GINECÒLEG GIRONA PER SEGONA OPINIÓ

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
abril82
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

GINECÒLEG GIRONA PER SEGONA OPINIÓ

EntradaAutor: abril82 » dl. juny 14, 2010 10:27 am

Bones,
Fins ara m’he anat visitant amb el Dr. Querol, no tenia queixa, potser algun detall que no m’havia agradat, però tonteries que a vegades no saps si té importància o ets tu mateixa que tens un mal dia. Però entre alguna mala experiència que han explicat per aquí, i avui que sortia una carta a El Punt d’una dona que també havia tingut problemes amb ell…doncs tot plegat m’ha fet decidir a veure’m amb un altre ginecòleg per això de tenir una segona opinió. Tinc SOP i fa un any que ho estic intentant sense èxit (ni tan sols m’ha sortit mai un TO positiu). Total, que escric a veure si em podeu ajudar a decidir-me, he posat una llista dels ginecòlegs que surten al quadre mèdic de l’assegurança de salut que tinc i on visiten. Els que visiten a Serveis Mèdics els he posat a part perquè és el mateix lloc on em visito amb el Querol.

MONTSERRAT ALCALDE - BOFILL
NÚRIA DOMÍNGUEZ – JOSEP PLA 11
MERTIXELL GISPERT - BOFILL
NURIA HARO - ONYAR
ENRIC JUNCÀ – FRANCESC CIURANA 6
MIQUEL MONTALVO – JAUME I, 78
MARIA ISABEL MORAL - ONYAR
SANTIAGO SEGUÍ – RUTLLA 61
PERE SUBIRÓS – SANT FRANCESC 15
ISABEL ZEGARRA – TORRE SAN LLUIIS 9

AQUESTS ELS POSO A PART PERQUÈ VISITEN A SERVEIS MÈDICS, QUE ÉS ON EM VISITO ARA AMB EL DR. QUEROL.
ALICIA CARRERA BOIX
MARIA ROSA HUGUET
MARISA IBORRA
MARIA LLUISA MONJE

Alguna recomenació?? Moltes gràcies.
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
alexa7783
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEG GIRONA PER SEGONA OPINIÓ

EntradaAutor: alexa7783 » dl. juny 14, 2010 11:34 am

Hola guapa,

Jo sense cap dubte et recomano el Dr. Montalvo. A mi em porta desde fa uns quants anys i n'estic més que contenta, no he tingut mai ni un sol problema. M'ha portat l'embaràs de la nena i ara tb porta el que està en camí.
Nomès d'anar a la primera visita em va donar el seu telèfon móbil per poder-lo localitzar 24h els 365 dies l'any, i ja nomès aquest fet em va donar molta confiança. En el primer embaràs el vaig haver de trucar un parell de vegades i super bé, a més a més un cop em va trucar ell a les 10 del vespre a casa per saber com havia anat la tarda, ja que havia tingut un petit problema.
jo hi vaig anar referenciada, i ara conec a bastantes noies que també hi van i molt bé. De fet crec que per aquí al foro n'hi han que també es visiten amb ell. És una mica escuet de paraules, peró si li preguntes t'hu explica super bé. Aixó si, té molta gent...i a vegades t'has d'esperar una bona estona per què ha hagut de sortir a atendre algun part. Jo abans d'anar-hi truco per saber el retard que porta i evito esperes innecessaries.
També he sentit parlar bé de la Dra.Iborra i la Sra. Alcalde, peró no les conec.
És una decisió molt personal, per què el que a una li pot agradar a l'altre no, depèn molt de cada persona.

Espero que molt aviat pugis anunciar el teu positiu.
dRIM
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

EntradaAutor: dRIM » dl. juny 14, 2010 11:41 am

Jo també et recomano en Montalvo. M'he visitat amb ell durant molt anys i sempre n'he quedat molt contenta!
Imatge
*RIX*
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3353
Membre des de: ds. maig 17, 2008 10:14 pm

EntradaAutor: *RIX* » dl. juny 14, 2010 12:41 pm

Hola Abril,

jo vaig amb la Gispert, bé de fet nomes he anat una vegada, el proper dia 21 haig de tornar, ja que em començat amb les proves de fertilitat i vaig pels resultats, vaig amb ella perque una amiga me la va recomanar, de moment no et puc dir gaire, pero de la primera visita en vaig sortir molt contenta, es molt agradable, jo estava en dubte si anar amb la Gispert o amb l'Alcadde (son d'un mateix equip) perque una altre amiga va amb l'Alcalde i n'esta encantada diu que es molt professional, l'hi va portar tot l'embaras i li va assistir el part, l'únic que em va dir que potser era un pel seca, pero que ella no canviava per res... no se, de moment es tot el que et puc dir!

SORT!!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

ImatgeImatge
ImatgeImatge
El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

EntradaAutor: nini8852 » dl. juny 14, 2010 12:50 pm

El Dr. Montalvo sense dubte. Jo havia anat a un altre, però no m'agradava i com que havia sentit a parlar molt d'ell i sobretot amb casos d'embarassos difícils, ho vaig intentar. I n'estic encantada!!! És molt bo i ho he recomanat a d'altres i una amiga meva que va tenir un embaraç molt difícil amb naixement prematur, n'està supercontenta.
A més, de seguida que estàs embarassada et dona el mòvil i el pots trucar encara que sigui Nadal, a la nit....
I et respon a tots els dubtes que tinguis.

Jo el recomano! :ok:
Imatge
Toia
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 1:36 pm

Hola gironines!
Doncs jo aprofito per fer una pregunteta: jo vaig amb el Dr. Cros, de Girona, i m'agrada molt. El problema és q quan li vaig comentar que començaríem a buscar l'embaràs, em va dir que quan quedés embarassada ja em diria a quin ginecòleg havia d'anar, perquè ell no fa els seguiments. Li vaig dir a qui m'enviaria i em va dir q a un col·lega seu de confiança, però no em va dir el nom... M'emprenya, perquè amb el que costa trobar un ginecòleg que et desperti confiança, em fot haver d'anar amb un de nou només durant l'embaràs... a algú que vagi amb el Dr. Cros li ha passat? I a quin metge els ha enviat? Us ha agradat?

Gràcies a totes!!!
ll*ll
vanenar
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

EntradaAutor: vanenar » dl. juny 14, 2010 2:04 pm

Hola noies!
Toia jo també anava amb el Dr. Cros i la veritat és que estava molt contenta, però quan vaig anar a la visita perquè hem confirmés el meu primer embaràs hem va comentar el mateix que en a tu. En el meu cas hem va derivar al Centre Gidona però jo, encara no sé perquè, vaig decidir anar amb el Dr. Querol a Serveis Mèdics (encara ara me'n penedeixo). Total que a la visita de la quarentena ja vaig demanar visita al centre Gidona i hem porta el Dr. Estela :ok: Jo estic super contenta del tracte i ojalà hagués fet cas al Dr., Cros!

Abril82 si jo "te contase"............. sobre aquest individu :-((
En fi, de la llista jo no vaig amb cap d'aquests però també he sentit a parlar molt bé del Dr. Montalvo i del Dr. Juncà; tot i que aquest últim no tinc gaire clar si encara està ell o visita també la seva filla ( de la que també m'han parlat molt bé!)

Que tinguis sort!!!!!!!!!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Toia

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 2:09 pm

vanenar ha escrit:Hola noies!
Toia jo també anava amb el Dr. Cros i la veritat és que estava molt contenta, però quan vaig anar a la visita perquè hem confirmés el meu primer embaràs hem va comentar el mateix que en a tu. En el meu cas hem va derivar al Centre Gidona però jo, encara no sé perquè, vaig decidir anar amb el Dr. Querol a Serveis Mèdics (encara ara me'n penedeixo). Total que a la visita de la quarentena ja vaig demanar visita al centre Gidona i hem porta el Dr. Estela :ok: Jo estic super contenta del tracte i ojalà hagués fet cas al Dr., Cros!

En fi, de la llista jo no vaig amb cap d'aquests però també he sentit a parlar molt bé del Dr. Montalvo i del Dr. Juncà; tot i que aquest últim no tinc gaire clar si encara està ell o visita també la seva filla ( de la que també m'han parlat molt bé!)

Gràcies, Vanenar! Doncs espero que em passi amb el Dr. Estela! I si no, intentaré fiar-me de qui em recomani el dr. Cros...
ll*ll
xin76
:: zebra
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » dl. juny 14, 2010 2:32 pm

Hola!! Jo també anava amb el Dr Cros i a la meva mare la va derivar al centre GIdona per una operació, amb el Dr Estela (molt bo, per cert!) I molt bé! Jo ara busco embaràs i a vere on em deriva quan ho aconsegueixi! :ok:
Toia

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 2:52 pm

xin76 ha escrit:Hola!! Jo també anava amb el Dr Cros i a la meva mare la va derivar al centre GIdona per una operació, amb el Dr Estela (molt bo, per cert!) I molt bé! Jo ara busco embaràs i a vere on em deriva quan ho aconsegueixi! :ok:

Gràcies, Xin!!! Doncs tu i jo estem igual! Suposo q ens derivarà amb el dr. Estela, també, i m'agrada sentir-ne bones referències!
Que tinguis sort!!!
ll*ll
Toia

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 2:57 pm

vanenar ha escrit:Hola noies!

Per cert, Vanenar, quan vas anar al dr Cros per dir q estaves embarassada, et va confirmar l'embaràs o només et va dir que anessis amb l'altre ginecòleg? És q no em fio gens dels TE, i em sembla que el dia q em surti un + no m'ho creuré fins q un ginecòleg m'ho asseguri...

M'esteu deixant molt intrigada amb el Dr. Querol... ara miraré si trobo la carta al diari!
Jo fa anys anava a un ginecòleg q no recordo com es deia, i vaig tenir una regla molt rara, vaig voler anar-hi d'urgències i em donava hora per al cap de més d'un mes. Li vaig dir que em corria pressa, i em va dir que si tenia pressa anés a un altre ginecòleg... i evidentment q vaig canviar, i aquest ja no m'ha vist més el pèl (mai tan ben dit... hehehehe...)
ll*ll
abril82
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dl. juny 14, 2010 4:28 pm

Aquesta és la carta, i es titula ALGÚ M'HO POT EXPLICAR?

El 5 d'agost del 2009, el ginecòleg Alexandre Querol em va intervenir quirúrgicament d'un mioma. En aquesta intervenció hi va haver un esquinç muscular de 5 cm, un hematoma de 4 cm i un dolor constant que encara no he aconseguit que em calmi ningú. Al cap d'un mes de la intervenció, em van donar l'alta, tot i els problemes que tenia amb la recuperació. Durant aquest temps ningú m'ha donat cap solució; el doctor s'excusa dient que mai li havia passat, i que vagi a la clínica del dolor.

Vaig demanar una segona opinió, em van dir que anés a un cirurgià, i em van enviar a una cirurgiana que va tractar de dissuadir-me perquè no anés a un cirurgià vascular, ja que aquest no podria fer-hi res. Vaig insistir-hi, i em van derivar al Trueta, i van recalcar en la sol·licitud que havia de comentar el cas a la subdirectora d'aquests hospital.

La subdirectora em va trucar l'1 de febrer del 2010 per dir-me que tenia visita amb el cap de cirurgia general del Trueta, el qual em va dir que no li importaven els meus problemes, que em prengués les pastilles que m'havien donat a la clínica del dolor, fet que jo en cap moment li havia comentat (com ho sabia?). Sortint de la visita em van fer saber que estava pendent d'una visita amb un cirurgià vascular. I per rematar-ho, el 15 de febrer em comuniquen que la petició per a la visita amb una cirurgià vascular ha estat denegada el 18 de gener del 2010. Qui em pot explicar tot això? Arran de l'operació, m'han destrossat la vida, amb 54 anys, per la quantitat de limitacions que tinc a causa del dolor constant que tinc, i en comptes d'ajudar-me m'han posat obstacles. Fins i tot fa la impressió que tots els doctors als quals he anat en aquests set mesos tenien preparat el que m'havien de dir.

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
DHANA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. des. 21, 2009 5:52 pm
Ubicació: GIRONA

EntradaAutor: DHANA » dl. juny 14, 2010 4:30 pm

hola!!!

doncs jo vaig desde fa anys amb la Gispert (bofill) i n'estic molt contenta, em va portar tot el seguiment de l'embaràs i el part.

Alguna amiga meva també va amb la Dra.Alcalde i també n'estan molt contentes.

espero que t'hagi ajudat... :ok:

peto!!!
Toia

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 5:08 pm

abril82 ha escrit:Aquesta és la carta, i es titula ALGÚ M'HO POT EXPLICAR?

El 5 d'agost del 2009, el ginecòleg Alexandre Querol em va intervenir quirúrgicament d'un mioma. En aquesta intervenció hi va haver un esquinç muscular de 5 cm, un hematoma de 4 cm i un dolor constant que encara no he aconseguit que em calmi ningú. Al cap d'un mes de la intervenció, em van donar l'alta, tot i els problemes que tenia amb la recuperació. Durant aquest temps ningú m'ha donat cap solució; el doctor s'excusa dient que mai li havia passat, i que vagi a la clínica del dolor.

Vaig demanar una segona opinió, em van dir que anés a un cirurgià, i em van enviar a una cirurgiana que va tractar de dissuadir-me perquè no anés a un cirurgià vascular, ja que aquest no podria fer-hi res. Vaig insistir-hi, i em van derivar al Trueta, i van recalcar en la sol·licitud que havia de comentar el cas a la subdirectora d'aquests hospital.

La subdirectora em va trucar l'1 de febrer del 2010 per dir-me que tenia visita amb el cap de cirurgia general del Trueta, el qual em va dir que no li importaven els meus problemes, que em prengués les pastilles que m'havien donat a la clínica del dolor, fet que jo en cap moment li havia comentat (com ho sabia?). Sortint de la visita em van fer saber que estava pendent d'una visita amb un cirurgià vascular. I per rematar-ho, el 15 de febrer em comuniquen que la petició per a la visita amb una cirurgià vascular ha estat denegada el 18 de gener del 2010. Qui em pot explicar tot això? Arran de l'operació, m'han destrossat la vida, amb 54 anys, per la quantitat de limitacions que tinc a causa del dolor constant que tinc, i en comptes d'ajudar-me m'han posat obstacles. Fins i tot fa la impressió que tots els doctors als quals he anat en aquests set mesos tenien preparat el que m'havien de dir.

Ostres, quina putada més grossa....
ll*ll
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dl. juny 14, 2010 5:17 pm

Malauradament aquestes coses passen, però el que no pot ser és que se la treguin de sobre d'aquesta manera! El metge la pot cagar, com qualsevol ésser humà, però han de donar la cara!!
És molt fort. No vull ni imaginar-me pel que deu estar passant...
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dl. juny 14, 2010 5:57 pm

Ostres, deu ni do. Fa molta ràbia com se la passen d'un cantó a l'atre. e
Justament farà uns 9 mesos vaig anar a visitar-me amb el Dr. Querol, de fet, hi vaig anar per el que havia llegit al fòrum.
Buscava ginecòleg a Girona i em vaig decidir per ell per el que havia llegit.
Vaig anar-hi per una revisió normal, però pensant ja per el futur, per tenir un metge de confiança. Just desrpés d'anar-hi vaig llegir el comentari de la vanear, i després d'aquí ja n'he llegit més d'un que no m'ha agradat gens...

Aquest any, em plantejaré tornar-hi. Gràcies a totes per explicar les vostres experiències. :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Toia

EntradaAutor: Toia » dl. juny 14, 2010 7:01 pm

Ei, noies!

Ara he mirat si el dr Estela m'entrava per la mútua i he fet un descobriment sobre les especialitats mèdiques! Suposo q totes ja esteu al cas i sóc jo que baixo de la parra... Es veu que la ginecologia és la ciència que estudia els òrgans reproductors femenins mentre la dona no està gestant, i l'obstetrícia és la ciència que estudia els òrgans reproductors femenins mentre la dona està gestant. El dr. Estela és obstreta, i el dr. Cros ginecòleg. Avui m'ha quedat tot molt més clar!
ll*ll
abril82
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dl. juny 14, 2010 8:53 pm

karkinyoli ha escrit:Malauradament aquestes coses passen, però el que no pot ser és que se la treguin de sobre d'aquesta manera! El metge la pot cagar, com qualsevol ésser humà, però han de donar la cara!!
És molt fort. No vull ni imaginar-me pel que deu estar passant...

exacte, a mi el que m'ha deixat malament de la carta no és el fet que una operació no hagi sortit bé, o que tingui seqüeles, perquè són coses que passen i que a vegades surten complicacions que no es poden evitar, tampoc podem donar-li la culpa de tot als metges. A mi el que em fot és l'actitud que han près després i com se l'han tret de sobre. això no m'inspira cap confiança. Perquè quan tot va bé, tothom és bo, però els bons professionals surten quan hi ha complicacions.

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
abril82
Contacta:

EntradaAutor: abril82 » dl. juny 14, 2010 8:55 pm

Toia ha escrit:Ei, noies!

Ara he mirat si el dr Estela m'entrava per la mútua i he fet un descobriment sobre les especialitats mèdiques! Suposo q totes ja esteu al cas i sóc jo que baixo de la parra... Es veu que la ginecologia és la ciència que estudia els òrgans reproductors femenins mentre la dona no està gestant, i l'obstetrícia és la ciència que estudia els òrgans reproductors femenins mentre la dona està gestant. El dr. Estela és obstreta, i el dr. Cros ginecòleg. Avui m'ha quedat tot molt més clar!

ostres, doncs jo acabo de descobrir-ho llegint el teu comentari ?-) que ignorant em sento ara mateix!!
ni tan sols m'havia preguntat mai què és un obstetra.

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
vanenar
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

EntradaAutor: vanenar » dl. juny 14, 2010 9:55 pm

]

Per cert, Vanenar, quan vas anar al dr Cros per dir q estaves embarassada, et va confirmar l'embaràs o només et va dir que anessis amb l'altre ginecòleg? És q no em fio gens dels TE, i em sembla que el dia q em surti un + no m'ho creuré fins q un ginecòleg m'ho asseguri...

M'esteu deixant molt intrigada amb el Dr. Querol... ara miraré si trobo la carta al diari!
Jo fa anys anava a un ginecòleg q no recordo com es deia, i vaig tenir una regla molt rara, vaig voler anar-hi d'urgències i em donava hora per al cap de més d'un mes. Li vaig dir que em corria pressa, i em va dir que si tenia pressa anés a un altre ginecòleg... i evidentment q vaig canviar, i aquest ja no m'ha vist més el pèl (mai tan ben dit... hehehehe...)[/quote]

Toia, jo hi vaig anar quan el TE hem va sortir positiu. Ell hem va confirmar l'embaràs i hem va citar per una segona visita. Un cop hem va veure clar l'embaràs i que l'embrió estava ben agafat va ser quan hem va preparar un informe i hem va derivar al centre Gidona. Jo la veritat és que estava molt contena del Dr. Cros! De fet ell va portar embarassos fins fa tres anys aprox. però ara ho ha deixat. Abans a la placa de la seva consulta posava ginecóleg i obstetra, però fa un parell d'anys ho va canviar.
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::