ELS HOMES I LA SEVA PARTICULAR BUSQUEDA DE DESCENDENCIA
ELS HOMES I LA SEVA PARTICULAR BUSQUEDA DE DESCENDENCIA
Bé nenes....
"LO PROMETIDO ES DEUDA"
Aquí teniu un post on poder parlar, desfogarse, maleïr o agraïr el paper dels nostres homes en la búsqueda o futura búsqueda de descendencia!!!
"LO PROMETIDO ES DEUDA"
Aquí teniu un post on poder parlar, desfogarse, maleïr o agraïr el paper dels nostres homes en la búsqueda o futura búsqueda de descendencia!!!
Re: ELS HOMES I LA SEVA PARTICULAR BUSQUEDA DE DESCENDENCIA
què booooooooooo!!!!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
m'encanta el títol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
q bo!!!
q bo!!!Re: ELS HOMES I LA SEVA PARTICULAR BUSQUEDA DE DESCENDENCIA
jajajajajaja que bo el post ALBA!!!!!!!!
Aqui tenim un petit racó per desfogar-nos!
Jo com ja us he dit el meu marit és... com dir-ho... no passota, perquè el tema el preocupa, però digue'm que no ho demostra. Ell sempre em diu que tranquila, que tot arriba, que el mes següent segur.... bé el que ja sabeu totes segur!
Jo com ja us he dit el meu marit és... com dir-ho... no passota, perquè el tema el preocupa, però digue'm que no ho demostra. Ell sempre em diu que tranquila, que tot arriba, que el mes següent segur.... bé el que ja sabeu totes segur!
ja no em sento tant marginada veient que a moltes de vosaltres tb us passa el mateix que a mi!!!

jajaja.. m'ha sortit del cor aquest titol!!! jajaja
Jajajajaja molt bo Alba... em va perfecte pel meu estat d'anim d'avui...
Com ahir li vaig cantar les 40 per no preguntar-me si tenia la warry ja o no... (va donar per suposat que si)
Doncs avui quan ha entrat per la porta és el primer que m'ha preguntat abans de dir-me hola!!!!! jajajajajaja.
Es que no vull passar sola el des-espero... ja sé que es un tema nostre i que ells ni s'ho imaginen... però es que si a sobre ni pregunten com estas de tant en tant!!!
Sento la rallada!!! jajajaja.
Com ahir li vaig cantar les 40 per no preguntar-me si tenia la warry ja o no... (va donar per suposat que si)
Doncs avui quan ha entrat per la porta és el primer que m'ha preguntat abans de dir-me hola!!!!! jajajajajaja.
Es que no vull passar sola el des-espero... ja sé que es un tema nostre i que ells ni s'ho imaginen... però es que si a sobre ni pregunten com estas de tant en tant!!!
Sento la rallada!!! jajajaja.
Mireia11 ha escrit:jajajajajaja que bo el post ALBA!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nena, el mateix que m'ha dit el Leto aquesta tarda!!

Com diu el refrany en castellà... "mal de muchos consuelo de tontos" no????
Sense ànims d'ofendre a ningú ehhh!!!!!
Sense ànims d'ofendre a ningú ehhh!!!!!
serà com el nostre mur de les lamentacions... 

zakira res de sentir res eh??? jo t'entenc perfectament...
durant l'avortament jo el veia a ell tristot pero no com jo... jo plorava i plorava i em maleïa i ell en cavi em deia que no passava res, que era un prova més que superar i llestos.. que a la propera tindriem sort...
despres d'esperar el mes de descans al novembre jo estava histerica i ell es dormia totes les nits... un dia fins i tot li vaig donar una patada (si, si!! UNA GRAN PATADA) i em vaig anar a dormir al sofà llit de l'altre habitació.. no el volia ni veure... i ell tan tranquil dormint...
quan eem venia la regla els primers cicles i m'enfadava i plorava, cridava.... ell em deia "no te puedes tomar las cosas tan a pecho..."
ara ja he apres a conviure amb tota aquesta "indiferencia"..... jajaja
durant l'avortament jo el veia a ell tristot pero no com jo... jo plorava i plorava i em maleïa i ell en cavi em deia que no passava res, que era un prova més que superar i llestos.. que a la propera tindriem sort...
despres d'esperar el mes de descans al novembre jo estava histerica i ell es dormia totes les nits... un dia fins i tot li vaig donar una patada (si, si!! UNA GRAN PATADA) i em vaig anar a dormir al sofà llit de l'altre habitació.. no el volia ni veure... i ell tan tranquil dormint...
quan eem venia la regla els primers cicles i m'enfadava i plorava, cridava.... ell em deia "no te puedes tomar las cosas tan a pecho..."
ara ja he apres a conviure amb tota aquesta "indiferencia"..... jajaja
Que bo !!! m'agrada aquest post. Molt bona idea Alba...
A la seva manera ells s'en preocupen, això segur... encara que a vegades desesperen!!!
leta ha escrit:serà com el nostre mur de les lamentacions...
M'has fet riure molt!!!!

Jo de moment no em puc queixar (de fet és el primer mes i té molta paciència), però reconec que m'agradaria que em truqués cada hora per preguntar si m'ha vingut la regla... Ells són un extrem, i nosaltres l'altre!!!
ll*ll
ells ho veuen tot desde un altre punt de vista... suposo que també influeix molt que no son ells els que es quedaran.. no son ells els que es noten puxades als ovaris, els que tenen ganes de cridar i plorar a la mateixa vegada, ells no tenen la warry, ells no tenen psicosintomes... suposo que tot aixó influeix molt
a mi de vegades m'exaspera... 

-Alba- ha escrit:ells ho veuen tot desde un altre punt de vista... suposo que també influeix molt que no son ells els que es quedaran.. no son ells els que es noten puxades als ovaris, els que tenen ganes de cridar i plorar a la mateixa vegada, ells no tenen la warry, ells no tenen psicosintomes... suposo que tot aixó influeix molt
Jo també ho penso!
Ells per molt que nosaltres els hi expliquem que sentim i que deixem de sentir, no arriben a imaginar-s'ho.
JAjajajajaajajajajajajaja, quin riure amb el titol!!! Jo ja us contaré més endavant, per ara és massa aviat :)
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Toia ha escrit:leta ha escrit:serà com el nostre mur de les lamentacions...
M'has fet riure molt!!!!
Jo de moment no em puc queixar (de fet és el primer mes i té molta paciència), però reconec que m'agradaria que em truqués cada hora per preguntar si m'ha vingut la regla... Ells són un extrem, i nosaltres l'altre!!!
jo ja sé que això no ho farà mai!!
però vaja, voldria que es fiqués en la meva pell un sol dia i entengués què és això...
Uf... Ara li estava explicant a en Toiu què era una beta en sang i m'ha dit "m'ho pots explicar després? és q vull mirar l'APM..."
Sense comentaris...

Sense comentaris...

ll*ll
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |