no...en el meu cas si però conec molta gent que no ha sigut així...

Espero haver-te ajudat...
prati

EntradaAutor: prati » dv. abr. 30, 2010 10:04 am

Annetta, moltes gracies i moltes felicitats per el teu nou embaras!!!! ;-)
Imatge
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
martavila
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dv. abr. 30, 2010 12:13 pm

Hola noies,

a mi també em van fer cesaria fa gairebé 17 mesos, jo també he sentit ha dir que t'has d'esperar 2 anys, com que a finals de maig tinc revisió, li preguntaré al gine, perquè tal y com heu dit, cada persona és un món, i cada gine tindrà la seva opinió..

Prati, en el meu cas, el meu home va poder estar amb mi a la cesària, ho vam preguntar al gine, i ens va deixar, a part, també teniem "enchufe", perquè el meu home ven material de quirofan a la Corachan i també és infermer, coneix a la cap de parts, i de compres. i com que el gine té bon rollo amb elles, doncs suposo que tot influeix..
la veritat és que vaig agraïr que estigues amb mi, i va veure com me'l treien, i vam poder compartir el millor moment de la nostra vida junts :love: aixxx, que m'emociono...

Anetta, felicitats pel segon embaraç!
martavila l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 11:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Annetta
Entrades: 13
Membre des de: dc. maig 20, 2009 1:31 pm

EntradaAutor: Annetta » dv. abr. 30, 2010 12:32 pm

Gràcies Martona!!!!!!!!!! ja saps qui sóc...jajajjaa sóc l´Anna! Un petó!!!!!!!!!!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. abr. 30, 2010 2:32 pm

Jo no em plantejo encara pensar en un segon i per tant, el gine no m’ha dit res. Però us comento el que em va explicar quan em va dir que m’haurien de fer una cesària. Va ser després d’hores dilatant, per patiment fetal i jo no vaig dir res però la cara, pel que es veu, ho deia tot. Ell es va posar a consolar-me i entre d’altres coses, em va dir que no patís, que una cesària no implicava necessàriament que el segon part fos cesària també, que la seva dona va tenir una cesària amb la primera filla i que, un any després, va tenir la segona per part vaginal. Suposo que no volia dir que les dues nenes es porten només un any (seria massa bèstia!) sinó que es va quedar embarassada al cap d’un any. I si ell li va permetre a la seva pròpia dona, serà que no és tan estrany i descabellat, no?
nena83
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dv. abr. 30, 2010 9:53 pm

Jo vaig tenir cessària perquè la nena no passava per la meva pèlvis, vaig estar 2 dçies de part i al final, quan vàren veure patiment fetal i jo malament també doncs vàren dir que pitant a quiròfan. A la revisió del mes li vaig preguntar a la meva ginecòloga quan de temps havia d'esperar per quedar-me :-()) i em va dir que un any, com amb un part vaginal. Jo li vaig comentar que sempre havia sentit que eren 2 anys i em va dir que era excessiu...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**mariona**
:: peixet
:: peixet
Entrades: 288
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm

EntradaAutor: **mariona** » dg. maig 02, 2010 8:36 am

prati ha escrit:Hola a totes,
Fa 11 mesos que vaig tenir el Marti, va ser per cesaria, ja que soc estreta de pelvis i no hi havia manera de que pogues vaixar ell solet no passava.
Ara ens estem plantejant de tenir el segon, pero quant heu esperat vosaltres, hi ha metges que et diuem 2 anys i altres que et diuen 1any i mig!

Gracies reines.

hola prati el meu fill està a punt de fer els 10 mesos, just em va pasar el mateix q tu a les 42 setmanes em van fer una cessàrea pq no passava per la pelvis.
fa 15 dies vaig anar al gine per plantejar un segon embaràs, via lliure a partir del any!!! per tant d'aquí dos mesos ens hi posem!!! :p-)
A veure q et diu a tu el gine
sóc l'atesor, ex-grafiquera
martavila
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dg. maig 02, 2010 7:42 pm

Annetta ha escrit:Gràcies Martona!!!!!!!!!! ja saps qui sóc...jajajjaa sóc l´Anna! Un petó!!!!!!!!!!

nenaaaaa !! que no sabia que eres tu ! m'ho va dir ma cosina !! que bó !!!!!!
un petó guapissima !
Imatge

Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dg. maig 02, 2010 8:55 pm

prati ha escrit:Hola a totes,

Gracies reines.

jo suposo de com cicatritzis, pero a mi el gine em va dir que ENTRE CESSARIA I CESSARIA havia de passar 1 any. Nosaltres ens ho vam plantejar i ho vam preguntar explicitament i ens va dir que als 3-4 mesos de la cessaria ja podia quedar-me embarassada...
Muntcat
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dl. maig 03, 2010 8:02 am

Prati, la primera cessària va ser després d'una inducció al part fallida a la setmana 42, ja que el nen no s'havia ni encaixat, si per ell fos encara hi seria. I la segona, vaig trencar aigües i quan vaig anar a la clínica i em van posar les corretges van veure que el nen tenia problemes amb la freqüència cardíaca i em van fer una cessària d'urgència. Si no hagués tingut el problema aquest segurament hauria estat part normal.
Jo els he tingut a la Corachan i en cap dels dos casos van deixar entrar el meu home. Jo sé que a l'Hospital de Barcelona sí que hi deixen entrar.
De tota manera, tot i que em va saber molt greu que no hi fos el meu home trobo que és una operació major i no hi ha de fer res personal no qualificat.
Imatge
airu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dj. set. 21, 2006 10:28 am

EntradaAutor: airu » dt. maig 04, 2010 10:25 pm

Hola noies!! a mi la meva gine em va dir que havia d'esperar 14 mesos fins tornar-me a quedar embarasada. Jo dos anys ho trobo exagerat.
:)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::