Quan es pot fer el TE?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
etnia
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. abr. 18, 2010 4:59 pm

Quan es pot fer el TE?

EntradaAutor: etnia » dl. maig 10, 2010 6:46 pm

Hola noies!
Segur que ja s'ha preguntat per aquí, però no ho trobo. Sabeu quan es pot començar a fer el TE? Cal esperar a un retràs? No es pot fer abans? És que no sé si em sabré aguantar!

Gràcies guapis!
LaLau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. març 22, 2010 2:20 pm

Re: Quan es pot fer el TE?

EntradaAutor: LaLau » dl. maig 10, 2010 7:51 pm

Bones!!
Jo me'l vaig fer uns dies abans, tampoc em podia esperar! Però la ratlla no es veia prou clara i vaig acabar comprant dos o tres predictors... :r)
Per provar-ho no hi perds res, apart d'uns pocs euros...Que hi hagi sort!!!!!!!
Imatge
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dl. maig 10, 2010 8:49 pm

Hola Etnia, si et compres de les marques Predictor o ClearBlue i et fas el TE dos dies abans del dia que et tenia que venir la regla amb el primer pipi del matí tens un 97% de possibilitats de que t'ho detecti. Jo ho vaig fer així i mira el meu ticker. Estic a punt de parir. Vamos, que aquest nen ja va tard.

Et desitjo molta sort i haver-te ajudat.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. maig 10, 2010 9:02 pm

Hola!!
En teoria, ja desde el primer dia de falta et pot sortir el TE+, com va ser el meu cas, i ben clara que em va sortir la ratlleta!!!!
si t´has quedat embarassada en els primers dies del cicle, tambè podria ser que dies abans de la falta et pugui sortir el TE+, pero tampoc t´extranyi si fins que no passin 7-10dies de la falta et surti +, pot ser que haguis quedat embarassada al final del cicle o que segreguis menys hormona d´embaraç i per això no ho detecta el TE.
Que tinguis sort i abans o després et surti un super+++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge
etnia
Entrades: 316
Membre des de: dg. abr. 18, 2010 4:59 pm

EntradaAutor: etnia » dl. maig 10, 2010 9:22 pm

Moltes gràcies, noies! Em sembla que un dia d'aquests passaré per la farmàcia! :r)
lauraijoan
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

EntradaAutor: lauraijoan » dt. maig 11, 2010 8:41 am

a mi no em va sortir fins una setmana més tard del retràs, així que si no surt tranquil.la,...fins que no hi ha warry ...
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dl. maig 17, 2010 9:29 am

doncs jo tinc cicles irregulars i eterns des que vaig deixar l'anella....o sigui que no sé mai si porto retard, ho tinc difícil per saber quan he de fer els TO i els TE...durant els primers mesos em vaig haver de provocar la regla amb progesterona, aquest últim ja em va venir sola (però amb un cicle de 65 dies...), ara vaig pel dia 35 del cicle....i no sé si és tard o aviat perquè em vingui!!
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
mot
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

EntradaAutor: mot » dt. maig 25, 2010 9:16 pm

Ostres Abril, quin cicle més llarg, no?

Jo també feia servir l'anell, però inicialment, no m'ha desvariat la warry, bé, això diria... aquest és el primer mes que no el porto, i sembla que tot segueix el seu curs.

Jo em vaig comprar el TE fa dues setmanes, i el meu maridet cada dia em demana que ho mirem, però a la capsa hi diu que esperem fins el dia que hauria de venir la warry. Penso que si esperem fins que ha de venir i no ve, ja em faré el TE, però si ve, ja no valdrà la pena. De fet, si m'hi he quedat, és igual saber-ho avui com d'aquí a 15 dies, no? igualment estaré prenyins i la meva vida no canviarà gaire, per no dir gens, ja que la vida que porto és molt sedentària. Així que intento tenir paciència, però la warry m'ha de venir el divendres, i ja estic dels nervis. Que si m'haurien de fer mal els pits i no me'n fan, si m'hauria de sentir més inflada...

Com podeu comprovar, el cap (lògica) va per una banda, i els sentiments, per una altra. Estic nerviosa!!! vull saber-ho ja, però, per altra banda, no hi ha pressa... jajajaja, qui m'entengui que em compri!!!!
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Carbiadaya
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. maig 27, 2010 3:53 pm

Jo m'el vaig fer ahir,a les 9 de la tarda,i amb mitg ditet de pipi
i va sortit clarissim
EMBARASSADA 2-3 SETMANES

Portaba 3 dies de retràs....... :-())
Imatge

mot
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

EntradaAutor: mot » dj. maig 27, 2010 6:43 pm

Enhorabona Carbiadaia!!!! Felicitats!!! espero poder pronunciar les mateixes paraules d'aquí a poques hores!!! jejeje
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
Carbiadaya
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. maig 27, 2010 7:47 pm

molta sort wapi :-())
Imatge

minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dl. maig 31, 2010 10:21 am

Doncs jo estic fora de l'estadistica. Dos embarassos dos negatius. El TE fet uns 5 dies més tard de que em vingues la regla.

Amb el 1er embaràs fins 3 setmanes més tard no em va sortir possitiu amb l'analitica de la llevadora.
cuxita
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

EntradaAutor: cuxita » ds. juny 12, 2010 3:52 pm

Una pregunteta, quin TE recomaneu?? el Predictor, el Clearblue, o crec que també ja n'hi ha d'Unitest no? M'ha de venir la regla la setmana que ve però estic desitjant que no vingui i fer-me un TE i tenir el meu positiu. Però mai m'he comprat cap test i no sé quin és millor que demani a la farmàcia...
Imatge
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » ds. juny 12, 2010 8:32 pm

hola cuxita. Amb el meu primer embaràs vaig fer servir el Predictor, però no és que jo el demanés a la farmàcia, sino que és el que em van donar. De fet, abans del + vaig fer-me un altre el mes anterior, no recordo la marca, però va ser -. Així que tots dos van anar bé.

No fa gaire vaig anar a una altra farmàcia per demanar-ne un, i sense dir res em va treure el clearblue, suposo que va a modes, i llavors jo li vaig dir, "no, un de més barato, el més barato que tinguis" , i la tia em va mirar amb mala cara i tot, serà..... :ufs:

Jo crec que opinions pots trobar moltes. Jo ara et recomanaria el Predictor, perquè és amb el que em va sortir + de la meva princesa, però també em podien haver donat en aquell moment un altre (el clearblue no perquè crec que fa 4 anys no hi era).

Així que el meu consell és que, sigui quin sigui, que t'ho agafis amb ànims, i si no surt el que esperes, no passa res!! a practicar més i al juliol segur que hi ha més sort!!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 13, 2010 11:26 am

Gràcies ninetapetita. Jo també he sentit de tots els colors amb el Clearblue. Suposo que arribat el moment em compraré un Predictor i llavors si és positiu, em compraré el Clearblue per veure lo de les setmanes, que trobo que fa gràcia... I lo que tu dius, si no és aquest mes seguirem provant, que ja seria massa sort encertar a la primera!!
Imatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dg. juny 13, 2010 4:09 pm

cuxita ha escrit:Una pregunteta, quin TE recomaneu?? el Predictor, el Clearblue, o crec que també ja n'hi ha d'Unitest no? M'ha de venir la regla la setmana que ve però estic desitjant que no vingui i fer-me un TE i tenir el meu positiu. Però mai m'he comprat cap test i no sé quin és millor que demani a la farmàcia...

Jo vaig tenir el positiu amb un Unitest i al cap de dos dies va ser el meu cumple i em vaig autoregalar un Clearblue! els TE de Clearblue són massa cars -segons la meva opinió- per si després et surt negatiu. Crec que val més la pena comprar-ne de baratos i si estàs embarassada tard o d'hora et donarà positiu o ho sabràs d'alguna manera (si el TE fallés). Una altra cosa són els TO...amb aquests sí que crec que és important la fiabilitat, perquè depens d'un dia per saber si estàs ovulant o no. Si jo hagués comprat TO, segur que hauria comprat Clearblue!
musica l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 4:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 13, 2010 4:15 pm

Gràcies Musica ho tindré en compte també per si més endavant m'he de comprar TO.
Per cert, et queda molt poquet :-) enhorabona!!
Imatge
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dg. juny 13, 2010 4:20 pm

cuxita ha escrit:Gràcies Musica ho tindré en compte també per si més endavant m'he de comprar TO.
Per cert, et queda molt poquet :-) enhorabona!!

Gràcies!!!! sí, qüestió de dies!!!
Imatge

Imatge

Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dg. juny 13, 2010 7:49 pm

Hola noietes!!
Jo tinc una pregunta... estan embarassada de pocs dies tens algún sintoma? És que jo pensava fer-me TE si a part del retràs començava a tenir algún sintoma suspitós. Bé, que estic amb TO i fent deures quan crec que toca, pero prefereixo no obsesionar-me amb els TE per si de cas trigo molt no portar-me desil.lusions.

Moltes gràcies,

un petonet
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 13, 2010 8:29 pm

Sil30 jo volia preguntar lo mateix. Quins símptomes es tenen al principi de quedar-s'hi. Jo porto tota la tarda amb un mal d'ovaris i de ronyons...i clar, són símptomes de warry total pero i d'embaràs?? són els mateixos?? aixx quin desespero...
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::