L'ÀCID FÓLIC?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
laflama
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 11:31 am

L'ÀCID FÓLIC?

EntradaAutor: laflama » dl. jul. 19, 2010 12:06 pm

hola noies!
sóc nova en aquest foro i espero formar-hi part durant un temps. El meu marit i jo hem decidit ser pares i fa 15 dies que ja no em prenc la anticonceptiva. llegint per aquí he vist que hauria d'estar ja prenent àcid fòlic pero no tinc hora al gine fins al setembre. Puc comprar-lo a la farmàcia sense recepta? quan se'n pren? com es demana, àcid fòlic o es algun medicament en concret?
vaig una mica perduda en el tema, espero que em podreu ajudar.
Gràcies! i ánims a totes les que estem buscant
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: L'ÀCID FÓLIC?

EntradaAutor: pigadeta » dl. jul. 19, 2010 12:16 pm

Potser nomes amb una trucada al teu gine et dona un nom en concret, cadascún treballa amb els seus preferits, i si hi ha cap problema médic doncs ells ja ho saben
Que tingueu sort
sil30
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

EntradaAutor: sil30 » dl. jul. 19, 2010 12:32 pm

Hola Laflama i enhorabona per la búsqueda!!

A mi si que em van recomenar pendre l'àcid fòlic durant la búsqueda per anar preparant el cos per quan et quedis embarassada. Tinc entés que l'àcid fòlic no entre per la SS, el pots compar en qualsevol farmàcia sense recepte. Hi ha moltes marques diferents, cada ginecòloga dona una. Jo per exemple prenc Femasvit, que ademés de àcid fòlic té altres complements vitaminics. En l'apartat de "Buscant un embaràs" parlen de diferents marques, totes similars.

Molta sort!! :ok:
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dl. jul. 19, 2010 12:34 pm

hola laflama, benvinguda al soc petit.
A mi el ginecòleg em va receptar Foli-Doce, i es una pastilla cada dia.
Pel que he llegit per aqui si que les pots comprar sense recepta,però jo també faria una trucada al gine o al metge de capçelera i li comentaria que vols començar abuscar i que et recepti acid folic.
Ja ens explicaràs......molta sort i que la búsqueda sigui ben curta
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
cirerota
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 6:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cirerota » dl. jul. 19, 2010 1:01 pm

Hola !!

Jo estic buscant el meu segon embaraç i tot i que en el primer embaraç vaig prendre FOLI DOCE ara el ginecoleg m´ha recomant
YODOCEFOL perque sembla ser que a part de l´àcid fòlic també porta IODE. Has de prendre una pastilleta cada dia.

El pots comprar a la farmacia i sense recepta. Si no vaig errada no val més de 6 euros !!

Molta sort.
vacomva
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

EntradaAutor: vacomva » dl. jul. 19, 2010 1:53 pm

Bon dia

La nota discordant: jo nohe pres àcid fòlic en cap dels dos embarassos, la meva gine em va dir que no claia siortava una dieta variada..... ja veus que cada maestrillo.....

Bona sort en la cerca, i benvinguda al socpetit!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dl. jul. 19, 2010 2:01 pm

Jo en el primer embaràs tb me'n vaig prendre, ara no recordo quin... però la llevadora q vaig ara, m'ha comentat igual q a la vacomva q si dus una dieta equilibrada (amb poca carn i bastant peix), no cal prendre-se'n.

Tot i així, jo ja en tenia un de natural d'herboristeria... (tot i que encara no busquem!) :ok:
Imatge
Imatge
sotalalluna
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am

EntradaAutor: sotalalluna » dl. jul. 19, 2010 2:01 pm

Hola Laflama,

Jo també estic prenent Àcid Fòlic des de fa 3 setmanetes. M'el va receptar la gine, però primer em va preguntar si ja estava prenent, així que entenc que moltes dones ho prenen sense consultar-ho al metge. A mi em va receptar Femibion pronatal 1 que també és l'àcid fòlic i algunes vitamines més i crec que em va costar uns 23€ aproximadament . Ara que ho veig... quina diferència de preu, no?? :-:)
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
cinteta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 1:22 pm

EntradaAutor: cinteta » dl. jul. 19, 2010 3:29 pm

Hola!! Doncs jo demà acabo la meva primera capsa, i aquesta tarda hauria d'anar-hi a per una altra... jo prenc ACFOL me'l va receptar el gine i crec em va costar 4E més o menys... Ostres sotalalluna és molt car el q tu prens, no?
Per cert, laflama benvinguda!!!
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dl. jul. 19, 2010 4:25 pm

Hola,

jo al primer embaràs vaig prendre Foli-Doce i ara en el segon Yoduk Complex (té iode també). Els pots obtenir sense recepta a la farmàcia, són molt barats. De totes maneres, com diuen les companyes, jo aniria al ginecòleg, no tant perquè te'ls recepti o perquè te'n recomani un o altre sinó perquè et faci una revisió general i li puguis comentar els teus dubtes . Estaràs més tranquil·la. :ok:
Imatge

Imatge
pietrafilla
:: girafa
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dl. jul. 19, 2010 5:48 pm

laflama ha escrit:hola noies!
sóc nova en aquest foro i espero formar-hi part durant un temps. El meu marit i jo hem decidit ser pares i fa 15 dies que ja no em prenc la anticonceptiva. llegint per aquí he vist que hauria d'estar ja prenent àcid fòlic pero no tinc hora al gine fins al setembre. Puc comprar-lo a la farmàcia sense recepta? quan se'n pren? com es demana, àcid fòlic o es algun medicament en concret?
vaig una mica perduda en el tema, espero que em podreu ajudar.
Gràcies! i ánims a totes les que estem buscant

Hola Laflama!!
Com t'han dit les companyes, no hi ha problema per comprar-les a la farmàcia, te la venen sense recepta. T'has de prendre un comprimit al dia.
I s'aconsella prendre 2-3 mesos abans de quedar-te embarassada, serveix per prevenir l'espina bífida. I un cop estiguis embarassada, te la faran prendre fins els 3 mesos, que llavors és quan es canvia per un complement amb ferro.
De marques hi ha moltes. Però si et vols estalviar uns calerons pots anar al metge de capçalera, o fins i tot a les llevadores, ja que habitualment tenen receptes o en tenen de mostra.
Que vagi bé la busqueda!! ..::·· ..::··
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dl. jul. 19, 2010 6:33 pm

Jo ara el prenc, el Yodocefol, y em costa uns 5 € la caixa que dura 28 díes. A mi m'el va recomenar el gine, ve 2 pq va coincidir amb un canvi de mútua i de ginec. i em va enviar el mateix, i el compro a la farmacia sense recepte ni res. Sort :ok: !
laflama
Entrades: 13
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 11:31 am

EntradaAutor: laflama » dl. jul. 19, 2010 8:23 pm

Gràcies noies!
aniré a la farmàcia i preguntaré.
la veritat es que estic molt contenta d'haver trobat aquest forum, perque veig que compartiu tot els que us passa i us ajudeu unes a les altres.
ara el que toca es anar provant fins tinguem l'embaràs, espero tenir sort.
un petonet!
Gargots
Entrades: 50
Membre des de: dt. juny 15, 2010 10:36 pm

EntradaAutor: Gargots » dl. jul. 19, 2010 8:44 pm

Hola laflama i a totes les altres,

Jo estic prenent Yokuk Complex i sí que entra per la SS, val 2,34€ amb recepta, sinó en val al voltant de 5€.
Com ja he explicat en algun altre post, la llevadora inicialment em va donar Natalben, que era molt més complet, però no vaig ser capaç d'empassar-me-les, eren de la mida d'una ungla buteruda. I a la farmàcia em van donar el Yoduk Complex, però l'altre dia vaig anar a la doctora de capçalera de la SS i en preguntar-li si entrava em va dir que sí i me'n va receptar dos, així ja en tinc per dos mesos.

Jo crec que si les venen amb o sense recepta és perquè no fan mal i te les pots començar a prendre abans d'anar a la gine al setembre, si no vols esperar. La gine és, com dieu, perquè et faci una revisió (si toca) i per fer preguntes.

Sort!!!
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dl. jul. 19, 2010 8:45 pm

Hola laflama benvinguda!!

Jo vaig anar al metge de capçalera a demanarli el acid folic, hem va receptar el ACFOL i si que hem va entrar per la SS i no arribava a 1€ la caixa i m'en va receptar 3 (ho dic per si et vols estalviar una mica que en els temps k corren...) :-:)

Sort en la busqueda!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. jul. 19, 2010 9:31 pm

nosaltres també anem buscant sense gaire estrés (de moment) per això molts cop :-:) :-:) s me n'oblido de prendre'm la dosi diària d'àcid fòlic.. ho hauria de fer bé, ja ho sé però massa pressa per tot...

el que prenc és Acfol també, és molt baratet la veritat
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dt. jul. 20, 2010 7:57 am

Vaja, veig que sóc l'únic pringada que paga un pastón per les pastilletes. És veritat que tenen més vitamines, iode, moltes B, C, E... Però no sé si és normal que sigui tant car. D'aquí 15 dies tinc visita amb la gine i li preguntaré.. ?-) ?-) ?-) ?-)
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dt. jul. 20, 2010 7:59 am

Per cert.. jo fa dues setmanes que em prenc les pastilles i començarem a buscar després de la warry d'aquest mes.. suposo que no passaria res en el cas que em quedés embarassada ràpid, no?? vull dir que no fes 3 mesos que em prenc l'àcid fòlic :-:)
pietrafilla
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dt. jul. 20, 2010 8:36 am

sotalalluna ha escrit:Per cert.. jo fa dues setmanes que em prenc les pastilles i començarem a buscar després de la warry d'aquest mes.. suposo que no passaria res en el cas que em quedés embarassada ràpid, no?? vull dir que no fes 3 mesos que em prenc l'àcid fòlic :-:)

Per passar poden passar tantes coses. Però fixa't que les nostres mares no van prendre res, i no van fer tants controls... i mira que estem esplèndides!!!
Es recomana, però no és una cosa imprescindible. Hi ha casos molt aïllats que tot prenent el Yodocefol, han patit un abortament perquè tenia espina bífida.
I no, no és massa ràpid, no hi ha problema. aleeeee a fer un catalanet/a!! :-())
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dt. jul. 20, 2010 1:08 pm

Sotalalluna.....coll*****, 23 euracus???? Deu ni do, jo prenc folidoce i em costen 3€ i pico.
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 92 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::