Necessito info dels test d'ovulació please!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mitjonets
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

Necessito info dels test d'ovulació please!

EntradaAutor: Mitjonets » dt. set. 14, 2010 5:19 pm

Hola a totes!

Doncs resulta que ens agradaria anar a pel segon fill aviat i m'agradaria saber com funcionen els test d'ovulació,
quant valen, quins són els millors, en fi tot en general. Amb el primer no en vam utilitzar i ara m'agradaria anar més
segura amb el tema de saber quan ovulo i els dies fèrtils.

Moltes gràcies! :ok:
Imatge

Imatge
Isy
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

Re: Necessito info dels test d'ovulació please!

EntradaAutor: Isy » dc. set. 15, 2010 5:48 am

Hola!!!

Jo, el que et puc dir per la meva experiècia... nosaltres vam probar primer de tot els Clearblue que surt una careta que somriu, la veritat es que son molt clars, no deixen opció a dubte però son cars!! a mi em van costar 33€ i només tens tests per set dies, per aquí he llegit que a alguna noia els ha sortit més barat però no gaire més, 28-30€ no els teu ningú... Per altra banda, jo també he probat els test d'unitest, molt més baratos, i es compren per internet, la meva última comanda ha estat 21TO + 6TE = 21€, 25€ inclossos tots els gastos. Aquests son els de la ratlleta de tota la vida i a mi m'han agradat perque vas veient com la ratlleta augmenta d'intensitat fins arrivar al mateix color que la control i et vas preparant psicológicament jeje amb els clearblue o tens careta o tens un cercle buit i per mi era una mica angoixant veure el crecle buit.

Jo et recomano els d'unitest, pel preu i perque al cap i la fi fan la mateixa feina, o potser convinar els dos... jo aquest mes he utilitzat els d'unitest i com que era la primera vegada que els feia servir per comprobar realment que era el día de test positiu hem vaig fer tambéun clearbluequ em quedava per casa...

Però el que realment el recomano de veritat... es que no et capfiquis amb tests, ni dies, ni res... no sé com et va anar la recerca del teu primer embaràs i igual em fico on no dec però jo, que m'he capficat desde el primer dia de recerca no he gaudit mai d'aquest moment perquè sempre he estat engoixada i encara no he obtingut cap resultat, així que si estas a temps de no pensar-hi gaire... per mi es una sort!

Quin rotllo t'he fotut... espero que al menys t'hagi ajudat. Molta sort i que la teva recerca sigui ben curteta :ok:
Imatge. Imatge
mogudet
Entrades: 451
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 2:51 pm

EntradaAutor: mogudet » dc. set. 15, 2010 8:16 am

hola!jo tmbe vaig fer servir el clearblue i em va anar be. quan et surt la careta que et somriu vol dir ue ovules, xo cla si no tens la regla gaire regular se't poden acabar les tiretes sense que et somrigui, i es car.....no se, a mi em va funcionar... el q es cert es q lo millor es no capficar-s'hi!!!
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. set. 16, 2010 7:13 pm

Jo he provat el Clearblue i va de conya, però em va sortir per 27€...
Després vaig provar els d'unitest que van força bé, però ara he comprat uns per ebay (el link corria per algun post de buscadores) que em van costar 4.15€!! hi anaven 30 unitats i alguns TE. Són molts similars als d'unitest i a mi ja m'ha detectat perfectament el + aquest mes...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Mitjonets
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

EntradaAutor: Mitjonets » dl. set. 20, 2010 10:27 am

Moltes gràcies per la informació que m'heu donat.

Quan em vaig quedar embarassada del meu fill no vaig utilitzar testos d'embaràs perquè anavem provant i la
veritat que amb un parell de mesos m'hi vaig quedar.
Sóc de l'opinió de que si et capfiques molt amb quedar-te embarassada ja has vessat oli, però com que tinc les regles
força irregulars, abans de posar-nos en el tema en sèrio, volia fer-me un test per saber més o menys per on cauen els meus dies fèrtils.
Moltes gràcies de nou! :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::