the sensual tea, algú l'ha provat?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

the sensual tea, algú l'ha provat?

EntradaAutor: nacristai » dj. maig 20, 2010 11:34 pm

Hola noies, suposo que algunes ja em coneixereu i altres no. Us faré un molt breu resum, estava embarassada després de 3 llargs anys de buscar, i a la setmana 21 li van detectar una malformació greu incompatible amb la vida, al sistema renal al nostre fill Jan, i el vaig perdre ara fa 2 mesos i mig. Ara ja tenim via lliure per tornar a intentar-ho. Però com us podeu imaginar tinc la libido pels terres, i una forta depressió, però sé que no em "curaré"(animicament), fins el dia que li doni un germanet/a al nostre estimat Jan. He llegit pel forum sobre el yohimbre, però no en trobo enlloc. I avui m'han parlat d'aquest te, que ajuda a pujar la libido, i entro a la setmana sexi, algú em pot ajudar?Una forta salutació
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

gloria*
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

Re: the sensual tea, algú l'ha provat?

EntradaAutor: gloria* » dv. maig 21, 2010 7:47 am

nanicristai, em sap molt de greu el que t'ha passat. No conec aquest té, la veritat, però no se si has provat amb altres coses naturals que venen a la farmacia. En alguna farmàcia i parafarmàcia he vist estanteries dedecades a aquest tipus de productes, tipus ginseng o similars. Per no parlar dels naturals com la canyenlla. Potser et podrien ajudar també. Et desitjo molta sort!!!!
Imatge

Imatge
Shimmy
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

EntradaAutor: Shimmy » dv. maig 21, 2010 8:05 am

Naicristai, em sap molt greu això que t'ha passat. Ha de ser molt dur i és totalment comprensible que tinguis la libido pel terra... Jo no conec aquest tè que dius, però he sentit a parlar molt bé de la MACA. Són unes arrels, tipu ginseng, que les venen a les herboristeries, parafarmàcies, etc... En comprimits. I són justament per això, per pujar la libido i ajudar en tot el tema de fertilitat... Serveix per homes i per dones. Per provar...!
Que tinguis molta sort!!
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
nacristai

EntradaAutor: nacristai » dv. maig 21, 2010 10:15 am

Si noies, si, prenc la maca i també la damiana, a part de les càpsules d'onagra, que m'han anat molt bé per a la regla.
Imatge
Imatge

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dv. maig 21, 2010 11:19 am

Hola Nacristai... vaig llegir la teva historia... em sap greu...

Jo el que et recomanaria... és fer esport... no sé... jo des que em faig em sento millor i tinc més "ganes"...
Potser et pensaràs que m'ho invento però no... mira aquest article
http://www.dir.cat/fitness/fitness_consultasonline_ficha.aspx?id=52

Espero que et pugui ajudar... molta sort en la nova busqueda!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
nacristai

EntradaAutor: nacristai » dv. maig 21, 2010 11:23 am

Gràcies nuri, el padrí del Jan ens van regalar un cadellet per que així jo hagués de sortir, i camino moltíssim amb el mai, i acabo baldada, però, arriba el vespre i no tinc gens de ganes de "juerga", és que tinc el meu petitó sempre en ment...
Imatge
Imatge

manu23
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dv. maig 21, 2010 11:47 am

Hola bonica,

Mira't aquesta pagina, en la secció de That's Tea, hi ha un que s'asembla al que tu dius, si el vols i no el trobes m'ho dius que a la feina jo en tinc.

http://www.rierarabassa.com/

:love: :love: :love: :love: :love: :love:
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dv. maig 21, 2010 11:59 am

Nacristai... el cadell em sembla bona idea... crec que ja estàs fent tot el que pots fer... però t'has de donar a tu mateixa més temps...

Pensa que el teu cos i el teu cap van junts... si et sents depresiva, el teu cos també ho està... són com vasos comunicants... i per això et falta libido... tot necesita el seu temps... tingues paciència.

Feu deures quan realment et vingui de gust... i si no. I no et sentis malament si quan no en tens ganes és la setmana sexy...
A vegades,jo, si no en tenia ganes, li proposava al meu home que només fessim preliminars... era el que feiem quan ens vam coneixer i sempre ho he associat a caricies d'amor... com que no implica res... no et pressiones a tu mateixa, i potser d'aquesta manera pots anar augmentant la libido.
Has d'intentar pensar que fer deures és estar amb el teu home i fer nens ve després... si ho penses al reves... les coses no funcionen bé...

bé, només intento ajudar-te... espero que aviat tornis ha estar embarassada
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::