TO positiu en diferents dies de cicle
TO positiu en diferents dies de cicle
Hola noies no se si alguna em pot ajudar??
Perque m'he fet un embolic.... resulta que em vaig fer els TO de Clearbue i quan estava a dia 12 de cicle em va dona positiu, aquests tres últims cicles m'ha donat positiu sempre a dia 12 de cicle.
Total que a fer feina cada dia fins el dia 16 de cicle, més no perque el meu home marxava fora.
I com que em va quedar un parell de varilles del TO dic.... va me'l vaig a fer, aissss maleit moment que se m'ha ences la llumeneta, per què el meu home ja no i era.
I va i em surt TO positiu a dia 17 de cicle!
Jo ja amb la mosca sota el nas, pasat un parell de dies més em faig l'última varilla que em quedava, i em torna a sortir positiu a dia 19 de cicle!!
Resum:
TO +
Dia 12 de cicle
Dia 17 de cicle
Dia 19 de cicle
Tinc cicles irregular tant poden ser de 19, 20 o 21 dies com de 32
(encara que normalment tendeixo a tenir els curts!)
És a dir que ara si que no entenc res!! he ovulat tres vegades??
Tres vegades TO positiu amb un interval de 4 dies primer i un de dos ... no entenc res????
Alguna l'hi ha passat?? estic prenent Omifin pot tenir alguna cosa a veure?? és per l'Omifin??
Gràcies per endavant!
Perque m'he fet un embolic.... resulta que em vaig fer els TO de Clearbue i quan estava a dia 12 de cicle em va dona positiu, aquests tres últims cicles m'ha donat positiu sempre a dia 12 de cicle.
Total que a fer feina cada dia fins el dia 16 de cicle, més no perque el meu home marxava fora.
I com que em va quedar un parell de varilles del TO dic.... va me'l vaig a fer, aissss maleit moment que se m'ha ences la llumeneta, per què el meu home ja no i era.
I va i em surt TO positiu a dia 17 de cicle!
Jo ja amb la mosca sota el nas, pasat un parell de dies més em faig l'última varilla que em quedava, i em torna a sortir positiu a dia 19 de cicle!!
Resum:
TO +
Dia 12 de cicle
Dia 17 de cicle
Dia 19 de cicle
Tinc cicles irregular tant poden ser de 19, 20 o 21 dies com de 32
(encara que normalment tendeixo a tenir els curts!)
És a dir que ara si que no entenc res!! he ovulat tres vegades??
Tres vegades TO positiu amb un interval de 4 dies primer i un de dos ... no entenc res????
Alguna l'hi ha passat?? estic prenent Omifin pot tenir alguna cosa a veure?? és per l'Omifin??
Gràcies per endavant!

Re: TO positiu en diferents dies de cicle
agunau, no tinc ni idea si la medicació influeix...podria ser, o que tb haguis tornat a ovular, inclus que ha vegades que uns dies abans del Te positiu , els To detectan la hormona LH alta...no et vull donar falses esperances pq pot ser cualsevol de les tres coses...potser al post de les que en prenen et podem donar un cop de má!!!
Agunau, a mi em va passar un mes que, uns dies abans que em vingués, em vaig fer un TO i em va sortir positiu!!! Ni idea de per què va ser, però va passar. A veure si algú ens il·lumina una mica! 
Mara, Pimpam gràcies per les vostes respostes
Però entre nosaltres... esperò que sigui el cas que comente la Pimpam
jejejejeje
Moltes gràcies guapes!!
Però entre nosaltres... esperò que sigui el cas que comente la Pimpam
jejejejejeMoltes gràcies guapes!!
Hahahaha, tan de bo, Agunau, tan de bo!

doncs llavors el teu lilypie esta una mica desfasat d dies,no??? jejej
anims i sort!
anims i sort!

Noies doncs jo estic al dia 29 de cicle me fet un TO per curiositat i m'ha sortit la cara somrient... que raro!
Encara que aquest mes ha sigut una mica lio, perquè he tingut com una regla a metitat del cicle, per un quist i ara no se a quin dia de cicle estic. De totes maneras avui farem deures.
Encara que aquest mes ha sigut una mica lio, perquè he tingut com una regla a metitat del cicle, per un quist i ara no se a quin dia de cicle estic. De totes maneras avui farem deures.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |