Algu amb aquest simptomes???

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ña
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

Algu amb aquest simptomes???

EntradaAutor: ña » dl. set. 13, 2010 8:15 am

Bon dia noies.
Us poso en antecedents:
vaig tenir un peke el juny de l'any passat, i vem estar fent pit fins (el molt marrano no va voler mes) al març, em va venir la regla al maig i vaig començar a prendre Yasmine. El juny be, el juliol (jo i la meva memoria, temps per poca cosa....) vaig començar a oblidar-me alguna pastilla, igual que a l'agost, pero vaig haver de demanar hora amb el ginecoleg (que ni em va tocar) perque em feia molt mal la panxa com si tingues una regla continua. El sagnat de juliol va ser ridicul, ara si ara no, una mica, una mica mes...... a l'agost igual i (donem gracies de nou a la memoria de Dori que tinc) no me'n vaig enrecordar de començar un blister (tampoc es que ens importi el desenllaç) i no li hem donat molta importancia i em fet bastants coses "privades".
Total, que m'havia d'haver vingut (si els meus cicles fossin de 28 dies) el 9 de setembre (cosa que no ha fet i no m'extranya perque soc molt irregular). Desde llavors em fa molt de mal la planxa, sobretot la zona de l'uter i se'm va cap als costats.
Ja se que el primer que m'haig de fer es un test (que l'haig d'anar a comprar, pero vaig una mica escurçada de temps) pero, si algu ha tingut els mateixos dolors em podeu orientar del que ha passat despres o com ha acabat????? Ara mateix no puc anar a un gine de pagament pero ho haig de fer i passo d'anar a la SS perque a l'agost no em va ni mirar, aixi que no tinc ganes de tornar a perdre el temps.
Moltes gracies!!!!!
ImatgeImatgeImatge
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Algu amb aquest simptomes???

EntradaAutor: soleilua » dt. set. 14, 2010 9:22 am

hola guapa!
si no vols anar a la consulta normal de la SS perquè no estàs contenta amb el metge, sempre pots anar d'urgències, més ràpid i segur que et fan una eco!
ña
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dt. set. 14, 2010 10:12 am

Gracies guapa, ja ho havia pensat, pero es que amb el peke haig d'esperar a que s'adormi i si em tenen a urgencies 3-4 hores........ esperarem un parell de dies mes, pero el mal de panxa o el que sigui va i ve, em fan mal els pits (potser estic ovulat amb retad)..... son un munt de coses.
ImatgeImatgeImatge
Extherr
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dg. maig 23, 2010 8:13 pm

EntradaAutor: Extherr » dj. set. 16, 2010 8:35 pm

yo intentaria comprar el test y asi sales de dudas, te quedaras mas tranquila
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”