Que no us animeu a anar per un germanet????
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Que no us animeu a anar per un germanet????
Però mira que és tafanera la gent!! Potser és que ho porto escrit a la cara, però quan em llevo al matí i em miro al mirall jo no m'ho veig. Com és que fa unes setmanes que tothom em fa aquesta pregunta? Si nosaltres no li hem dit a ningú que estem en "busca y captura"? Només ho saben uns amics molt i molt íntims, i el SP.
Ostres! es que a tot arreu, a la feina, a la peixeteria, a la botiga de roba, a casa la sogra..... que pesadets que estan amb el tema? De vegades em venen ganes de dir: I a tu que coll**s t'importa? Et pregunto jo a tu quantes vegades al dia vas al WC?? T'ho juro, que em molesta molt. No sé si és perquè estic sensiblona i anem pel 3r cicle i res, o realment perquè la gent es tafanera de nassos!
A les que busqueu el segon, també us passa com a mí? I a les que busqueu el primer, no esteu cansades de la típica pregunta: què, quan anireu a per un bebito? Però no se n'adonen que això és algo íntim i de la parella, i que ningú (ningú que tu no vulguis, és clar) no n'ha de fer res??? ains, potser sóc jo que sóc una rareta, però de veritat que de vegades em posen els nervis de punta!
I com que segur que tothom que em pregunta no entra al post, no sabran que SI, SI, SI, SI !!!!!!!!!!! Estem animats i fa 3 mesos que busquem, a veure si arriba ja i deixen de donar la llauna!!!
Va, compartiu opinions, animeu-vos!
Ostres! es que a tot arreu, a la feina, a la peixeteria, a la botiga de roba, a casa la sogra..... que pesadets que estan amb el tema? De vegades em venen ganes de dir: I a tu que coll**s t'importa? Et pregunto jo a tu quantes vegades al dia vas al WC?? T'ho juro, que em molesta molt. No sé si és perquè estic sensiblona i anem pel 3r cicle i res, o realment perquè la gent es tafanera de nassos!
A les que busqueu el segon, també us passa com a mí? I a les que busqueu el primer, no esteu cansades de la típica pregunta: què, quan anireu a per un bebito? Però no se n'adonen que això és algo íntim i de la parella, i que ningú (ningú que tu no vulguis, és clar) no n'ha de fer res??? ains, potser sóc jo que sóc una rareta, però de veritat que de vegades em posen els nervis de punta!
I com que segur que tothom que em pregunta no entra al post, no sabran que SI, SI, SI, SI !!!!!!!!!!! Estem animats i fa 3 mesos que busquem, a veure si arriba ja i deixen de donar la llauna!!!
Va, compartiu opinions, animeu-vos!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Que no us animeu a anar per un germanet????
Doncs mira, a mi és el contrari. La gent que apreta per a que anem a per al segon i nosaltres que diem que nanai...
Ens agrada molt haver estat pares i estem encantats amb la Lia, però porta molt de "trajín" i tenim poc temps i estem en un mal moment a la feina com per anar a per un segón.
Però la gent dale que te pego, i el segon per quan? Per.... quan a mi em doni la gana... si es que em dona la gana?
Tens tota la raó, la gent es posa on no la demanen.
En fi, que no tot va com volem noia.
Que tinguis sort buscant!
Ens agrada molt haver estat pares i estem encantats amb la Lia, però porta molt de "trajín" i tenim poc temps i estem en un mal moment a la feina com per anar a per un segón.
Però la gent dale que te pego, i el segon per quan? Per.... quan a mi em doni la gana... si es que em dona la gana?
La Lia ja és tota una princesa!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
petazetas ha escrit:Doncs mira, a mi és el contrari. La gent que apreta per a que anem a per al segon i nosaltres que diem que nanai...
Doncs mira, ja en som dos!
Nosaltres volem tenir mes fills i tant! Pero ARA NO.
Quan em pregunten la famosa pregunta els dic que els tinguin ells!
Nosaltres amb el Jan tambe estem molt i molt feliços pero es un nen molt mogut i la feina tampoc esta per tirar cohets o sigui que a esperar.
Petons i sort en la busqueda!!!!!!!

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres coincidim amb la Petazetas... és a dir, estem encantats de tenir la Txell, i d'aprendre a ser pares al seu costat, però sempre hem dit q si en teníem sols en tindríem 1 i prou! Ara q ja tenim la nena, ho veus una mica diferent... potser no tan radical, però vaja... ni el tema econòmic/feina està en el millor moment ni tenim espai físic a casa per passar a ser 4... bé, deixada clara la nostra postura, em donen ganes de contradir-me quan sento els ogres sols per portar-los la contrària... vosaltres creieu normal q ens diguin: Ah, molt bé haver decidit tenir la nena (segons ells n'estan enamorats...
), però ara q ja sabeu el què és, no cal q en tingueu cap més... UN I PROU! A veure... però qui cullons són vosaltres per dir si ens quedem amb 1, amb 2 o amb 10???? Que nosaltres tenim clar q segurament no en tindrem més, però cada cop q sento això, sols per fer-los callar em dónen ganes de dir-li a l'itaco, ... QUè ens hi posem? Mai he suportat q NINGÚ em dirigeixi la vida ni em digui q haig de fer... em posa dels nervis i de mala òstia...
), però ara q ja sabeu el què és, no cal q en tingueu cap més... UN I PROU! A veure... però qui cullons són vosaltres per dir si ens quedem amb 1, amb 2 o amb 10???? Que nosaltres tenim clar q segurament no en tindrem més, però cada cop q sento això, sols per fer-los callar em dónen ganes de dir-li a l'itaco, ... QUè ens hi posem? Mai he suportat q NINGÚ em dirigeixi la vida ni em digui q haig de fer... em posa dels nervis i de mala òstia...- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Itac@ ha escrit:Nosaltres coincidim amb la Petazetas... és a dir, estem encantats de tenir la Txell, i d'aprendre a ser pares al seu costat, però sempre hem dit q si en teníem sols en tindríem 1 i prou! Ara q ja tenim la nena, ho veus una mica diferent... potser no tan radical, però vaja... ni el tema econòmic/feina està en el millor moment ni tenim espai físic a casa per passar a ser 4... bé, deixada clara la nostra postura, em donen ganes de contradir-me quan sento els ogres sols per portar-los la contrària... vosaltres creieu normal q ens diguin: Ah, molt bé haver decidit tenir la nena (segons ells n'estan enamorats...), però ara q ja sabeu el què és, no cal q en tingueu cap més... UN I PROU! A veure... però qui cullons són vosaltres per dir si ens quedem amb 1, amb 2 o amb 10???? Que nosaltres tenim clar q segurament no en tindrem més, però cada cop q sento això, sols per fer-los callar em dónen ganes de dir-li a l'itaco, ... QUè ens hi posem? Mai he suportat q NINGÚ em dirigeixi la vida ni em digui q haig de fer... em posa dels nervis i de mala òstia...
Et dono la raó... a mi qui m'ha dit que no "li faci això" a ma filla de deixar-la soleta és precisament algú que no en té de fills!
I a sobre et diu o no se'n tenen o se n'ha de tenir mínim 2? Però tu ho creus normal? Si no en tens cap com pots donar consells sobre si 1, 2 o 3 fills?
O a sobre m'ho diu ma cunyada, que n'han adoptat un i que no ho faràn amb cap més... LLavors? Per que jo l'he parit n'he de tenir més que tu que has decidit adoptar-ne només un?
Mira a vegades penso que em mossego massa la llengua i no deixo anar prou el que penso... Si els ho diguès potser acabariem malament...

La Lia ja és tota una princesa!
Sí, noies, això posa dels nervis. Que et vulguin planificar la vida familiar ja és la pera. Si no tens et pregunten pq no en tens, si en tens a veure si penses deixar-la filla única (com si li l'estiguessis condemnant, quina tonteria...) i si en tens dos si en penses tenir tres....No he entès mai la mania que té la gent de preguntar coses que no li pertoquen...O si ells creuen que en tens masses, que nena que estàs boja, la qüestió és fotre-hi cullerada!
Ninetapetita, tu intenta fer oídos sordos com si no et donessis per al·ludida, suposo que et fot però fes veure que no li dónes importància, així callaran....espero...I si te n'afartes, doncs els hi fots un estirabot, que sel mereixeran...
Itaca, he flipat amb això què et diuen els sogres...i Petazetas també amb la teva cunyi...A mi de moment també m'han fet algún comentari en plan..."nena si en vols tenir més t'hauràs d'afanyar que sinó es portaran molts anys" i jo els contesto que no tinc cap pressa que jo tinc dos germans amb els què em porto 9 i 12 anys i que hi tinc molt bona relació i cap problema i amb aquesta resposta es queden muts de cop. Valeeee, sóc el regal de rebot i no estava planificat així, però com no s'atreveixen a dir-m'ho a la cara callen per sempre....

Ninetapetita, tu intenta fer oídos sordos com si no et donessis per al·ludida, suposo que et fot però fes veure que no li dónes importància, així callaran....espero...I si te n'afartes, doncs els hi fots un estirabot, que sel mereixeran...
Itaca, he flipat amb això què et diuen els sogres...i Petazetas també amb la teva cunyi...A mi de moment també m'han fet algún comentari en plan..."nena si en vols tenir més t'hauràs d'afanyar que sinó es portaran molts anys" i jo els contesto que no tinc cap pressa que jo tinc dos germans amb els què em porto 9 i 12 anys i que hi tinc molt bona relació i cap problema i amb aquesta resposta es queden muts de cop. Valeeee, sóc el regal de rebot i no estava planificat així, però com no s'atreveixen a dir-m'ho a la cara callen per sempre....

- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
nosaltres fa ser fer un any el nen i començar els comentaris: per quan el germanet? (error meu pq sempre havia dit que els volia seguidets)
sempre tenim la mateixa resposta: anem molt cansats ens esperarem un parell d'anyets més, ara la sorpresa se la emportaran segur pq estem embarassats de fa poquet i encara no ho saben!!!!!
sempre tenim la mateixa resposta: anem molt cansats ens esperarem un parell d'anyets més, ara la sorpresa se la emportaran segur pq estem embarassats de fa poquet i encara no ho saben!!!!!
sóc l'atesor, ex-grafiquera
doncs naltros hem decidit anar a pel segon tot i la que està caient.. i pel febrer en serem un més!!
No és el millor moment, treuen el xeque bebé.. i els gastos són considerables.. però no durarà eternament ... no?
No és el millor moment, treuen el xeque bebé.. i els gastos són considerables.. però no durarà eternament ... no?
ARNAU I ARAN[album][/album]
Sembla que sigui la pregunta del segle... nosaltres també volem un altre fill@, però ara volem disfrutar el maxim del petit, potser quan ja tingui dos anyets ens ho replantajerm, però amb tranquilitat.
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Vivoneta ha escrit:Sí, noies, això posa dels nervis. Que et vulguin planificar la vida familiar ja és la pera. Si no tens et pregunten pq no en tens, si en tens a veure si penses deixar-la filla única (com si li l'estiguessis condemnant, quina tonteria...) i si en tens dos si en penses tenir tres....No he entès mai la mania que té la gent de preguntar coses que no li pertoquen...O si ells creuen que en tens masses, que nena que estàs boja, la qüestió és fotre-hi cullerada!![]()
ja ja ja vivoneta, no dubtis que si pogués ho faria això del clatellot!!!!
Però no es plan, oi??estic d'acord amb tu, quina mania té la gent de ficar-se on no li demanen. Quan estas sola, tot el dia amb el toston de que busquis un novio; quan el tens, tot el dia amb el toston que busquis pis; quan el tens, tot el dia amb el toston de la boda; quan t'has casat, tot el dia amb el toston del primer fill; quan el tens, tot el dia amb el toston del segon; quan el tens, tot el dia amb el toston del tercer.... que no entenen que molesten??? Oi que jo no li pregunto a ningú? Bé, només ho faig amb qui tinc molta i molta i molta confiança, perque trobo que són coses personals.
Hola noies!
nosaltres ara ens posem abuscar un germanet per la Claudia i la familia i coneguts ens ho van començar a preguntar quan la peke tenia uns 6 mesos. Vaig comprovar que la gent ho deia una mica de conya. Em preguntaven: "i quan aneu a pel segon?" i en dir-lis "passat l'estiu" tots es quedàven amb un pam de nas i es quedàven sorpresos de que ja ho tinguessim decidit i els volguessim tant seguits, s'esperàven que els diriem "encara no..." o que em mostrria molesta o agobiada per la pressió jejeje
Així que crec que la gent per una part fa la pregunta mig en conya. Però a mi no m'ha molestat mai! penso que no ens ho hem de prendre a la valenta si aquell qui ho pregunta ho fa de forma sana. Ara bé, si ja comencen amb judicis de per què no en voleu un altre, que si el petit es quedarà sol, etc.. aleshores tot depén de com ho facin.
També us dic que jo soc filla única i hauria donat el que fos per no ser-ho... i molta gent és conscient de que ser fill ùnic no és gens fàcil. Però també penso que s'ha de ser conscient de que la situació que viu cada familia només ho sap la parella i a vegades no es pot tenir més bebes per mil raons i no per això deixarem de tenir un fill no?
No us ho agafeu a la tremenda, contesteu-los mig en conya mig seriosament, que la gent no ho fa i diu per fastidiar... en general els qui xerren massa penso que no s'adonen de que molesten.
Muuuas
nosaltres ara ens posem abuscar un germanet per la Claudia i la familia i coneguts ens ho van començar a preguntar quan la peke tenia uns 6 mesos. Vaig comprovar que la gent ho deia una mica de conya. Em preguntaven: "i quan aneu a pel segon?" i en dir-lis "passat l'estiu" tots es quedàven amb un pam de nas i es quedàven sorpresos de que ja ho tinguessim decidit i els volguessim tant seguits, s'esperàven que els diriem "encara no..." o que em mostrria molesta o agobiada per la pressió jejeje
Així que crec que la gent per una part fa la pregunta mig en conya. Però a mi no m'ha molestat mai! penso que no ens ho hem de prendre a la valenta si aquell qui ho pregunta ho fa de forma sana. Ara bé, si ja comencen amb judicis de per què no en voleu un altre, que si el petit es quedarà sol, etc.. aleshores tot depén de com ho facin.
També us dic que jo soc filla única i hauria donat el que fos per no ser-ho... i molta gent és conscient de que ser fill ùnic no és gens fàcil. Però també penso que s'ha de ser conscient de que la situació que viu cada familia només ho sap la parella i a vegades no es pot tenir més bebes per mil raons i no per això deixarem de tenir un fill no?
No us ho agafeu a la tremenda, contesteu-los mig en conya mig seriosament, que la gent no ho fa i diu per fastidiar... en general els qui xerren massa penso que no s'adonen de que molesten.
Muuuas
Eiii!!!!
Us he estat llegint, i nosaltres ens apuntem a anar a pel germanet/a!!!! Ho farem a partir del mes que vé. El nostre petitó ja té15 mesos, és mogudet, però estem animant-nos d'anar a pel segonm si és nena millor!
Aquest mes hem fet de les nostres, espero no quedar-me encara, m'agradaria passar totes les festes que queden i després disfrutar al màxim anant a buscar la petitona!!
Jo vaig entrant i llegir-vos em serveix de motivació per tornar-hi, ja que també em fa una mica de mandra tornar a passar per l'embaras, el part, els primers mesos... ufffff... només de pensar-hi... i a més amb l'altre petit!!
Fins aviaaat!!!!!!!!
Us he estat llegint, i nosaltres ens apuntem a anar a pel germanet/a!!!! Ho farem a partir del mes que vé. El nostre petitó ja té15 mesos, és mogudet, però estem animant-nos d'anar a pel segonm si és nena millor!
Aquest mes hem fet de les nostres, espero no quedar-me encara, m'agradaria passar totes les festes que queden i després disfrutar al màxim anant a buscar la petitona!!
Jo vaig entrant i llegir-vos em serveix de motivació per tornar-hi, ja que també em fa una mica de mandra tornar a passar per l'embaras, el part, els primers mesos... ufffff... només de pensar-hi... i a més amb l'altre petit!!
Fins aviaaat!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie