EMBARASSADA I JA AMB INSOMNI !!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sílvia74
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. maig 31, 2010 1:57 pm

EMBARASSADA I JA AMB INSOMNI !!!

EntradaAutor: Sílvia74 » dl. maig 31, 2010 2:17 pm

Hola noies,
És la primera vegada que entro en el forum i em sembla una web fantàstica!!!
Estic embarassada de poques setmanetes i ja pateixo un insomni de mil dimonis... Alguna em pot aconsellar què prendre? Les valerianes i herbes comercials em calmen però no són suficient per combatre l'insomni... Gràcies!!!! Sílvia
Shimmy
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

Re: EMBARASSADA I JA AMB INSOMNI !!!

EntradaAutor: Shimmy » dl. maig 31, 2010 2:43 pm

Si estàs de poques setmanes potser no és un simptoma de l'embaràs, sinó que estàs en un estat més nerviós (inconscientment, està clar..) per la nova situació. No creus?? De totes maneres si et prens després de sopar una infusió de melissa i li poses unes gotes d'extracte de passiflora (ho venen a les herboristeries), va molt bé!! almenys a mi em funcionava, però clar... jo no estava embarassada!
Espero que et passi aquesta etapa d'insomni!! :ok: :ok: ..i felicitats pel teu :-())
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. maig 31, 2010 7:09 pm

Hola silvia!!
Penso igual que la shimmy, em sembla que són nervis, encara que no t´ho sembli,... segur que de aquí a uns dies quan et relaxis una mica, et moriràs de son, que és el normal al principi de l´embaraç,... una altre cosa serà quan ja estiguis de 8-9 mesos, que llavors sí que és normal tenir insomni,...
Sobre les infusions, al primer trimestre a mi em van desaconsellar valerianes, pasiflores,... jo les prenia abans de estar embarassada per anar a dormir, i només em van deixar la tila, i si es que em veia molt molt apurada, al primer trimestre es que no et deixan pendre res, i les herbes, per molt naturals que siguin, són com medicina, i s´ha de anar al tanto!!
Espero que et vagi molt bé, guapa!!!! :ok:
ImatgeImatge
Vilma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dl. maig 31, 2010 7:27 pm

Hola !!!!
Jo vaig tenir insomni durant tot l'embaràs, abans de quedar-me embarassada dormia com una marmota a l'hora que fos, i va ser quedar-mi i plim amb 6 hores que dormis ja en tenia prou!!!! Això és el nostre cos què és torna del tot "loco", de totes maneres si et prens algunes herbetes segur que et funcionaran!!!! I espero que no et passi el mateix que a mi!!!!!!
Una abraçada , i moltes felicitats per el teu embaràs!!!!!!!!
Imatge
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dl. maig 31, 2010 8:27 pm

Jo també he sigut sempre de dormir com una marmota zz:-)

Doncs uns dies abans de saber que estava embarassada tenia un insomni de mil dimonis!! Em podia llevar a quarts de 5 i ja no adormir-me!! Després vaig saber que estava embarassada i que l'insomni és simpotma d'embaràs.

A mi l'insomni em va durar fins que vaig dir que estava embarassada a la família. Suposo que inconscientment era un neguit per mi no haver-ho dit. Un cop vaig fer l'anunci familiar :content: vaig tornar a dormir una mica millor, ara bé, el que sí que et puc assegurar és que no he tornat a dormir com abans, eh?!

Ànims, que són danys colaterals d'una bona causa!
Sílvia74
Entrades: 9
Membre des de: dl. maig 31, 2010 1:57 pm

EntradaAutor: Sílvia74 » dt. juny 01, 2010 12:44 pm

Hola noies !!! Moltíssimes gràcies per les vostres respostes, totes súper interessants!!! És bo saber que ens aconsellem mútuament i que ens escoltem perquè una ha de poder dir HELP ! :p-)

La veritat és que divendres a la tarda tinc hora amb el ginecòleg i li preguntaré si em puc prendre infusions, o algun medicament homeopàtic per poder anar més relaxadeta i dormir. El meu problema és que em costa agafar la son. Un cop l'he agafada, normalment, no em desperto, tot i que porto dues setmanes fatal, que no descanso i vaig zombiiiii tot el dia després a la feina...

És el meu primer embaràs, tinc 35 anys i espero que vagi bé, doncs sé que a partir d'aquesta edat, comencen a anomenar-se "de risc" i tot i que no hi vull pensar, és el que diuen, que és força normal perdre el primer.... Bé noies, serem positives i pensarem que al febrer ja el/la tindré entre els msu barços, oi? :ok:

Gràcies de nou a totes!!! I si alguna té algun altre truc per relaxar la "ment" que ho digui... Sóc tot oïdes.

Petons a totes!!
Sílvia.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::