Amb endometriosi i buscant?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
greys
:: cèrvol
Entrades: 539
Membre des de: dj. juny 17, 2010 12:25 pm

Amb endometriosi i buscant?

EntradaAutor: greys » dj. juny 17, 2010 2:38 pm

Bona tarda a totes, sóc nova. :globus:

Desde fa un parell de messos la meva parella i jo, estem buscant un embaraç, fa una setmaneta vaig sentir uns dolors molt forts al meu ovari esquerra, a urgències em van dir que tenía endometriosi, un quist al costat del ovari d'uns 6cm. La ginecòloga em va cometar que em costaria molt un embaraç, tot i que no era del tot imposible.
M'han dit que he de operarme, però la SS tot va super lent. Alguna està amb la mateixa situació que jo?
Es possible un embaraç amb endometriosi?
Shimmy
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

Re: Amb endometriosi i buscant?

EntradaAutor: Shimmy » dj. juny 17, 2010 5:53 pm

Hola Greis...
Abans he llegit el teu post i no volia contestar per que no en tinc ni idea d'aquests temes, però al veure que encara no hi ha cap resposta, et puc explicar l'experiència de me mare.. Ja fa molts anys, però suposo que les endometriosis són iguals ara que fa 30 anys.
Me mare es va quedar embarassada de mi sense saber que tenia un quiste a un dels ovaris, ni a les ecografies ho sabein veure, li deien que tindria bessonada, es clar em veien a mi i al quiste. El dia que va parir van veure que es tractava d'un quiste de la mida d'una taronja.
Amb això et vull dir que en principi si et podries quedar embarassada, pero jo crec que és millor eliminar-l'ho si és possible o extreure'l abans, no??

És només una experiència, no hi facis massa cas tampoc.
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
dacona
Entrades: 669
Membre des de: dg. maig 23, 2010 10:16 pm

EntradaAutor: dacona » dj. juny 17, 2010 6:39 pm

Greys guapa,

Jo no et puc ajudar, perque no en tinc ni idea, però he estat mirant una mica els post, i n'he trobat un que parla d'això, i hem sembla que diuen que per l'endometriosi diuen que va molt bé que et quedis embarassada, que pot ser que et costi, però que va bé, si no ho he entes malament.

Aquí et poso el post que en parlen

viewtopic.php?f=5&t=15190

Un petonet i sort
Pil'ar
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Pil'ar » dj. juny 17, 2010 11:58 pm

O aquest altre, jo explico la meva experiència personal (del tot positiva)
ânims wapa
viewtopic.php?f=11&t=10323#p511500
Sócfeliç.cat
Pil'ar
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Pil'ar » dv. juny 18, 2010 12:03 am

Em sap greu, no sé com es fa perquè t'envii directament... a veure ara.

viewtopic.php?f=11&t=10323

I si no el títol era aquest "Alguna de vosaltres té ovaris poliquístics o endometriosi?
Sócfeliç.cat
BettyBoo
:: gosset
:: gosset
Entrades: 419
Membre des de: dj. feb. 25, 2010 10:25 am

EntradaAutor: BettyBoo » dv. juny 18, 2010 6:36 am

Hola greys,

Jo et recomanaria q tel treiessis, l'endometriosi es teixi endometrial q enlloc de creixer a l'endometri (on es dona la implantació) creix en altres parts del cos, en el teu cas, l'ovari, per tant es molt probable q et costi quedar-thi, no es per desanimar ni molt menys, jo tb tinc diagnosticada l'endometriosi i em van operar ja fa 5 anys, pero com q es cronic doncs s'ha d'anar vigilant, encara q no m'ha tornat a sortir i aixó q porto ja 9 mesos sense anticonceptives.

Hi ha varies noies al forum amb endometriosi, una la van operar i el mateix mes s'hi va quedar, una altra està en espera d'operació pq te un quist casi tan gran com el teu i li han dit q segurament no es quedi embarassada per culpa del quist, porta crec uns 15 mesos de busqueda...

Amb tot aixó et vull dir q les q tenim endometriosi potser ho tenim més dificil o potser no, es una loteria, pero q tot el q puguis fer per millorar doncs seria bo fer-ho...

En fi guapa q espero q us hi quedeu aviat!!! ah! diuen q lo millor per frenar l'endometriosi es un embaraç així q no pareu de intentar-ho!

Anims
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dv. juny 18, 2010 6:46 am

Hola reina!
Si que és veritat que a les que patim endometriosis la busqueda és una mica més llarga, pero no impossible! :ok:
Ara.. jo t'aconsellaria que primer t'operessis i fessis "net", primer, perque no sé del teu cas, pero en el meu era impossible, i quan dic impossible és impossible, mantenir relacions sense dolors i sense haver-me de pendre despres durant 15 dies voltarens pel dolor! així que jo no haguès pogut seguir buscant....

Pel tema llista d'espera... doncs la veritat, a mi van anar molt ràpid, sé que despres de descobrir que era, van tardar-me 2/3 mesos i prou.. ara parlo de fa + d 10 anys! :-:) :-:)
Això si... per diagnosticar-me van trigar 1 any.... ni te cuento! :-((

Sort guapa! ja veuràs com un cop facis net.. tooot serà més fàcil! I si.. la millor cura per no tornar a repetir endometriosis es quedar embarassada ( o tenir un llaaaaaaarg peridode sense la regla clar! ), pero primer has de fer net...
:-()-)
Imatge
||*||
greys

EntradaAutor: greys » dv. juny 18, 2010 8:44 am

Moltes gràcies a totes!

Ara em miraré aquests post que em dèieu.

Per el moment, les meves relacions no són doloroses, així que anirem provant, el que tinc por es de tornar a sentir els dolors tans forts que tenia, però si que tinc intenció de que m'el treguin.

A mi m'han donat hora per les proves al mes de Novembre, desprès hauran de fer proves per l'operació i desprès suposso que entraria en llista d'espera. :ufs:
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. juny 18, 2010 10:16 am

Greys, guapa, la noia que et comenta la Betty, sóc jo!!! I el meu quist ara ja guanya el teu! Toma, toma!!! :content: :content:

Ja t'ho he explicat per MP. Molta força i ànims. I sobretot treu-te'l (comença els tràmits ja), perquè a mi m'ha acabat provocant força dolor. Jo quan vaig començar a la SS no hi tenia gaires esperances i m'he endut una bona sorpresa, ja et dic que ja tinc totes les proves preoperatòries demanades i només em faltarà que em truquin amb el dia concret de l'operació. I tot just fa dos mesos que vaig començar-ho o moure.

Un petonàs!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
greys

EntradaAutor: greys » dv. juny 18, 2010 10:36 am

Gràcies pressiosa :-()-)
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dv. juny 18, 2010 11:21 am

De res, és una malaltia ben emprenyadora, aquesta, i si ens podem donar suport, doncs millor! Un petonàs! :-()-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dv. juny 18, 2010 10:48 pm

Guapes, en aquest post que ha obert la Mara17 he posat força informació sobre l'endometriosi i com la dieta podria ajudar a pal·liar els psíntomes:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=53&t=17022

Espero que us serveixi <:-)
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dt. juny 29, 2010 5:58 pm

Com vas, Greys? Has pogut avançar una mica el procés?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
greys

EntradaAutor: greys » dj. jul. 01, 2010 9:00 am

Ey Mara!

No havia vist el missatge!
I tu com vas, suposso que amb moltes ganas de operarte, oi?
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. jul. 01, 2010 9:43 am

Ei, me n'alegro molt que al final no hagi estat res! Jo sí, amb moltes ganes, perquè just ara estic amb la regla i em fa mal tot. No puc ni caminar... :-/ Però bé. Ja avancem les proves i espero i desitjo que no trigui gaire, tot i la por que em fa. Ara, el dolor em treu la por de cop, hahahaha! Tinc ganes que s'acabi ja!

Merci per preguntar, guapa! :***:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
suyoscar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

EntradaAutor: suyoscar » dj. jul. 01, 2010 9:47 am

beuno dias neni!!!

bueno yo te puedo contar mi experiencia que como veras a acavado genial.

a mi me detectaron endometriosis en febrero de este año y aunuqe voy por lo privado el dolor me impedia moverme...era tremendo y mi ginecologa decidio operarme ya que al igual que a ti me dijeron que era casi imposible que me quedara embarazada. pues me operaron el dia 17 de marzo y ese mes me quede embarazada.

ahora estoy de de casi 16 semanas y todo va genial. tambien me dijeron que para la endometriosis lo mejor es quedarse embarazada ya que anula el efecto de la endo ya que esta se alimenta de la sangre de la regla.

cualquier cosa que necesites aki estoy ya que se por lo que estas pasando y se que no es agradable para nada.

muchoa animos y sobretodo piensa que es algo que tiene una solucion facil como la de operar aunque vayas por la S.S tienes que hablar con los medicos y que hagan lo que tengan que hacer pero lo antes posible.

la operacion es bastante facil. anestesia total y una horita de quirofano. el post operatorio es algo duro porque duele la barriga y es algo molesto pero todo por el deseo de ser madre.

lo dicho cualquier cosa aki me tienes.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Xicota
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 2:55 pm
Ubicació: l'Empordà/Pla de l'Estany

EntradaAutor: Xicota » dj. jul. 01, 2010 10:31 am

Hola!!

Grey, he llegit la teva bona noticia en l'altre post de l'endometrosi, enhorabona!!!

La meva experiència, en aquest tema no és gaire bona, que diguessim... estic operada fa 2 anys d'un endometri de 9cm i al cap de mes i mig tornava a reproduir-se un altre (que ara fa uns 4.5 aprox).
Ara fa un mes que ens posat en el tema de <:-< però sense preses ni vull obsessionar-me, ja que sé que això pot anar per llarg.
Al novembre torno a tenir visita a veure que em diu el doctor... perquè jo voldria tornar-me a operar, però ell prefereix no operar pel moment... sinó demanaré una segona opinició.

Mara, ja téns hora per les probes no? t'han fet alguna revisió més? ha crescut molt?

Suyoscar, como va el embarazo??me sorprendistes tanto con la noticia, me quedé :r) porque tu caso se deve dar muy poco, no?

Molta sort guapes!!!
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. jul. 01, 2010 11:08 am

Doncs, Xicota, sí que ha crescut. De fet no para des de gener, però ara ja deu fer un mes de l'última eco i ara mateix no sé quan fa. El que he començat a fer és a modificar la dieta, i els símptomes han baixat (tinc moltes menys punxades i menys dolor en les relacions com últimament, que havia d'anar molt amb compte) tret de quan tinc la regla, que llavors ja em puc calçar.

Això de la dieta, hi ha un post a "Bona cuina" (viewtopic.php?f=53&t=17022) que ho explica. Una companya hi ha posat un resum d'un llibre que dóna pautes i jo he trobat força cosa per Internet (revistes solvents, eh?, amb estudis mèdics fets per metges investigadors). Si necessites qualsevol cosa, ja ho saps, per això hi som!

Molta sort!!!
Mara17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mara17

EntradaAutor: Mara17 » dj. jul. 01, 2010 11:08 am

Ai, Su, que m'havia oblidat de respondre't. Ja vaig conèixer el teu cas i em va fer molt feliç. Encara hi ha esperança! Un petonàs i que segueixis gaudint de l'embaràs! :***:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
greys

EntradaAutor: greys » dj. jul. 01, 2010 2:15 pm

Suyoscar, muchas grácias por la expliación!
Al final lo mio reslutó no ser endometriosis, era un quiste ovarico por ovulación, ayer fui a hacerme una eco y ya me había desaparecido, solo quedaban algunos restos, me dijo que todo estaba ok para comenzar a buscar, así que espero este mes poder empezar! De todas maneras tu comentario servirá a muchas chicas que estén en la misma situación. :ok:

Mara, doncs quina putada, el dolor es insuportable, mai a la meva vida havia sentit un dolor així, suposo que a de ser mes o menys com el quist que jo tenía i de veritat et dic que desitjo que t'operin el mes aviat possible, prens alguna cosa hara?

Xicota, el que diu la Mara es veritat, jo durant aquest 10 dies de incertessa vaig veure que hi havia molta info sobre el tema de las dietas i estava bastant contrastat. Tant de bo tinguis molta sort en la recerca, moltissima sort guapa! :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::