OVARIS POLIQUISTICS I REGLA REGULAR??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cuxita
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

OVARIS POLIQUISTICS I REGLA REGULAR??

EntradaAutor: cuxita » dv. juny 04, 2010 4:58 pm

Hola noies,
pues això, avui he anat a la ginecòloga a fer-me una revisió. I quan m'estava fent una eco m'ha dit que hi havien puntets a un dels ovaris. Li he preguntat si podia ser ovari poliquístic i m'ha dit que sí, però al preguntar-me si tenia les regles regulars li he dit que sí, que era clavada, i llavors m'ha dit que no podia ser poliquístic. M'ha enviat a fer-me una analítica entre el tercer i cinquè dia després que em vingui la regla, així diu que em mirarà les hormones. Però m'ha deixat molt ratllada, no sé ben bé que pot ser. Hi ha alguna que tingui ovaris poliquístics i regles de 28 dies clavades. Aixx quin patir...
Imatge
cuxita

Re: OVARIS POLIQUISTICS I REGLA REGULAR??

EntradaAutor: cuxita » dv. juny 04, 2010 5:36 pm

Nina Chan, gràcies per respondre. He estat 8 anys prenent pastilles anticonceptives, les Yasmin, i ara fa uns mesos les he deixat per tal de conèixer una mica el meu cos i començar a buscar un <:-< a partir del mes vinent.
Imatge
nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dv. juny 04, 2010 6:59 pm

Hola,

Jo sí que tinc els ovaris poliquístics des dels 18 anys i des de sempre he tingut les regles regulars cada 21 dies clavats + 5 dies de warry (26 dies justos). Vaig estar prenent melodene15 3 o 4 anys però les vaig deixar perquè em feien molta migranya, també em van mirar el nivell hormonal que va sortir alterat. El nen ens va costar uns anys de búsqueda (clar que a part del SOP també tinc altres coses, o sigui que això no hi vol dir res), i amb la nena la vam encertar a la 2a (segons el metge el "subidón" hormonal de l'embaràs va afavorir la 2a concepció :-:) )
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dv. juny 04, 2010 8:24 pm

Jo tinc un ovari poliquistic,i les regles sempre han sigut de 28 dies.He pres Diane 35 i Yasmin durant 9 anys i ara tinc dos nens preciosos;del primer em vaig quedar al 4t mes de buscar,i del segon vam fer diana a la primera.
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dv. juny 04, 2010 8:30 pm

Ei noies moltíssimes gràcies per les vostres opinions, m'heu ajudat molt. I a sobre veure que totes ja heu tingut els vostres bebés, em deixa més tranqui. Mil gràcies de debó!! :ok:
Imatge
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dg. juny 06, 2010 9:51 am

Hola Cuxita!

Jo tinc un ovari poliquistic i tinc les regles regulars. Cicles de 30 dies, al 31 sempre vé la regla.
Fa un parell de mesos que hem començat amb omifin per ajudar-nos una mica.

Però bé al que jo venia és a explicar-te el que em van explicar a mi en el seu moment. Una cosa són els ovaris poliquistics i l'altra el sindrome d'ovaris poliquistics.
En principi les dues coses són iguals... són petits folicles que no han madurat als ovaris. La diferencia és que els ovaris poliquistics no afecten a la regularitat del cicle i el sindrome (SOP) si.

També em van fer l'analisis hormonal i va sortit tot bé! Moltissima sort!!!!!
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 06, 2010 5:39 pm

Hola Mireia 11,
pues ben bé haurà de ser això lo que a mi em passa, tindré l'ovari poliquístic però no el síndrome. Hauré d'esperar a d'aquí un mes per veure lo que em diu la ginecòloga.
I llavors a tu que et va dir, que tenint això costa més quedar-se embarassada?? i per això prens la medicació aquesta. No se sap quan s'ovula d'aquesta forma no? Aixx gràcies, estic una mica perduda...
Imatge
Mireia11

EntradaAutor: Mireia11 » dg. juny 06, 2010 5:57 pm

cuxita ha escrit:Hola Mireia 11,
pues ben bé haurà de ser això lo que a mi em passa, tindré l'ovari poliquístic però no el síndrome. Hauré d'esperar a d'aquí un mes per veure lo que em diu la ginecòloga.
I llavors a tu que et va dir, que tenint això costa més quedar-se embarassada?? i per això prens la medicació aquesta. No se sap quan s'ovula d'aquesta forma no? Aixx gràcies, estic una mica perduda...

Hi ha noies que els tenen i es queden relativament ràpid, d'altres com jo per exemple necessitem una ajuda.... La medicació la prenc perquè ja porto uns quants mesos de busqueda i en una eco per casualitat es van donar compte que aquell mes no ovularia. Tenia folicles pero ningun madur per ovular. No saben si va ser algo esporadic perquè no m'han repetit cap més eco en el dies de ovulació ni jo em feia testos abans.
Ara amb la medicació si ovulo perquè a dia 13 del ciclo el test d'ovulacio em va donar positiu. Ara només toca esperar.

Fa molt que busques?
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 06, 2010 7:24 pm

Encara no hem començat a buscar. A partir d'aquest mes o el vinent volíem posar-nos a ello. I aquesta setmana vaig anar a una revisió per veure que tot anés bé i començar al 100% però quan em va fer la eco transvaginal em va dir lo que tu dius, aquest ovari no ovula i es veien tot de puntets negres. Depèn de lo que em digui la dra. ja veuré si em compro els tests aquests d'Unitest per saber l'ovulació.
Tu fa molt que busques?
Imatge
Mireia11

EntradaAutor: Mireia11 » dg. juny 06, 2010 8:03 pm

Jo porto desde l'agost del 2009... ja fa uns mesos....
Ens hem fet ja totes les proves i en principi està tot bé, així que ara estic amb omifin i els test d'ovulació per controlar que ovulo. Aquest és el primer mes que els he fet i em va sortir positiu al dia 13 del cicle. Aixi que debia ovular el 14 del cicle....

Tu tranquila que veuras com tot anirà bé!!!!!
cuxita

EntradaAutor: cuxita » dg. juny 06, 2010 8:19 pm

Gràcies Mireia11, espero que tinguis sort tu també <:-<
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::