Sangrat d'implantació intermitent??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
campannilla
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Sangrat d'implantació intermitent??

EntradaAutor: campannilla » dg. set. 12, 2010 10:16 am

Hola noies,
us explico, va tres dies pensava que m'havia vingut la regla però resulta que només vaig embrutar una mica i ja està. Em va extranyar i vaig pensar que podria ser el famós sagnat d'implantació (ojalà!) La meva sorpresa va ser ahir quan em va tornar a passar. Al matí, al netejar-me vaig tornar embrutar-me i vaig pensar" oooohhh ara si, la regla ja és aquí!" però em poso una compresa i... sorpresa! neta tot el dia... No entenc res!!
Un sagnat d'implantació no pot ser intermitent, oi?? He passat una mica de nervis aquesta setmana... podria ser per això??
A veure si algú em dona un cop de mà...

Gràcies!!
Imatge

Imatge
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Sangrat d'implantació intermitent??

EntradaAutor: ClaraO. » dg. set. 12, 2010 10:23 am

hola bonica, sento dir-te que crec que en breu et baixarà la impresentable! en teoria el sagnat d'implantació el tens uns dies abans que et toqui la regla. D'altra banda potser no és sagnat d'implantació i es tracta de petites pèrdues que es poden donar a l'inici de l'embaraç i que no tenen cap risc.
una abraçada i tant de bo m'equivoqui i sigui que estàs embaraçada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Tisketa
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 9:48 pm
Ubicació: Manresa i Barcelona

EntradaAutor: Tisketa » dg. set. 12, 2010 11:02 am

Hola noies,

Jo crec que el millor que podries fer és un test d'embaràs. Si ja t'havia de venir la regla, en teoria, ja hauria de podere donar un resultat (diuen que a partir de l'endemà de la falta). I és difícil que en condicions normals et doni un fals positiu... (si és negatiu, prova uns dies més tard, por si acaso...)

T'explico la meva experiència, per si et serveix:
Al juny de l'any passat estavem de viatge per Italia i esperava la regla. (no em volia creure que a la primera podria venir la nena). Tenia mal d'ovaris, mal de cap, alguna rampeta, i vaig tacar un parell de vegades. Estava convençuda que seria la regla a punt de fer-me la punyeta. Quatre dies desprès, a Roma, ens vam decidir a comprar un test, i tachan! només li faltava fer llums i alarmes, un súperpositiu! Com pots compendre, ja no em vaig fixar gaire de la ciutat...
També vaig tenir pèrdues un mes desprès,-- quin susto!!-- però amb repòs es va arreglar, i ara tinc una nena súpergamberreta de sis mesets!

Tant de bo sigui això i ho poguem celebrar aviat!

Tisketa
campannilla
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dg. set. 12, 2010 12:32 pm

Gràcies noies!!
La regla m'hauria de venir d'aquí a un parell de dies, esperaré a veure que passa.
De totes maneres ja m'imagino com acabarà això... jajajajaja No passa res!! ho tornarem a provar i llestos!! Tot just acabo de deixar les pastilles i suposo que també hi te a veure, s'ha de regular tot una altra vegada.
Ja us explicaré.
Imatge

Imatge
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dg. set. 12, 2010 2:45 pm

Hola!
T'explico el meu cas. jo vaig deixar les pastilles al gener per buscar un segon emabrás i al principi tot anava bé, em venia la regla puntual, però després de 3 o 4 mesos vaig començar com tu. Tacava entre regla i regla i mai sabia quan havia de venir. Potser a la setmana de tenir-la tacava tres dies, després als cinc dies un altre cop,......

Finalment com no em quedava embarassada vaig anar al gine i em va trobar un quiste bastant gran a l'ovari i unes petites berruges a la matriu. Em va dir que aixó pot provacar els sagnats intermitent. Així m'havia d'operar per taure-me'ls. Finalment tot ha sortit bé i ara estic a l'espera de saber els resultats de les biopsies. El meu consell és que t'esperis a veure si et ve la regla i si no consula amb el teu gine, només per descartar.
Bé espero que tot estigui bé i ja veurás com molt aviat aconsegiras l'embarás.
Petons
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
desirer23
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 10:23 am
Ubicació: Creixell,Tarragona

EntradaAutor: desirer23 » dg. set. 12, 2010 9:08 pm

pues ya nos diras guapa.
Acualmente : Bajando peso = - 5
Enero : cita con ginecología y dejar anticonceptivos .
Abril o Mayo : comienza la búsqueda .

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::