Duda amb la fotodepilació

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nelly2010
:: zebra
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

Duda amb la fotodepilació

EntradaAutor: Nelly2010 » dl. set. 13, 2010 5:16 pm

Hola, fa ja uns mesos que m'estic fent la fotodepilació a les axiles i ara volem buscar un baby, m'han dit que embarassada no es pot fer pero jo no se quan em quedaré embarassada i ara no sé que fer. Continuo anant fins que em quedi? si es aixi pot ser q una vegada m'ho facin estan embarassada de dies.... o ho deixo?? estic feta un lio
nacom
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 5:04 pm

Re: Duda amb la fotodepilació

EntradaAutor: nacom » dl. set. 13, 2010 5:47 pm

Hola,

jo he estat 2 anys buscant embaràs, avui per sort i per 3r intent estic embarassada de 18 setmanes. T'he de dir que jo vaig continuar amb el tractament fins al moment del positiu, llavors vaig deixar-ho i ara no hi tornaré fins després d'haver parit, potser dos mesos després ja que jo no donaré el pit.

JO vaig a un metge i ell sempre em va dir que el tractament es pot fer fins a la sospita (o test positiu) d'embaras.

Així que estigues trankis i al 1r retràs et fas el test per saber si has de seguir o no amb la fotodepil.lació.

Sort en la recerca de mongeta!
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. set. 13, 2010 7:11 pm

nacom ha escrit:Hola,

jo he estat 2 anys buscant embaràs, avui per sort i per 3r intent estic embarassada de 18 setmanes. T'he de dir que jo vaig continuar amb el tractament fins al moment del positiu, llavors vaig deixar-ho i ara no hi tornaré fins després d'haver parit, potser dos mesos després ja que jo no donaré el pit.

JO vaig a un metge i ell sempre em va dir que el tractament es pot fer fins a la sospita (o test positiu) d'embaras.

Així que estigues trankis i al 1r retràs et fas el test per saber si has de seguir o no amb la fotodepil.lació.

Sort en la recerca de mongeta!

Totalment d'acord!! estigues ben tranquila si ho deixes de seguida de saber que estàs embarassada. Petons!! :***:
ESTEL78
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. set. 01, 2010 2:06 pm

EntradaAutor: ESTEL78 » dl. set. 13, 2010 8:11 pm

Hola Nelly,
jo perssonalment soc autònoma i tinc una empresa de fotodepilació làser des de fa 5 anys.Estic embarassada de 25 setmanes.
El que et puc informar és:
- no està demostrat que hi hagi efectes negatius sobre el fetus ( jo personalment quan tingues un positiu em deixaria de fer la fotodepilació i continuaria amb la cera, el que tens guanyat no ho perds, però si no hi ha res demostrat és perquè fins que passa alguna cosa.....)

- a mi m'han donat la baixa per riscos laborals, per alguna cosa serà.
- la meva ginecologa em va recomanar no fer fotodepilació com a treball durant l'embaras ni com a pacient doncs el nen és fotosensible a la llum

- com diuen les companyes una cosa és voler quedar embarassada i l'altra estar-ho. Jo continuaria amb la fotodepilació fins a obtenir un test positiu i despres em passaria a la cera ( és la millor opcio),fins i tot durant els primers mesos de lactancia natural ( si és el cas).Pensa que durant l'embaras hi ha un canvi hormonal tant bèstia que l'eficàcia i rapidesa de la fotodepilació làser no és del 100%.

espero haver-te ajudat,per qualsevol dubte ja ho saps
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. set. 13, 2010 8:20 pm

Hello!!!

jo també em faig la fotodepilació i ho segueixo fent, fins que no vegi el nostre esperat positiu no pararé!! :ok: :ok: :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » dl. set. 13, 2010 8:58 pm

Jo també em vaig estar fent la fotodepilació fins que el test va sortir positiu, així que em vaig fer una sessió embarassada. El metge em va dir que no passava res, tot i que clar, que no continués.

Jo de tu seguiria i quan tinguis el positiu ho deixes i li comuniques al metge.
Nelly2010

EntradaAutor: Nelly2010 » dt. set. 14, 2010 3:47 pm

Es que em fa por fer-me una sesio embarassada i no saber-ho encara pq fa una setmana.... soc una miedica!!! jajajajaaj pero em fa tanta por q no se si trucar i q em fagin coincidir la sesio amb la setmana q m'ha de vindre la regla.... peensareu q soc tonta!!! jajajaj
sana3
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dt. des. 22, 2009 10:16 pm
Ubicació: ESPARREGUERA

EntradaAutor: sana3 » dj. set. 16, 2010 1:11 pm

Hola Nelly a mi em passava el mateix i també m'ho estava fent.....li vaig preguntar a la noia que m'ho fa i em va dir que no havia de patir perque al nen no li afecta....només que si estic embarassada no em funciona, es a dir no em fa res anar a fer-me la fotodepilació perque no em serveix de res....amb lo cual quan em vaig enterar vaig deixar d'anar i ja esta....no et preocupis que no passa res.....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dj. set. 16, 2010 1:38 pm

moltes gracies per les explicacions i experiencies, m'agafo al "carru" jo tinc fotodepilació a final de setembre, i no sabia si fer-la, ara ho tinc més clar!

moltes gràcies foreres!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
Nelly2010

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. set. 16, 2010 3:54 pm

llavors suposo q la faré, i no cambiaré la data... encara que no estic 100% convencuda, es q soc una poruca!!! jajjaj

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::