Descontrol de regla i estrés.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Plufi
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

Descontrol de regla i estrés.

EntradaAutor: Plufi » dt. jul. 06, 2010 9:24 pm

Des de sempre que quan he estat nerviosa per alguna cosa o estressada el primer que se'n recent es la regla, vull dir que em queda ben desmarxada.
El que passa que últimament el descontrol és tal que ja no sé què pensar.
L'ultima que vaig tenir normal va ser al maig i m'he passat el juny tacant dies sueltos i alguna tanda més llarga de 4 o 5 dies però molt poquet, gairebé només tacant el paper en eixugar-me després d'anar al lavabo sense tacar la calceta.
Vaja que per fer diana o tenim ben malament pq ja no sabem on ballem.
Algú li ha passat alguna cosa similar?
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 7:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: DESCONTROL DE REGLA I ESTRÉS.

EntradaAutor: magrana » dt. jul. 06, 2010 10:33 pm

Hola, Plufi:

estàs segura que no estàs embarassada, ja?
Aquestes petites pèrdues podrien ser d'embaràs, en conec molts casos propers.

Jo ho descartaria per si de cas.

Sort.
Imatge
winnymas
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Descontrol de regla i estrés.

EntradaAutor: winnymas » dc. jul. 07, 2010 8:34 am

Hola Plufi, jo també et diria el que et diu la Magrana...més que res perquè és el que em va passar a mi. Jo sempre he tingut les regles moooolt descontrolades. De fet, segons diu la ginecòloga jo em vaig quedar embarassada al gener del 2009 ( la meva filla va neixer a setembre) però a mi realment la regla no em venia des del novembre del 2008 i tots els tests que em feia em sortien negatius. A mitjans gener, quan un dia em vaig llevar i vaig tacar...com si em vinguès la regla i durant el dia només vaig tacar el paper. Els dies de després ja no vaig tacar res. I després d'això em vaig tornar a fer un test d'embaràs i finalment aquest sí que va donar positiu. Quan vaig anar a la ginecòloga em va explicar que possiblement la "regla" era realment una petita hemorràgia...i per això vaig fer una mica de repòs durant uns dies.
Per això, jo et recomanaria fer-te un nou test i segons com ves a la ginecòloga, que més val prevenir que curar....
Imatge
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dc. jul. 07, 2010 9:10 am

No crec que sigui això pq la Última regla em va marxar el 3 de juny i vaig tacar només una mica el 14 i durant 4 o 5 dies a partir del 22 i ara altra vegada. Crec que són molt pocs dies des de la última regla.
No crec que haguem tingut temps de " fer diana" però es que ho veig com molt descotrolat.
El que em despista és que fa poc he passat una situació de molts nervis i això sempre m'ha influit molt des de sempre, però és que ara és una exageració.
Si vaig al ginecòleg es pensarà que estic sonada pq fa molt poc hi vaig anar per comentar que buscavem envaràs i recordar que en el primer se'm van desmarxar les tiroides. Si torno ara........Però és que no sé que fer.
Imatge

winnymas

EntradaAutor: winnymas » dc. jul. 07, 2010 10:22 am

Aleshores, si creus que no estàs embarassada jo em puc recomanar unes pastilles naturals. Ves a una herbolisteria, o un centre d'aquests que vénen productes naturals i compra unes pastilles l'oli "d'onagra", serveixen per regular la regla. A mi em van de conya.... sempre em venia la regla cada 40-50 dies...i des de que les prenc ve puntual cada 30-35 dies. De fet ara les he deixat de pendre per veure si així no m'enganxa durant les vacances. (ja se sap que quan tens un viatge o algun aconteixement important la regla ve puntualment.).
Imatge
pitita2010
Entrades: 144
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:45 pm

EntradaAutor: pitita2010 » dc. jul. 07, 2010 11:39 am

Hola noies:
Plufi estic igual que tu...
T'explico el meu cas perquè m'he sentit molt identificada. La meva última regla normal va ser el 16 d'abril (imagina't!!!)... El 2 de juny vaig començar igual que tu, tacant quan anava al lavabo al eixugar-me molt poquet, pero les calcetes res de res... vaig estar així més d'una setmana... al final em vaig fer un TE perquè no sabia què era, si era regla, si era implantació o què... a mi quan em ve la regla sempre em fa molt mal la panxa i aquest cop res. Per cert, el TE va sortir -----. Finalment el 30 de juny em va venir la regla. Així és que ja ho veus descontrolada i mooooolt.
Una forera del SP em va recomanar l'oli d'onagra i ara me l'estic prenent, a veure si em poso una mica més a to. També m'he comprat TO per veure si endevino quan ovulo i així poder-me quedar :-()) .
Que tinguis molta sort!!!!
Imatge
Imatge
17/02/2011: TE+
23/02/2011: 1a visita Gine: 6mm i ja et batega el cor!!!
30/03/2011: Eco 1r trimestre: què guapo ets!!!! 53mm, ja!!!
27/04/2011: 2a visita llevadora: tot ok (anàlisis i corba del sucre) i com et batega el cor!!!
01/06/2011: Eco 2n trimestre: tot ok!!! Ets un NEN!!!! (350gr i 28cm)
29/08/2011: Eco 3r trimestre: tot ok!!! (1921gr)
xuxe
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dt. juny 08, 2010 6:44 pm

EntradaAutor: xuxe » dc. jul. 07, 2010 12:39 pm

HOLA NOIES!!
que fort... m'he sentit molt identificada!!!... a mi m passa una cosa molt i molt semblant. tinc unes regles molt molt irregulars, des de sempre. aquest any l'he tinguda el gener el febrer l'abril el maig i el juny. però aquest últim mes ha estat molt extrany tot plegat. resulta que he passat també molts nervis i a mi també em fa ballar la regla.
vaig anar el gine al maig a fer proves i el juny m va fer una eco veginal per veure'm els ovaris (poliquístics),.
el 17 m va venir la regla... però vaig agafar fongs ja que la setmana abans havia pres antiiòtic per infecció d'orina.
vaig haver d'esparar que marxés per poder tractar els fongs amb aquell òvul. i dsp resulta que vaig tronar agafar infecció (tma platja i psicina). res... que les vaig passar molt negres. un cop això he anat tacant el paper wc algun dia. tots saltats.
l'últim va ser ahir, ja feia 5 dies que no tacava ni res.
estic una mica rtllada!!!!
tornaré a demanar hora el gine perquè em va dir que podria ser causa dels meus ovaris. tot i això m prenc les tempes cada matí... no sé pas si ho faig del tot bé (ho faig amb un digital per la boca) però m varien força.

em sento molt bé poder compartir tot el què em passa amb vosaltres!!!
gràcies!!!!
Fotopacte de panxulina

la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+

24-8-13 TE+
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dv. jul. 09, 2010 9:04 am

Després de donar-hi voltes vaig decidir fer-me la prova d'embaràs simplement per descartar coses i saber més per on anem.
Doncs tal com esperàvem va sortir negatiu, de fet era gairebé impossible perquè des de la última regla havíen passat massa pocs dies.
El tema és que segueixo tacant només el paper,d'això ja fa 4 dies i no es decideix a baixar............
Imatge

winnymas

EntradaAutor: winnymas » dv. jul. 09, 2010 9:53 am

Hola,
doncs jo tornaria a anar a la ginecòloga. Perquè em penso que no és normal, i al menys et quedaràs més tranquila. I si la ginecòloga es pensa que estàs "sonada" doncs és igual. I si et diu que no és res que només és pel teu estrés....doncs ja saps que et toca, més traaaaaanquilitat.... i a tornar-ho a intentar!!!
Imatge
xuxe
Entrades: 258
Membre des de: dt. juny 08, 2010 6:44 pm

EntradaAutor: xuxe » dj. jul. 15, 2010 5:59 pm

HOLA NOIETES!

us explico... al final jo també vaig anar el gine i em va dir que era una cosa hormonal. també podria ser causat per nervis. res que em va fer una eco i em va dir que a vegades les hormones ja fan aquestes cosetes.
res... que ara esperar a veure quan arriba la warry.
jo ja no he tacat cap més dia... em vaig quedar molt tranquila el veure que no hi havia res d'extrany a la eco.
apa... cap el gine!!!

una abraçada
Fotopacte de panxulina

la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+

24-8-13 TE+
Plufi

EntradaAutor: Plufi » dj. ago. 05, 2010 2:49 pm

Res noies, que tot és qüestió de nervis.

El que passa és que mentre em passi això diu el gine que és molt difícil que em quedi embarassada.

Vaja que de moment cal esperar a veure que passa el més que ve.
Imatge

mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. ago. 10, 2010 10:07 am

Hola noies, a mi em passa una cosa molt semblant a vosaltres. Em tranquilitza una miqueta saber q no sóc la úncia...
Al abril vaig tenir un abort i dps dl rapsat ja no he tornat a tenir les regles regulars. Ara porto dos mesos, q dos setmanes abans dla regla tinc pèrdues molt petites. I l'altre dia vaog tacar bastant, pensant-me q era ja la regla i tan sols va ser mig dia q vaig star tacant. Una cosa molt rara. Ara stic esperant la regla, q en principi li toca aparèixer a finals d'aquesta setmana. Ja veurem!
D totes maneres aquesta setmana demanaré hora al ginècoleg, aviam si aixi em quedo mes trankila.
Imatge
leta
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dt. ago. 10, 2010 10:15 am

Doncs jo sempre he tingut unes regles ben regulars de 29 dies, però des de que ens hi vam posar al gener que 4 o 5 mesos m'ha vingut amb retard, de 2/3 dies o fins i tot 5 dies... Ha coincidit amb una època de molt estrès a la feina i s'ha incrementat amb els 7 resultats negatius fins ara... :ufs: Aixi que el que cal és tranquil·litat! (però no sé com fer-ho per no estar nerviosa, que ho sóc de mena!)
Petonets a totes! :-()-)
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dt. ago. 10, 2010 10:25 am

Leta, és dificil no pensar-hi. A mi em passa el mateix. Amb el cos q em va fent diferents símptomes cada vegada, no puc relaxar-me ni un moment.
Imatge
leta

EntradaAutor: leta » dt. ago. 10, 2010 10:27 am

Mima, a mi també em passa, porto dos mesos que els pits se'm foten com dues carbasses i veig les estrelles... mals de tot tipus, punxades... i res! en fi, que no sé com fer-ho però haig de deixar d'escoltar el meu cos... però crida molt! >.-<:
Ens hem d'animar! :-()-)
Imatge

mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dt. ago. 10, 2010 10:56 am

Sii, això m'ho dic cada dia, m'haig d'animar xq sino ncara és pitxor. Intento no obsesionar-me, però és complicat...
Noia, ens hem d'animar, xl nostre bé! Vinga guapa, ànims!!
Imatge
leta

EntradaAutor: leta » dt. ago. 10, 2010 11:08 am

mima2008 ha escrit:Sii, això m'ho dic cada dia, m'haig d'animar xq sino ncara és pitxor. Intento no obsesionar-me, però és complicat...
Noia, ens hem d'animar, xl nostre bé! Vinga guapa, ànims!!

més val, perquè jo estic a punt de petar!
ànims!! :-()-)
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::