COMENÇAR A TACAR MOLT D'HORA!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

COMENÇAR A TACAR MOLT D'HORA!

EntradaAutor: laurita29 » dg. maig 23, 2010 7:02 pm

Hola noies... les que hem coneixeu ja sabreu el meu cas... estic a grafiqueres, de fet aquest mes de Maig amb molta il.lusió vaig obrir el post de grafiqueres... i estava molt il.lusionada, fins que a partir del dia 22 del cicle vaig començar a tacar...
Doncs si, cada cicle començo a tacar 3 o 4 dies abans de la warry, i despres baixa de cop!!! pero aquest cicle, i algun altre que m'ha passat, començo a tacar molt d'hora, quan normalment els meus cicles son de 27 dies... aixi que m'estic amb pèrdues marronoses, d'altres rosadetes, fins que baixa uns 5 o 6 dies...
A alguna de vosaltres li ha passat????
Comptant que tot esta correcte, que les gines m'han dit que tot bé, que no hi ha problema, inclus hem posso progesterona via vaginal a partir del dia 16 del cicle fins a 10 dies, i res, amb aixo taco i tot...

ALGUNA S'HA TROBAT?? Gracies guapes... ;-)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

Re: COMENÇAR A TACAR MOLT D'HORA!

EntradaAutor: irene2006 » dg. maig 23, 2010 8:06 pm

Hola laurita29!
A mi em va passar fa molts anys prenent unes pildores anticonceptives (suavuret), i canviant de pildora va passar, i després fa poc temps em va tornar a passar i amb la progesterona vaginal (progefix 200) tambè sem va passar. La ginecòloga em deia que podien ser petits "desarreclos" temporals del periode pero que no em preocupés,i així va ser,...
Jo de tú esperaria alguns cicles, i si segueixes igual, pregunta al teu gine,.... de totes maneres, penso que segur que deus ovular, i abans o després segur que podràs quedar-te embarassada.
Molta sort!!!!!! segur que no és res!!!! :ok:
ImatgeImatge
-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dg. maig 23, 2010 9:36 pm

Laurita guapa a mi me va pasar farà uns 3 mesos aproximadament, faltaven 7 dies perque em vingues i jo taco quan em be, mai taco abans. Doncs vaig començar a tacar al netejarme com marronos durant 2 dies... despres la regla em va venir 10 dies despres, contant el cicle normal sense el tacat d'enmig vaig tenir un cicle de 34 dies quan normalment el meu es de 29...

No se si serà el mateix o no, nomes t'explico la meva experiència! SORT GUAPA
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. maig 24, 2010 8:39 am

Hola noies, gracies!!
El meu cas es que jo desde que vaig deixar els anticonceptius, ara fa un any, tinc les perdues abans de que baixi del tot, normalment son 3 o 4 dies ja començo a tacar, si els cicles son de 27 dies clavats, doncs cap al 24 començo amb les taquetes... pero hi han cicles que cap al 22 ja començo, i es clar, trobo que son mooolts dies no??? inclus hem vaig fer una analitica de la progesterona per si estava baixa, i estava perfecte... :-:) no entenc res...
De totes maneres gracies guapes!!!
Imatge

tilda
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dl. maig 24, 2010 2:15 pm

Laurita! Em sembla que ja em coneixes del post de grafiqueres... però jo també sóc de les teves, començo a tacar ben bé 3 o 4 dies abans que no em baixi la warry... A mi el gine em va dir que tranquila, que és normal, però jo estic com tu, no acabo d'estar tranquila... També em fa por que alguna cosa no estigui del tot bé... Però no m'hi vull preocupar massa, perquè al menys sé que ovulo, per la gràfica i pels TO. Tu també ovules pel que he vist, i a més tens cicles molt regulars. Suposo que no ens hi hem de preocupar més i anar fent no??? Si descobreixes a què pot ser degut ja em diràs alguna cosa ok??

Un petó i sort!!! Ens veiem a les grafiqueres!!!!! :ok:
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. maig 24, 2010 2:27 pm

GRACIES TILDA GUAPA!!!!
Si es veritat, tu ja hem vas dir que tb tacaves alguns dies abans...
jo tb soc super regular, entre 26 i 27 dies... i ovulo perfectament, inclus aquest cicle la gine hem var fer una eco depsres d'ovular i va veure un catxo folicle molt maco... pero no acabo d'estar tranquila, no trobo normal, aquest cicle vaig tacar el dia 15 del cicle, nomes un cop i va ser quan vaig anar a la gine, i hem va fer una eco, i tot estava bé. doncs vaig començar amb la progesterona, i bé fins al dia 22 del cicle, que llavors vaig començar i fins avui que quasi esta preparadiiiissima per baixar... jo no vec normal, que nomes acabi d'ovular ja taqui... insistiré amb les gines a veure que, si averiguo algo... t'ho dire guapa!!! lo mateix et dic ehh??? :ok:
Imatge

Laura_V
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1523
Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
Ubicació: Palafolls
Contacta:

EntradaAutor: Laura_V » dl. maig 24, 2010 6:01 pm

Ei Laurita!!! Te acuerdas de mí? Como ya te expliqué en el GN a mi también me pasó y ya sabes cómo acabó la cosa... :cnena: Suerte!!!
Imatge
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dl. maig 24, 2010 9:12 pm

Laura_V ha escrit:Ei Laurita!!! Te acuerdas de mí? Como ya te expliqué en el GN a mi también me pasó y ya sabes cómo acabó la cosa... :cnena: Suerte!!!

Hola tocaya!!!!!!!!! que alegria verte por aqui guapisima!!!!! Naia debe de estar tremenda ehh??? como pasa el tiempo... ya ves... yo sigo por aqui, ya va casi el año de busqueda, y aqui estamos... pero no perdemos la esperanza, algun dia u otro ... llegará... <:-<
Hoy he manchado sangre sangre por la tarde, y pensaba que ya la tenia aqui, pero de momento nada mas, voy manchando marronoso pero nada mas... todavia es pronto, mañana seguro llega puntual... pero bueno, a por otro mes, espero que este verano tengamos mas suerte, y tengamos nuestra recompensa!!! :anec:

BESITOS A NAIA GUAPA!!!!!
Imatge

mot
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: ds. març 06, 2010 4:35 pm

EntradaAutor: mot » dt. maig 25, 2010 9:07 pm

Hola Laurita, si la gine diu que és normal... serà normal, no?! No li busquis 3 peus al gat, que això solem fer-ho, oi? a mi em va passar a causa de la dieta que estava fent, una de proteïnica (Pronokal), i em van dir que era completament normal, quan vaig començar a menjar més normal, s'em va regular sense problemes.
Imatge
El Cesc va néixer el 14 de setembre de 2011.
laurita29

EntradaAutor: laurita29 » dc. maig 26, 2010 10:08 am

mot ha escrit:Hola Laurita, si la gine diu que és normal... serà normal, no?! No li busquis 3 peus al gat, que això solem fer-ho, oi? a mi em va passar a causa de la dieta que estava fent, una de proteïnica (Pronokal), i em van dir que era completament normal, quan vaig començar a menjar més normal, s'em va regular sense problemes.

Hola mot, gracies!! si, de vegades li busquem 3 peus al gat, quan no els te... pero quan portes 1 any buscant... busques lo que sigui per trobar sol.lucions!!!!
m'ha sorprés aixo de la dieta que m'has dit, perque jo estic fent la dieta proteinada de SIKEN DIET, i justament m'ha passat aquest mes... pot ser a aixo??? la gine no hem va dir res, i la dietista tampoc.
Bueno, espero aviat trobar una ràpida sol.lució i trobar la meva :-()) .
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::