ESTIC PREOCUPADA, AGOBIADA,...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
idith
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 9:35 am

ESTIC PREOCUPADA, AGOBIADA,...

EntradaAutor: idith » dj. juny 17, 2010 6:44 pm

Hola a tothom! Des de que em vaig quedar embarassada de la meva filla que us segueixo. No intervinc gaire però llegeixo molt i ara mateix necessito "buidar el pap".
Tinc SOP però em vaig quedar força aviat de la meva filla, quan ho vam tornar a intentar per buscar el 2n, em vaig quedar però el vaig perdre a les 6 setmanes (abort espontani). Des de llavors que torno a tenir regles super irregulars, primer he fet omifin però no acaba de funcionar i ja m'han dit que no a tothom li funciona. Ara, la Dra.Tur de la Dexeus m'ha dit de fer-me una histerosonografia i ESTIC CAGADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Crec que no m'arribaré a quedar mai més i a més cada cop m'estic agobiant i emparanoiant més pensant que no tingui alguna cosa dolenta!!!!
Algú ha passat per una situació semblant????
ika
:: gosset
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

Re: ESTIC PREOCUPADA, AGOBIADA,...

EntradaAutor: ika » dj. juny 17, 2010 7:04 pm

Hola idith,
sento no poder ajudar-te, jo també m'haig de fer histerosonografia però el mes que ve (si reparen la dixosa maquina clar)
fins llavors no podre dir-te res (diuen que no fa gaire mal).
estiguis tranquil-la si ja tens una filla ara relax i ja veuràs com arriba el 2º.
petonets ika.
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
idith

EntradaAutor: idith » dj. juny 17, 2010 7:06 pm

Moltes gràcies Ika.
A mi en un principi me la fan el dia 1 de juliol. Ja t'explicaré però la veritat és que és desesperant i més quan totes les teves amigues estan embarassades havent començat a buscar més tard que tu.
Però que hi farem!!!!!1
mire3282
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

EntradaAutor: mire3282 » dj. juny 17, 2010 7:17 pm

Hola Idith!!

nosaltres portem 17 mesos buscant un fill. quan portavem 11 mesos buscant, em van fer una eco i em van trobar ovaris polikistics. la gine ens va recomanar fer-nos totes les proves per si de cas (analisis, seminograma...) i entre elles, la histerosalpingografia. Nomes et dire (bueno a la ika tambe) que aneu trankiles, que no llegiu massa i ja veureu com va tot be!! Llavors, ens va recomanar prendre omifin. al primer mes em vaig quedar i el vaig perdre a les 9 setmanes...va ser un pal. vam esperar dos mesos de descans i ara tornem a provar. no se quan trigarem akesta vegada, pero espero que no sigui molt :love:

molta sort i espero que ho aconsegueix molt aviat :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
idith

EntradaAutor: idith » dj. juny 17, 2010 7:18 pm

Moltes gràcies guapissima! Espero que aviat et tornis a quedar embarassada i vagi tot molt bé!!!
La veritat és que tens raó, això de llegir molt per internet em fa pujar-me per les parets!!!
mire3282
Entrades: 936
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

EntradaAutor: mire3282 » dj. juny 17, 2010 7:20 pm

per aixo t¡ho he dit, perque el primer que vaig fer es anar a internet i mirar que era aixo i veure experiencies!!! i va ser molt pitjor :ufs: aneu trankiles i ja veureu com tot va genial :ok: :ok:
Imatge

Imatge
ika
Entrades: 412
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 2:47 pm

EntradaAutor: ika » dj. juny 17, 2010 7:27 pm

hola noies,
mire3282 nena quina mala sort que vas tenir, però tu mans a l'obra que ja veuràs que d'aquest estiu no pases.
idith doncs ja em contaràs que tal la prova, la qüestio és que tot estigui correcte.
gracies nenetes.
Imatge
9.12.10 TE +
15.12.10 1ª eco, 1.9mm.
28.12.10 llevadora
24.12.10 sentim el coret
14.01.11 eco, 2.6 cm.
31.01.11 eco, 7cm,
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dv. juny 18, 2010 8:02 am

tinc una amiga que va tenir un nen fa 6 anys, i per al 2n li ha costat moltissim quedar-se amb estat (gairebé 2anys) però si ha quedat per mitjans naturals i tot ha anat com la seda.
Ara té una nena preciosa de 8 mesets.

No t'agobiis, jo vaig trigar 16 mesos a quedar-me en estat de la meva filla i es la primera. Jo vaig detectar que com més m'agobiava pitjor es comportava el meu cos i la meva regla, així que vaig decidir viure més tranquila... i voilà, al cap de pocs mesos estaba embarassada!
La Lia ja és tota una princesa!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::