Alguna referncia del ginecoleg Dr Torres pons(Mataro)

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
makuita
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:00 am
Ubicació: Malgrat de Mar

Alguna referncia del ginecoleg Dr Torres pons(Mataro)

EntradaAutor: makuita » dg. juny 06, 2010 9:17 am

Bon dia a totes m'agradaria saber si te bones referencies ja que he canviat de ginecoleg i tinc hora amb Dr Torres pons i estic una mica perduda ja que abans em portave la gineologa Comi d'arenys...el meu nen va neixer amb ella i tot molt be ja que va ser cesarea i tots els parts d'ella son cesareas i yo no vui anar amb ella, vol ser tan agonies que porta molta gent y conec dos casos molt propers i ha tingut dos errades molt grans...

moltes gracies a totes
makuita l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 06, 2010 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Chambrina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

Re: Alguna referncia del ginecoleg Dr Torres pons(Mataro)

EntradaAutor: Chambrina » dg. juny 06, 2010 10:35 am

Hola guapa,

Jo no et puc ajudar gaire, vaig al CGO de Mataró i em visita la Dra. Velasco. Et puc dir que es encantadora, clara i molt dolça.
Em sembla que hi havia algun post obert sobre aquest ginecoleg i d'altres de mataró, mira a veure si el trobes, perque estava per aquí, jo abans de quedar-me embaraçada vaig demanar referències i la vaig trobar aquí.
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"

Imatge
makuita

EntradaAutor: makuita » dg. juny 06, 2010 10:48 am

Gracies Chambrina la veritat que si que escoltat de la doctora velasco i diuen que es molt bona,pero es que yo buscaba que atengui parts a la quiron i a mataro nomes es el dr torres pons....es que una amiga ha tingut nens prematurs , no la volien en ninguna clinica ja que no tenien incubadores i la quiron siiiii te neonats.... si que he trobat a noies que parlaven del dr torres pero volia alguna opinio mes.

graciesssss guapi per contestar
makuita l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 07, 2010 7:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. juny 06, 2010 7:12 pm

Hola Makuita,

Jo em visito amb el Dr. Torres Pons. Et puc dir que és un home seriós però que es pren el temps necessari en les visites. És molt prudent i davant de qualsevol dubte farà el que sigui perquè no hi hagin riscos ni per tu ni pel teu bebé. No et puc dir que sigui l'alegria de la huerta, però el veig un professional. Jo n'estic contenta. Si busques pel foro hi ha mes opinions d'altres noies.
makuita

EntradaAutor: makuita » dg. juny 06, 2010 7:49 pm

gloria per cert quina edad te?? normalment fa parts naturals o cesareas?? es que la gine que anava yo nomes fa cesareas a totes les noies que yo conec li han fet cesares, som en total 6 i ancara conec alguna mes i fer per fer cesarea NOOOO
has de esperar molt per entrar a la consulta?? tinc hora el 18 de juny a les 5 soc de malgrat i el meu home va de nit i no se si em donara temps...
bueno no se que preguntarte mes...de totes formes gracies per contestar
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Carbiadaya » dl. juny 07, 2010 12:10 am

Chambrina jo també tinc la dra Velasco,i tinc la mateixa opinió que tú,és molt maca,atenta i professional! :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dl. juny 07, 2010 5:35 pm

makuita, jo també vaig al Dr. Torres, i n'estic contenta. Com diu la Gloria, de vegades et fa esperar molt a la sala d'espera, però quan entres tu, es pren toooot el temps del món i agraeixes veure que no va amb presses, que et respon tots els dubtes. Jo també considero que és molt professional. Vaig llegir-ne referències al Socpetit fa un any i mig, de dues altres noies que han sigut mamis i tots dos parts que va atendre ell van ser parts vaginals. És dels que intenta al màxim que sigui vaginal, però es clar, jo encara no m'hi he trobat...Edat? uf no sé, sóc molt dolenta posant edat a la gent...és un home d'una mitjana edat, 55-57... :-:) no sé...
Imatge

Imatge

EntradaAutor: makuita » dl. juny 07, 2010 9:46 pm

Gracies musica si que te he llegit al forum i he vist la teva opinio i m'agradat
de moment si que anire amb ell....la veritat que m'agrada que intenti tenir el bebes per part vaginal i si no es pot llavors cesarea pero suposo que s'ha de provar abans enquere que fa por aixo de patir i si aguantem el dolor? aixo es el que penso
dema trucare per demanar hora mes aviat ja que el meu home comença de nit i clar tinc hora a les 5 d la tarde i no se jo si surtirem aviat
perque nosaltres som de malgrat de mar i el meu home treballa en Girona.
tampoc es tan gran no?!! quan ho vegi ja et dire jejejejeje

gracies a totes
musica

EntradaAutor: musica » dg. juny 13, 2010 9:57 am

makuita, et van canviar l'hora finalment? ja ens explicaràs què t'ha semblat!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: makuita » dc. juny 16, 2010 12:02 am

Hola musica dons si,me van camvia l'hora la tinc el 23 de juny a les 10 del mati,el meu home te festa i podrem anar mes tranquils la veritat que quan vaig trucar es va posar una dona molt simpatica...a veure com va tinc ganes d'anar ja estic buscan embaras pero tinc regles irregulars y a veure que em recomana de fer....

tu que tal et va amb ell ?? t'agrada com et tracta

creo que voy a escribir en castellano ya que me estoy haciendo la picha un lio porque hablarlo lo hablo pero escribirlo pego cada falta que alucino lo siento chicas !!!!
bueno lo que decia que tengo muchas ganas de conocerlo de ver como es a mi me llevaba la doctora comi de arenys pero quiere ser tan agonias con ganar dinero y que trata a la gente con prisas,dos amigas mis les han pegado cagadas pero que muy grandessss

te gusta como te trata?? dicen que es muy serio pero que te explica muy bien las cosas a una chica de malgrat le lleva y ella esta contentale pregunte y me digo esperate al parto y te cuento asi que ya os contare porque creo que ya esta apunto

a mi ya me queda menos para ir al ginecologo....

por cierto soy nueva en el foro y no tengo ni idea como poner esas letras y imagenes sabes como se hace??

muchas gracias guapa
makuita

EntradaAutor: makuita » dc. juny 23, 2010 4:57 pm

Buenas chicas!!!

pues esta mañana he ido al ginecologo.....y bueno no me ha parecido mal,un poco serio y le falta reirse un poquitojejejeje pero me ha parecido muy correcto.me ha preguntado muchisimo la verdad se ha interesado mucho,el sitio pequeñooo pero es acostumbrarse.....jejejeje
yo ya tengo un hijo de 3 años y hasta me ha preguntado por el como era, asi que vamos este hombre me ha gustado queria saber cosas supongo para descartar problemas si me quedo embarazada....lo que me ha gustado que me han mandado pruebas hormonles,eco vaginal,eco mamaria al principio me he quedado choffffff ya que no me ha echo eco y pensba que me la haria pero bueno el sabra cuando me la tiene que hacer.....
el 9 de julio tengo que ir otra vez y me hara la eco vaginal y eco mamaria.....que me la hace con el periodo se ve que cuando se ve mejor los ovarios y todo eso.....asi que contenta la verdad
ahora me ire haciendo una lista para acribillarle de preguntas jejejejeje ya que en esta visita no le he preguntado nada por no ser prisas de saber...jejejejeje

por cierto la señora que esta en la puerta muy amable,simpatiquisima me ha gustado muchoooo
la hija le falta experiencia pero muy bien tambien....

bueno ya os ire contando
a vosotras como os va?? os gusta como os trata....y os da confianza

tere+ pau 3añitos y esperando :-())
clausmaria
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 07, 2010 10:01 pm

EntradaAutor: clausmaria » dt. set. 07, 2010 10:27 pm

Mi experiencia con el Dr. Torres fue horrible, a mí tambien me parecia el mejor. En mi primer embarazo (2005) me llevó él, lo último que quería era una cesarea. Me hizo un montón de pruebas y análisis (después descubrí que todo eran pases de tarjeta) yo tenía 28 años y mucho miedo e ignorancia, nunca había vivido un embarazo cercano ni de hermanas, ni amigas. Llegó el momento de la amnio, yo quería a mi hijo fuera como fuera pero al final nos convenció, la hicimos y pagamos 650€ de los que nunca recibimos factura, luego todo iba bien aunque todo con un "pero" que llevaba a otra prueba u otro análisis. Llega el momento y decide inducir el parto, yo deseando conocer a mi hijo. Me ponen la oxitocina a las 9:30, me empiezan a dar los dolores de la muerte y a las 12:00 llama y dice que como no dilato vendrá y me hará cesarea (¡han pasado 2,5 horas!) pero yo antes de pasar los dolores...si el médico lo dice....., me pasan a quirofano a las 14, a las 14:14 mi hijo está fuera y sano!!!! y me dice que tengo la pared del útero muy fina y que nunca pariré a no ser que sea una niña con menos de 3kg. ERA LA MUJER MAS FELIZ DEL MUNDO.
A los 7 meses me quedo de nuevo embarazada, me voy al que para mí era el mejor Dr. Torres pons, llega de nuevo el momento de la amnio y yo le digo que no quiero ni el análisis previo que determina la provabilidad que tienes de que salga mal, él pone el grito en el cielo y me dice que eso no puede ser y se pone como loco. Me cambio de gine, todo fue una maravilla, todo muy bien, no me tenia que preocupar por nada y para colmo PARI POR VAGINA UNA NIÑA DE 4,5kg Con el Dr. Garrido Corchon. Me dí cuenta que todo había sido un engaño y que es un negociante aunque parece serio y profesional, ES UN SINVERGUËNZA.
musica

EntradaAutor: musica » dc. set. 08, 2010 9:51 am

ostres clausmaria, em sap molt greu la teva experiència amb el Dr. Torres Pons. De fet, fa temps que he après que de metges, tothom opina segons la seva pròpia experiència i que no hi ha un metge a gust de tothom. Jo acabo de tenir la nena fa 2 mesos i puc explicar que estic molt contenta del metge. És cert que durant l'embaràs et fa un seguiment amb uns protocols diferents que potser altres metges (anàlisis només començar l'embaràs, cultius una mica abans que lo habitual, etc.) però ara que puc valorar tot el conjunt, repetiré amb ell un segon embaràs.
Jo en algun moment m'havia plantejat una cesària programada (estava morta de por pel part) però un dia li vaig insinuar al gine i em va dir que ho tenia tot favorable per poder parir vaginalment. I així va ser, i va estar per mi en tot moment, em venia a veure a l'hospital, em trucava per telèfon. Molt bé. I no va parlar d'induïr-lo fins la setmana 41 (i em vaig posar de part sola el dia abans que havia de trucar per saber el dia). És molt prudent, i potser per això t'omple a proves. Totes les preguntes que li hem fet, sempre ens les ha argumentat molt bé. I de fet, vaig voler seguir amb ell per les bones experiències d'algunes noies del Socpetit, algunes de les quals van passar hores i hores abans de decidir fer cesària.
Imatge

Imatge

:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. set. 08, 2010 4:33 pm

Jo m'hi vaig visitar un dia i vaig tenir la sensació que vol fer molta prova, com ha dit la Clausmaria, un pèl exagerat i tot. No dubto que sigui bon metge, i a mi m'agrada que em mirin bé, però no ho sé, no en vaig sortir gaire convençuda.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dc. set. 08, 2010 7:03 pm

a mi, potser gràcies a fer-me tantes proves (per un simple retràs en la regla) em va trobar el problema de la tiroides, que de no haver-lo trobat hauria pogut patir avortaments (com sospito em va passar en un cicle anterior...). Jo sense dubte, prefereixo estar molt controlada durant l'embaràs, i tampoc és que em passés el dia allà, jeje! ei, tampoc és que el vulgui defensar a capa i espasa, que també ha tingut cosetes que no m'han conveçut d'ell...., però m'ha agradat prou com per voler repetir!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Mara17 » dc. set. 08, 2010 7:33 pm

Jo trobo molt bé que ens facin proves i que donin importància als nostres símptomes i desitjos, però no ho sé, el vaig veure molt encarat a FIV i IA, cosa que no descarto que hagi d'acabar fent (tot i que jo m'hi vaig visitar fa mooolt), però vaja, que a mi no em va convèncer del tot; i amb això no vull dir que el trobés mal metge, eh?

De totes maneres, trobo que tothom té dies bons i dolents (tant metges com pacients) i de vegades això hi té molt a veure.

Per cert, de referències sobre en Carabias pare i/o fill al CGO, en teniu?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
musica

EntradaAutor: musica » dc. set. 08, 2010 7:44 pm

Mara17, ah, si el tema és de reproducció assistida o problemes per concebre, no puc opinar. No m'hi he trobat, i per tant no sé de quin parer és el gine. Potser si em trobés en la teva situació, em passaria el mateix que tu amb ell. Això és trobar-s'hi. De totes maneres, és ben veritat que el ginecòleg és un metge amb qui t'has de sentir còmode, i si no ens hi trobem, a buscar-ne d'altres! Jo abans d'anar amb ell havia anat a 2 doctores.
Sobre en Carabias pare, conec 2 noies que hi van: una en parla bé, però l'altra diu que no hi posarà mai més els peus. Jajaja, ja veus, de tothom sempre hi ha coses a dir! I del fill, no en tinc referències. Només puc dir-te que em va visitar a mi un dia d'urgències a l'hospital de Mataró, i va ser correcte. Molt per feina, però bé.
Imatge

Imatge

EntradaAutor: Mara17 » dc. set. 08, 2010 8:23 pm

Ai sí! Tants caps tants barrets!!! :content: :content: :content: :content:

Bé, d'urgències a l'hospital, si va ser correcte ja és molt!!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
makuita

EntradaAutor: makuita » dg. set. 12, 2010 9:21 pm

Hola guapas

bueno deciros que yo ya me he visitado con el doctor torres,a mi no me ha desagradado si que es verdad que te hace pruebas pero pienso que tampoco es malo por lo menos en mi caso ya que con mi primer embarazo tarde casi un año,me pregunto si me habian echo alguna prueba y la verdad que ninguna ha sido el primero que me han mandado analisis hormonales asi que eso me dice que se asegura antes de dar algun tratamiento.....es un hombre poco hablador pero es tranquilo a mi no me desagrada la verdad como intalaciones no vale mucho pero como lo que cuenta es que el sea efectivo,yo lo que pienso que hay un monton de ginecologos y al que a una le encanta a otra lo odiaaaaa asi que mientras una se sienta segura con su ginecolo pues ya esta aunque contra mas opiniones buenas tengamos pues mejor, claro.

bueno ahora tengo que ir a llevarle los resultados de otros analisis
aunque me dijo que estaba perfecta
musica

EntradaAutor: musica » dg. set. 12, 2010 10:00 pm

makuita, a veure si aviat tornes a tenir panxolina! (bé, deduexio que esteu buscant, potser m'equivoco ;-) ) jo també n'estic contenta de com ha anat tot en general, sobretot lo controlada que estava, i que és molt tranquil i prudent. I en el postpart també va estar molt pendent de mi. Molta sort!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::