Sóc nova i tinc dubtes!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
PITIUSA132
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am

Sóc nova i tinc dubtes!

EntradaAutor: PITIUSA132 » dc. set. 08, 2010 12:08 pm

*********** Nota de l'administrador del fòrum: *************************************************
En Internet escriure en majúscules vol dir que estàs CRIDANT, i que estàs enfadada.
Mira de no cridar als següents missatges, gràcies
************************************************************************************************************

HOLA NOIES, ESTIC ENCANTADA D'HAVER ENTRAT AL FORO, ENHORABONA A LES FUTURES MAMIS!!!

TINC 30 ANYS, I EL MEU HOME 36, EM DECIDIT ANAR A BUSCAR EL BEBE A LA PRIMAVERA DEL ANY QUE BE, JO ESTIC MOLT CONTENTA, DESITJO MOLT SER MARE, SEMPRE HE TINGUT EL INSTINT MATERNAL MOLT ACENTUAT, I ELS MEUS DUBTES SON...

- AL GENER TINC HORA AL GINECOLEG PER FER LA REVISIÓ ANUAL, I APROFITARIA PER DIR-LI QUE VOLEN ANAR A BUSCAR EL BEBE, NO SERÀ MOLT AVIAT DIR-LI?

- ALGUNA TE DE GINE AL DR. GAUTHIER DEL CGO A MATARÓ??

- DEIXO JA LES PASTILLES ANTICONCEPTIVES, O M'ESPERO AL GENER QUE M'HO DIGUI EL GINE, COM HE LLEIGIT QUE EL COS TRIGA UN TEMPS A TORNAR A LA NORMALITAT, PEL TEMA DE L'OVULACIÓ.

- COM PUC FER PERQUE EL TEMPS EM PASSI MES RÀPID, FINS QUE ARRIBI LA PRIMAVERA PER COMENÇAR A BUSCAR-LO!!! JAJAJAJA...

GRÀCIES!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 3:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Cris20
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: SÒC NOVA I TINC DUBTES!!!

EntradaAutor: Cris20 » dc. set. 08, 2010 12:52 pm

Hola Pitiusa!

Felicitats per la vostra decisió :ok:
Nosaltres també tenim pensat anar a buscar el bebit@ a principis o primavera de l'any q vé.

Aquest més de Novembre tinc hora amb el gine i tinc pensat explicarl'hi que tenim ganes d'anar a buscar el bebit@. Més que rés pq em digui si tinc q prendre alguna coseta, o fer analisis ... Jo crec que estaré més tranquila i que m'ho prendré amb més serenitat savent que tot està "en ordre". Es més una decisió personal... em coneixo o sé q si no ho faig, no callaré :ok: :content:
Pel q es refereix a les pastilles, penso prguntar-l'hi al gine al més de novembre. Però crec que depen molt de cada dona... he parlant amb les meves cunyades i les dos s'han quedat embaraçades a la primera, el més següent desprès de deixar les pastis...en cavi hi ha dones q triguen molt...aixó depen de cadascú.

Perquè el temps passi més ràpid...jo tinc una super solució: quedat al sP :ok: :ok: jejeje

Que vagi tot molt bé! :-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Esther_77
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dc. set. 08, 2010 1:26 pm

Hola wapa!
Moltes felicitats per la decisió de ser pares.

Jo deixaria les patilles i al gener ho comentes al teu gine i segurament et receptarà àcid fòlic.

El temps passa lent lent, i quan prens la decisisó encara més o sigui que....a prendre-s'ho amb calma .
Molta sort wapissima!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Luni57
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

EntradaAutor: Luni57 » dc. set. 08, 2010 1:38 pm

Hola Pitiusa,
Quant vagis al gine li dius i comentas que et vols quedar embarassada, suposo que així et quedas tranquila perquè tb durant aquests temps et sorgiran molt dubtes i li preguntaras de tot!! Ell suposo q et recetarà l'àcid fòlic.
Sobre les pastis... no sé que dir-te, depén de tu. Si vols deixar-les ja i tens la suficient capacitat per utilitzar un altre metode de protecció, doncs endavant!!! les coses són així, quan estas acostomada a no utilitza res i canvies... potser la passió es massa forta.... I tenim bebito abans de temps!!! Bueno, no sé si m'entens...jijiji... A mi em va passar una cosa així, a la primera em vaig quedar, sense buscar-ho del tot, amb la pena que el vam perdre a les 10 setmanes. I ara ens passa el mateix, s'en fa molt llarg el dia per tornar-ho a intentar i tb per tenir les nostres relacions com més ens agrada!! ;-)
Benvinguda al Soc Petit. Som una familia!! I quant deixis les pastilles seras benvinguda al foro d'expastilleres!!!!!! (si vols, clar!!)
Un petonàs maca!! I paciencia... encara que em consta, que costa! :-()-)
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatge
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » dc. set. 08, 2010 1:45 pm

Hola Pitiusa,

Jo crec que ja està bé la visita amb el ginecòleg al gener, per si et vol donar suplements d'àcid fòlic i fer-te una revisió. De fet jo no vaig ser a temps d'anar-hi perquè em vaig quedar embarassada dos mesos abans i no ha passat, ai´xí que jo no em preocuparia per si és massa d 'hora o massa tard.

Jo no sóc de Mataró així que no et puc ajudar en el tema del doctor.

Pel que fa a les pastilles anticonceptives, jo les vaig deixar a l'agost i vaig fer servir preservatiu el primer mes però no em vaig quedar embarassada fins al desembre.Si teniu clar que voleu tenir un fill, jo crec que ja pots deixar-les però pensa que hi ha dones que es queden embarassades al primer mes de deixar-les, així que preneu precacucions si no voleu que sigui tan aviat. Pensa també que tot i haver-les deixat amb antel·lació, potser l'embaràs triga més temps del que esperes a arribar.

Sigui com sigui, que hi hagi molta sort!
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dc. set. 08, 2010 3:25 pm

Esther_77 ha escrit:El temps passa lent lent, i quan prens la decisisó encara més o sigui que....a prendre-s'ho amb calma .
Molta sort wapissima!

Quina raó tens, Esther!

Benvinguda Pitiusa! No et dono més consells ja que he llegit els comentaris de les companyes i estic d'acord amb elles!
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: Sóc nova i tinc dubtes!

EntradaAutor: Menudeta » dc. set. 08, 2010 3:37 pm

Hola,
creus que és aviat al gener? sí al gener has d'anar al gine segurament esperaràs als resultats de la citologia si et fan la revisió, potser et fan alguna analítica, et donaran àcid fòlic i si trigues dues faltes a quedar-te... LA PRIMAVERA YA LLEGÓ, YA LLEGÓ.

Se't veu amb ganes i que ja ho tens pensat. Jo et diria que si esperar a la primavera és per una qüestió molt important per a vosaltres, espera, i si no pastilles fora i manos a la obra!!!!! pregunta al capçalera o truca al gine pel tema de l'acid fòlic.

Jo vaig trigar molt a decidir-me a tenir fills i un cop ho vaig fer, a la meva parella li van entrar els dubtes ( tot i que ell teòricament ho tenia molt clar...) i vaig haver d'esperar uns mesos ( havia de fer el seu procès tb, que hem de fer...), i aquests tres mesos sí que se'm van fer llargs!

Ara estem de 4 mesos i mig i tots aquests dubtes em queden llunyans però n'arriben d'altres!!!!
PITIUSA132

EntradaAutor: PITIUSA132 » dc. set. 08, 2010 3:57 pm

Hola noies, primer disculpar-me per escriure em mayuscules, no sabia que s'entenia com si estigues cridant, no era la meva intenció, ho sento
Segon donar-vos les gràcies a totes, per les vostres opinions, la veritat es que totes mes o menys penseu igual i yo també, així que m'ha ayudat a reafirmar els meus pensaments.

Quan hi vagi al gener al gine, suposo que just hauré acabat la última tabeta de pastis, així que li dire lo del bebé i si m'ha de fer alguna analitica i m'ha de donar, com dieu varies àcid fòlic, dons será perfecte.
Tenim molt clar començar a la primavera a buscar, ja que si ens quedem a la primera neixerà a principis d'any i ja ens agrada la idea, i si triguem una mica més, donç suposem que neixerà entre primavera i estiu. Evidenment, no es pot planejar tant, perque com dieu varies això va com va, i no quan una vol. De tota manera jo sòc una noia amb molta positivitat i espero i desitjo de tot cor que de seguida que ens posem fer diana!! jejejej.... "la esperanza nunca se pierde" i com diu Menudeta, PRIMAVERA YA LLEGO, YA LEGO!!! JAJAJA....
Tampoc ens importa estar uns mesos fent servir un altre mètode anticonceptiu, la veritat es que disfrutem de moltes maneres les nostres relacions, i no es un impediment possar uns altres medis.

Moltes gràcies a totes!!! I enhorabona per les panxetes, presents i les futures!!!

Imatge
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. set. 09, 2010 8:57 am

Menudeta ha escrit:Jo vaig trigar molt a decidir-me a tenir fills i un cop ho vaig fer, a la meva parella li van entrar els dubtes ( tot i que ell teòricament ho tenia molt clar...) i vaig haver d'esperar uns mesos ( havia de fer el seu procès tb, que hem de fer...), i aquests tres mesos sí que se'm van fer llargs!

Ara estem de 4 mesos i mig i tots aquests dubtes em queden llunyans però n'arriben d'altres!!!!

Ostre menudeta, veig que no sóc la única! ell teòricament ho tenia molt clar des de feia anys, però em va costar més d'un any convèncer-lo per posar-nos-hi... i ara portem 9 cicles de búsqueda! i es fa tot taaaaaaaaaant llarg... en fi, que et vagi molt bé la panxona! :-())
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. set. 09, 2010 9:00 am

Pitiusa, jo al principi també feia plans de quan arribaria, però ara ja sé que no es pot planejar tant! (en el meu cas, eh?) he passat de tenir possibilitats de que nasqués el proper octubre a que neixi a finals de juny de l'any que ve (si m'hi quedés ara)... ja he tocat les 4 estacions de l'any i el cigronet segueix sense venir! :ufs:
Ho dic perquè a mi m'ha costat molts disgustos aquesta búsqueda i de vegades la cosa es fa molt dura... però espero que tu tinguis molta sort i triguis ben poquet! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dj. set. 09, 2010 10:00 am

Hola pitiusa132! Enhorabona per la decisió >.-<:
Si tens revisió al gener, doncs és perfecte per dir-li. Així et receptarà l'àcid fòlic que hauràs de prendre uns mesos abans de quedar-te :ok:
Jo deixaria ja les pastilles, així el cos té temps per agafar el seu ritme i us serà més fàcil (que no vol dir que sigui a la primera ni a la segona...)
I per fer que el temps passi més ràpid, doncs no se m'acudeix res més que dir-te: practiqueu!! :inthebed: :-D
Imatge

Imatge
desirer23
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 10:23 am
Ubicació: Creixell,Tarragona

EntradaAutor: desirer23 » dj. set. 09, 2010 11:04 am

jejeje otra mas como tu.
yo tambien tengo gine en enero para que empecemos a organizar la cosa.
Acualmente : Bajando peso = - 5
Enero : cita con ginecología y dejar anticonceptivos .
Abril o Mayo : comienza la búsqueda .
tyha
Entrades: 529
Membre des de: dc. set. 26, 2007 11:06 am

EntradaAutor: tyha » dt. set. 21, 2010 3:38 pm

Si la decisió ja la teniu pressa jo deixaria les pastilles no sigui que triguis molt a posar-te en ordre.

Que tingueu sort en la vostra cerca :love:
ImatgeImatge
31.10 POSITIU
10.11 1a ECO
24.11 2a ECO Ets 1cigronet!
10.12 1a analítica
27.12 Eco plec nucal.
5.1 Resultat analisis
20.1 ECO. És NENA!Nom:CARLA
17.2 ECO MORFOLOGICA. 21cm i peses 365 gr.!
16.3 Osullivan ok. 28cm i 700gr.
13.4 35cm 1200gr
19.5 42cm 2100gr. Tens molta galta
8.7 has nascut amb 49 cm i 3600 gr
neuseta30
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 5:40 pm

EntradaAutor: neuseta30 » dl. oct. 11, 2010 5:45 pm

hola noies¡¡¡¡ jo tambe soc nova, em vaig casar fa just un mes, ja anem a per la criatura, el que me passa que ja crec que estic embarassada, porto casi una setmana i mitja amb sintomes, nausees ,molta son tinc molta gana. m ha de baixar la recla akst dissabte pero no se si fer la prova ja el diumenge, ja que vaig deixar les pastilles ja fa un mes
Imatge[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php]

ImatgeImatgeImatgeImatge
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dt. oct. 26, 2010 9:09 am

neuseta30!! Com et trobes???
Ens confirmes el positiu???
PITIUSA132

EntradaAutor: PITIUSA132 » dv. des. 17, 2010 11:13 am

neuseta30 ha escrit:hola noies¡¡¡¡ jo tambe soc nova, em vaig casar fa just un mes, ja anem a per la criatura, el que me passa que ja crec que estic embarassada, porto casi una setmana i mitja amb sintomes, nausees ,molta son tinc molta gana. m ha de baixar la recla akst dissabte pero no se si fer la prova ja el diumenge, ja que vaig deixar les pastilles ja fa un mes

Neuseta30, tu i jo ja ens coneixem.... pensa, pensa!!! jejejej...

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 303 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::