Com son els TE de clearblue per dins
- brunadenit
- :: zebra

- Entrades: 1361
- Membre des de: dg. abr. 11, 2010 7:46 pm
Com son els TE de clearblue per dins
Hola companyes de fatigues!
He tingut una experiència desagradable però m'agradaria treure'n experiència.
Aquest mes vaig comprar a Farma house 3 TE de clearblue, per allò d'abaratir costos d'envio, etc.
El cas és que fa 1 setmana me'n vaig fer un que em va sortir +
. Dimarts al vespre, que estava molt neguitosa me'l vaig repetir i resultat igual (però amb l'orina de la tarda). I avui m'he fet el tercer, perquè volia veure si marcava una setmana més per por d'un bioquímic (i no anava mal encaminada) i avui al matí No embarazada.
Molt desconcertada he rebentat tots els testos perquè buscant per internet la gent ho feia. El resultat és: El test té 2 tires a dins, però els 3 testos (2 positius i un negatiu) són idèntics. Una de les tires té una línia blaufort i una blau fluix i l'altra tira nomes té la blaufluix. Per tant:
Aquestes línies no són la hormona de l'embaràs, segurament són controls interns per tal de poder determinar la concentració (per dir-te quantes setmanes d'embaràs portes).
Com a mínim que això serveixi d'alguna cosa!
Salut
He tingut una experiència desagradable però m'agradaria treure'n experiència.
Aquest mes vaig comprar a Farma house 3 TE de clearblue, per allò d'abaratir costos d'envio, etc.
El cas és que fa 1 setmana me'n vaig fer un que em va sortir +
Molt desconcertada he rebentat tots els testos perquè buscant per internet la gent ho feia. El resultat és: El test té 2 tires a dins, però els 3 testos (2 positius i un negatiu) són idèntics. Una de les tires té una línia blaufort i una blau fluix i l'altra tira nomes té la blaufluix. Per tant:
Aquestes línies no són la hormona de l'embaràs, segurament són controls interns per tal de poder determinar la concentració (per dir-te quantes setmanes d'embaràs portes).
Com a mínim que això serveixi d'alguna cosa!
Salut
Re: Com son els TE de clearblue per dins
Hola!
Jo aquest matí també m'he fet un Clearblue i negatiu. Per curiositat també l'he obert i he vist això de les ratlletes. Primer m'he animat perquè he pensat, surt marcada blau clar al costat de la de control però també he buscat per internet i he vist això que dius, que tant si és embaràs com no surten les 3 línies sempre...
Crec que no m'en compraré cap més d'aquests perquè a part de cars sempre et queda aquell dubte de mirar la ratlleta perquè en el fons és el que hem fet totes dos no?
Jo encara tinc esperances perquè de moment no taco... Aviam
Jo aquest matí també m'he fet un Clearblue i negatiu. Per curiositat també l'he obert i he vist això de les ratlletes. Primer m'he animat perquè he pensat, surt marcada blau clar al costat de la de control però també he buscat per internet i he vist això que dius, que tant si és embaràs com no surten les 3 línies sempre...
Crec que no m'en compraré cap més d'aquests perquè a part de cars sempre et queda aquell dubte de mirar la ratlleta perquè en el fons és el que hem fet totes dos no?
Jo encara tinc esperances perquè de moment no taco... Aviam
Jo nomes he fet un test (un mes que vam fer el tonto) i va ser un clearblue, el vaig desmontar i vaig acabar mirant les tires, crec que ho fem la majoria 
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Doncs, jo he desarmat el meu test pero no clearblue, sino un convencional i te dues ratlletes de color blau fosc, que quan pasa la orina per sobre es tornan de color rosa, bè, donc le desarmat i i la ratlla de color que et diu si estàs preñi no encaixaba amb la finestreta del possitiu, es veu un rossadet molt fluix... crec que avui em comprarè el clearblue aveure si em trec dubtes.
He de dir, que ahir em vaig fer un to de clearblue al dia 29 del cicle i em va sortir la cara somrient!
Quines coses em passen tu!
He de dir, que ahir em vaig fer un to de clearblue al dia 29 del cicle i em va sortir la cara somrient!
- BlackDalia
- :: tortuga

- Entrades: 314
- Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:30 pm
greys ha escrit:Doncs, jo he desarmat el meu test pero no clearblue, sino un convencional i te dues ratlletes de color blau fosc, que quan pasa la orina per sobre es tornan de color rosa, bè, donc le desarmat i i la ratlla de color que et diu si estàs preñi no encaixaba amb la finestreta del possitiu, es veu un rossadet molt fluix... crec que avui em comprarè el clearblue aveure si em trec dubtes.
A veure si hi ha sort doncs greys!!! ja ens explicaràs!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |