Fase lutea...
Fase lutea...
Que en sabeu?
Quants dies són?
Sempre és igual o varia de cicle a cicle?
Si es pren la temperatura aquesta puja al dia següent d'ovular i si es fan testos surten positius un dia o dia i mig abans d'ovular. Per tant quan dies s'han de comptar?
Les que us preneu la tempe ho veieu a les grafiques no?
Quants dies són?
Si es pren la temperatura aquesta puja al dia següent d'ovular i si es fan testos surten positius un dia o dia i mig abans d'ovular. Per tant quan dies s'han de comptar?
Re: Fase lutea...
Jo vaig llegir que la fase lútea varia en cada dona, però que és igual de llarga en tota la vida d'una dona. O sigui que si ho calcules i et surt que és de 14 dies, la tindràs de 14 dies tota la vida, i que per tant, quanse t'endarrererix la regla, el que se t'endarrereix és l'ovulació. Això és la teoria, però la veritat és q no ho tinc gaire clar... Jo em pregunto: si quan estàs nerviosa la regla se t'endarrereix, vol dir que només afecten els nervis que puguis passar la primera part del cicle? Si estàs nerviosa després d'ovular ja no pot afectar-te a la regla? I si és així, com pot ser que hi hagi dones que estan nervioses pendents de la regla, i que quan es fan la prova i veuen que no estan embarassades, es relaxen, i després els hi ve la regla? No sé si m'he explicat gaire... La teoria i la pràctica no em lliga!!!
Mireia11, haurem d'esperar que algú ens resolgui els dubtes...
Mireia11, haurem d'esperar que algú ens resolgui els dubtes...
ll*ll
Jo admiro a totes les noies que saben veure exactament quan ovulen, que si la claraweb, que si no sé què!!!
I una altra cosa q tb em crida l'atenció és quan algunes de vosaltres noteu que ovulareu per l'ovari dret o per l'esquerre O_o
Sou unes màquines del vostre cos!!!

I una altra cosa q tb em crida l'atenció és quan algunes de vosaltres noteu que ovulareu per l'ovari dret o per l'esquerre O_o
Sou unes màquines del vostre cos!!!

Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

Hehehehe, Mama2010, jo sóc igual q tu, no noto absolutament res!!! De fet, la majoria dels mesos, no noto ni quan m'ha de venir la regla... simplement que em poso de mal humor els dies abans, però sempre em sembla que en tinc motius, i quan em ve la regla i veig q m'emprenyava per bestieses, després ho relaciono...
ll*ll
Mireia11 ha escrit:Que en sabeu?
Quants dies són?
Mireia jo tot just acabo de començar amb les grafiques pero pel que he vist, la tempe puja un cop s'ha ovulat, pero encara es podem fer deures despres de pujar la tempe ,eh!!
La fase lutea, va desde la ovulació fins la warry...en cada dona es diferent, pero sempre es constant.només cal que identifiquis la ovulació i puguis fer els comptes.
mama2010 ha escrit:Jo admiro a totes les noies que saben veure exactament quan ovulen, que si la claraweb, que si no sé què!!!
Sou unes màquines del vostre cos!!!![]()
![]()
jajajja ja m'agradaria ser a mi un crack...ja estaría preñada!!!
Home, jo sé l'ovari pq noto unes punxadetes quant toca ovular...pero hi ha mesos que han estat un misteri...
És tot plegat prou complicat noies, jo em pensava que quedar embarassada era més fàcil. El primer em va costar un any, vaig pensar que eren les pastilles anticonceptives, després de tenir el nen no en vaig pendre més, però ara ja porto 9 mesos i encara no he fet diana.
Aquest mes m'he fet un TO, i així sabré això de la fase lutea, però no sé que dir-vos, tants càlculs voleu dir que no serveixen només per estar més nerviosa??
Aquest mes m'he fet un TO, i així sabré això de la fase lutea, però no sé que dir-vos, tants càlculs voleu dir que no serveixen només per estar més nerviosa??
Ai noies m'heu atabalat amb aquest post!!
A mi encara em queda per posar-m'hi a la recerca, però s'han de tenir en compte tantes coses???
Amb la por que tinc de trigar més de lo normal a quedar-me embarassada, si a més haig d'estar pendent de dates, temperatures, gràfiques.. em sembla que no m'hi quedaré mai!!
M'heu fet agafar un calendari i tot per apuntar quan em ve la regla.. ajjajajaj
A mi encara em queda per posar-m'hi a la recerca, però s'han de tenir en compte tantes coses???
Amb la por que tinc de trigar més de lo normal a quedar-me embarassada, si a més haig d'estar pendent de dates, temperatures, gràfiques.. em sembla que no m'hi quedaré mai!!
M'heu fet agafar un calendari i tot per apuntar quan em ve la regla.. ajjajajaj

Shimmy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 07, 2010 4:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Shimmy, tampoc et volem amoïnar!!! A mi el ginecòleg em va dir que per començar no fes ni gràfiques, ni TO ni res. Simplement fer deures al voltant del dia 14 de cicle, i ja està.
No t'espantis abans d'hora! Amb una mica de sort no et caldrà fer res d'això!
No t'espantis abans d'hora! Amb una mica de sort no et caldrà fer res d'això!
ll*ll
Natalia ha escrit:És tot plegat prou complicat noies, jo em pensava que quedar embarassada era més fàcil. El primer em va costar un any, vaig pensar que eren les pastilles anticonceptives, després de tenir el nen no en vaig pendre més, però ara ja porto 9 mesos i encara no he fet diana.
home, jo crec que un pot fer cuatre calculs sense agobiarse...només per saber mes o menys quant ...pero si un no vol, pot anar fent sense agobios ni calculs i tb si queda...jo em sento millor si sé més d'aquestes coses...entre d'altres coses pq la meva ovulació no es regular...
El metode infalible es fer-ho dia si dia no durant tot el cicle...segur que així fas diana enseguida!!! i ni calculs ni llets jejejje
pimpam ha escrit:El metode infalible es fer-ho dia si dia no durant tot el cicle...segur que així fas diana enseguida!!! i ni calculs ni llets jejejje
Pimpam.. prenc nota d'això!!
A mi avui m'havia de venir la regla, m'ho diu la web www.yourdays.com xD sóc més simple que vosaltres!!! Però no ha vingut! (no hi ha possibilitats de prenyi pq durant la setmana sexy vam utilitzar protecció) A partir d'ara ja no ficarem barreres al nostre amor
El dia 1 marxem de viatge i ens feia por poder marxar "acompanyats"pq són moltes hores de vol però vient que es tan difícil quedar-se
començarem al juny i a veure si ens emportem una sorpresa de vacances. Sinó a l'Agost em començareu a veure en el món de les gràfiques, que tb em fa gràcia aprendre'n 
El dia 1 marxem de viatge i ens feia por poder marxar "acompanyats"pq són moltes hores de vol però vient que es tan difícil quedar-se
començarem al juny i a veure si ens emportem una sorpresa de vacances. Sinó a l'Agost em començareu a veure en el món de les gràfiques, que tb em fa gràcia aprendre'n 
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

si si ,es cert lo de que no hi ha res infalible...em referia q wue moltes només fem deures un parell o tres dies quant ens pensem que ovulem...i una es pot equivocar..pero si fas molts deures durant el cicle tens mes numeros que acertar abans..aixó es de calaix
pitisu ha escrit:Ei noies,
a vere si us puc ajudar, que jo la teoria me la sé molt bé...!![]()
Un cicle normal té quatre parts:
- regla: el dia que apareix es considera el primer dia de cicle (1dc), i sol durar entre 4 i 6 dies, depèn de cadascú
- fase pre-ovulatòria: que va des del dia que ve la regla fins a que s'ovula
- Ovulació: generalment es dóna un o dos dies després que el TO (Test d'ovulació) surti positiu, i coincideix amb una pujada a la gràfica de temperatures, fluxe tipus claraweb, cèrvix baix tou i obert...
- fase post-ovulatòria, o Fase lútea (dpo): des del moment de l'ovulació fins que o bé surt el TE+ (test d'embaràs postiu) o bé torna a aparèixer la warry. Sol durar entre 12 i 16 dies com a màxim
Per norma general, la majoria de noies tenen els cicles de 28-30 dies, i per tant, s'ovula aproximadament a meitat de cicle, és a dir, cap al 14dc.
Les fases lútees solen ser força constants en cada dona, dia més dia menys. Quan un cicle s'allarga gaires dies més de lo habitual, no és pq la fase lútea s'allargi gaire, sinó pq s'ha retrassat l'ovulació.
El meu consell: si no fa gaire que busqueu, no us hi amoïneu, mireu de relaxar-vos i no pensar-hi gaire i disfrutar! (que fàcil és dir-ho i quina ràbia fa que t'ho diguin, eh!)
Si el tema ja us comença a mosquejar, fixeu-vos si noteu si ovuleu (fluxe, dolors/molèsties als ovaris...) i mireu d'aplicar-vos més aquets dies.
Si sou de les que no noteu quan ovuleu, o no teniu cicles regulars, podeu començar a controlar-ho una mica: cèrvix, TO, gràfiques... cadascú el que li agradi més i estressi menys. Que comenceu a controlar-ho no vol dir que ho hagueu de fer sempre més. Podeu fer-ho un parell o tres de cicles, i si encara no ha caigut el positiu però ja sabeu aproximadament quan ovuleu, podeu deixar-ho.
Cap d'aquests mètodes és complicat i no porta més de dos minuts de feina al dia. Ara, no és cap ciència exacta eh! potser augmenteu la probabilitat, però no s'asseguren resultats!
Malauradament no hi ha mètodes infalibles... ni amb TO ni amb gràfiques ni sense control, ni fent maratons, ni dia sí dia no, ni cames enlaire ni fent la vertical pont... creieu-me, si n'hi hagués algun, l'hauríem descobert!!!!
Molta sort, molts ànims i molta punteria!!!![]()
Moltes gràcies!!!! Jo a l'Agost, si no hem tingut surt començaré amb les gràfiques, i si no me'n surto, hi ha molt bones mestres per aquí!!!!
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

no no...si tens tota la raó..pero per lógica i en general segur que tens mes numeros.
Jo ho dic perque hi ha molta gents que caiem en l'error de voler fer massa diana...em refereixo a que esperem a fer deures quant veiem el postitiu al to...ens amoinem per saber el dia exacte de la ovulació,etc... es una manera de tenir mes numeros..res mes, depres la sort i les circunstancies de cada un ja es un altre tema..
Jo ho dic perque hi ha molta gents que caiem en l'error de voler fer massa diana...em refereixo a que esperem a fer deures quant veiem el postitiu al to...ens amoinem per saber el dia exacte de la ovulació,etc... es una manera de tenir mes numeros..res mes, depres la sort i les circunstancies de cada un ja es un altre tema..
Moltes gracies pitisu!!!! Ets un
(bueno, molts)
(bueno, molts)Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

Hola noies, a veure si algú em pot dir alguna cosa.
He estat fent TO els últims 3 mesos per saber de quants dies era la meva fase lutea.
El 1er mes 14 dies de fase lutea, el 2on 13 però aquest 3er mes, 9 dies....
És normal això???
He estat fent TO els últims 3 mesos per saber de quants dies era la meva fase lutea.
El 1er mes 14 dies de fase lutea, el 2on 13 però aquest 3er mes, 9 dies....
És normal això???
Hola a totes!
Natalia, quan vaig deixar les pastilles vaig tenir un parell de cicles de menys de 10 dies, que és el mínim que ha de durar la FL. Dic el mínim perque si hi hagués fecundació, la implantació no és abans d'aquesta data... és a dir... no donaries temps a que l'embrió s'implantés i no t'adonaries perque de seguida et vindria la regla (que per d'altre banda té solució mitjançant òvuls de progesterona). Això m'ho va explicar el gine. per tant, la FL ha de ser mínim de 10 dies per estar dins de la normalitat. En el meu cas va ser degut al desajust després d'estar temps prenent les antibabys...i ara, desde fa 4 cicles ja tinc una FL normal. No obstant, pot ser que la FL tardi un temps en regular-se i aconseguir una fl exacte cada mes.
Espero haver ajudat. SORT!!!!
Natalia, quan vaig deixar les pastilles vaig tenir un parell de cicles de menys de 10 dies, que és el mínim que ha de durar la FL. Dic el mínim perque si hi hagués fecundació, la implantació no és abans d'aquesta data... és a dir... no donaries temps a que l'embrió s'implantés i no t'adonaries perque de seguida et vindria la regla (que per d'altre banda té solució mitjançant òvuls de progesterona). Això m'ho va explicar el gine. per tant, la FL ha de ser mínim de 10 dies per estar dins de la normalitat. En el meu cas va ser degut al desajust després d'estar temps prenent les antibabys...i ara, desde fa 4 cicles ja tinc una FL normal. No obstant, pot ser que la FL tardi un temps en regular-se i aconseguir una fl exacte cada mes.
Espero haver ajudat. SORT!!!!
Hola Glòria,
gràcies, tot això que m'expliques no ho sabia, sempre s'aprenen coses noves, però de fet no crec que sigui el meu cas, jo tinc uns cicles força regulars, 28 o 29 dies, algún més curt i algún més llarg però res preocupant com a molt 1 o 2 dies.
Però com que ja fa força mesos que busquem vaig decidir fer-me el TO per saber això de la fase lutea.
Quan vaig escriure el missatge estava força mosca perquè havia començat a tacar, i jo sempre taco durant unes horetes o com a molt 1 dia i després em baixa. Però aquesta vegada ja porto 3 dies tacant i res, però en tot moment tinc la sensació que m'està baixant.
Demà seria el dia 13 de fase lutea, per tant suposo que demà o demà passat baixarà...
gràcies, tot això que m'expliques no ho sabia, sempre s'aprenen coses noves, però de fet no crec que sigui el meu cas, jo tinc uns cicles força regulars, 28 o 29 dies, algún més curt i algún més llarg però res preocupant com a molt 1 o 2 dies.
Però com que ja fa força mesos que busquem vaig decidir fer-me el TO per saber això de la fase lutea.
Quan vaig escriure el missatge estava força mosca perquè havia començat a tacar, i jo sempre taco durant unes horetes o com a molt 1 dia i després em baixa. Però aquesta vegada ja porto 3 dies tacant i res, però en tot moment tinc la sensació que m'està baixant.
Demà seria el dia 13 de fase lutea, per tant suposo que demà o demà passat baixarà...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

)