com fer per no pensar-hi?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atlanta
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

com fer per no pensar-hi?

EntradaAutor: atlanta » dj. set. 16, 2010 1:30 pm

Tothom diu que no t'hi has d'obsessionar, que millor no pensar-hi... però com aconseguiu fer-ho? Aquest és el quart mes que estem buscant, i per mi és innevitable pensar-hi. Ara perquè estic a l'espera de que em vingui la warry (com he vist que dieu en el forum) i estic tota l'estona pendent de possibles símptomes,... i un cop m'ha vingut, doncs que si tardaré un any a quedar-me embarassada, o dos, o potser no podré...
En fi, com aconseguiu vosaltres no pensar-hi???
Imatge
ciriante
:: zebra
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

Re: com fer per no pensar-hi?

EntradaAutor: ciriante » dj. set. 16, 2010 1:36 pm

Estic amb tu atlanta, tothom em diu el mateix, jo se que nomès porto dos mesos, pero no puc deixar de pensar en el tema, ara estic ovulant, em quedaré no em quedaré.. es com una mica cansant!
la frase millor es, quan deixis de pensar, et quedaras.. així segur que no em quedo mai!!!

si algu te la formula magica yo tb la necessito!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dj. set. 16, 2010 1:42 pm

No patiu que no és problema de pensar o no pensar, és un problema d'oportunitat, probabilitat i de fertilitat! Us ho dic jo que hi vaig pensar durant un any i després vaig fer in vitro perquè el meu marit tenia azoospèrmia.
Practiqueu i divertiu-vos, que si no us quedeu embarassades no serà pas perquè hi penseu massa :ok:
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 16, 2010 2:00 pm

Home, a veure, jo sí q puc dir q precisament el mes q menys hi vaig pensar pq estava a les portes de fer una histero (tenia clar q jo tenia un problema q sortiria a la prova) doncs m'hi vaig quedar... recordo perfectament q quan estava a la setmana sexy li vaig dir a l'itaco q no sé si valia la pena aprofitar-la com altres mesos o no, i mira per on... ni vaig alçar les cames ni històries... estava ben tranquila... la SORPRESA en majúscules va ser quan vaig veure el +... per cert, era el nostre 11è mes de recerca. Preneu-vos-ho amb calma, q els nervis juguen males passades (si no hi ha cap problema "extra", clar)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dj. set. 16, 2010 2:14 pm

no pensar-hi...??? ostres, impossible!!
això sí, com l'itaca també el mes que menys hi pensava, aquell mes m'hi vaig quedar. Després d'1 anyet ben bo! Just aquell mes havia demanat hora al ginecòleg perquè estava segura que hi havia algun problema, que no podia ser, que trigàvem massa... Doncs patam!! aquell mes vam fer punteria!!
molta sort, noies!! i molts ànims!!!!!
Imatge

Imatge
sotalalluna
Entrades: 204
Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am

EntradaAutor: sotalalluna » dj. set. 16, 2010 2:20 pm

Jo també penso que no és qüestió de pensar-hi o no. Com diu la Elidé es qüestió de probabilitat, o sort... no sé, però si que és pesat i es fa llarg.
És impossible no pensar-hi. Només pel fet de no fer servir mètodes anticonceptius, vol dir que som buscadores i per tant que els deures els fem amb un objectiu!! :-()) :-()) :-()) :-())
Nosaltres portem només 2 mesets buscant i ja m'estic plantejant moltes coses. :ufs:
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dj. set. 16, 2010 2:31 pm

Elidé ha escrit:No patiu que no és problema de pensar o no pensar, és un problema d'oportunitat, probabilitat i de fertilitat!
Practiqueu i divertiu-vos, que si no us quedeu embarassades no serà pas perquè hi penseu massa :ok:

:ok: :ok:
Imatge
Imatge
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dj. set. 16, 2010 3:08 pm

sotalalluna ha escrit:Nosaltres portem només 2 mesets buscant i ja m'estic plantejant moltes coses. :ufs:

Bonica, no penssis aixó! Mira que ens diuen l'Itaca i l'Elidé! Cadascuna de les mares ex trobadores que s'han quedat embarassades tenen la seva pròpia història.
És complicat no penssar-hi clar que és diferent tenir-ho present que obssesionar-se i precisament crec que és aixó últim el que em d'evitar.

Vistes moltes estadístiques, ni tu que és el tercer mes de búsqueda, ni jo que és el 7è, ens em de preocupar. A més, si hi hagués algún problema avui en día, amb tots els avanços, etc. la possibilitat de quedar-nos :-()) segueix estant allá! Ánims, einnn! :-()-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dj. set. 16, 2010 3:13 pm

Gràcies pels ànims reina!!! el meu mal d'ovaris parla per mi!!! :ufs: :ufs:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dj. set. 16, 2010 3:50 pm

uff jo també ho veig molt dificil..... encara no hem començat a buscar, la próxima setmana se m'acaba la ultima caixa de pastilles... i estic super ilusionada pero em fa molta por obsesionarme
Isy
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

EntradaAutor: Isy » dj. set. 16, 2010 5:06 pm

Uf! No pensar-hi... impossible!!! El que si us dic a les que porteu poquet, inclus a la Nelly que encara no ha començat es que, primer que ojalà i ho trobeu ràpid, això deu ser fantàstic pero si no... mireu, nosaltres portem 8 mesos, 9 cicles, 9 decepcions (la última d'ahir) el que jo m'he adonat es que al principi de buscar estava molt més nerviosa, molt mes impacient, a mesura que van pasant els mesos estic més preocupada però per altra banda molt més serena, encara que sembli que hauria de ser el contrari, vull dir que la decepció es forta i fa pupa però penso, bueno, deu ser que tenim un problema doncs no pasa res, nem al metge i proben de solucionar-ho... mica en mica vaig perdent impaciència i nervis i guanyo serenitat i començo a veure les coses amb més perspectiva. No sé de quina manera ho aconseguirè, ni si els nervis influeixen en el procès o no però tard o d'hora arrivarà (o això espero)

Amb el rotllo que us he fotut, el que volia dir es que jo crec que tot té un procès, que el petit arrivarà, a algunes abans, a altres més tard... us entenc perfectament perquè jo ho vaig pasar molt malament els primers mesos de busqueda i si accepteu un consell intenteu disfrutar d'això jo no ho vaig aconseguir mai però potser vosaltres...

Que l'espera sigui molt molt molt curteta :-()-) :-()-)
Imatge. Imatge
RAM
Entrades: 452
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 2:55 pm

EntradaAutor: RAM » dj. set. 16, 2010 5:25 pm

Hola noies.

Nosaltres només fa dos mesos que busquem (i el primer tampoc va ser gaire a consciència...) però jo no puc parar de pensar-hi... busco informació, també penso si tindré un problema, si podrem... això és un calvari.
En canvi, ell em diu que tranquila, que ja arribarà, que no ens hem de posar nerviosos pq fa poquet que ho intentem i que no tot es pot planificar...
Jo penso que hi fa molt la manera de ser. Jo sóc així, intento tenir-ho tot controlat i em preocupo abans que les coses passin. Aquesta incertesa em fot.
A tot arreu sents dir que no t'has d'obssessionar, que t'has de relaxar... però estic amb vosaltres, no sé si això és possible.

Bé, espero, i en el fons sé, que totes ho aconseguirem, només espero que sigui d'hora...

Un petonàs i mooooolts ànims a totes per intentar ser mares i no morir en l'intent...
19/7/11: Neix la princesa!!!
sotalalluna

EntradaAutor: sotalalluna » dj. set. 16, 2010 5:28 pm

RAM ha escrit:
Un petonàs i mooooolts ànims a totes per intentar ser mares i no morir en l'intent...

Jo no ho hagués dit més clar!!! :-D :-D :-D
xuxe
:: peixet
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dt. juny 08, 2010 6:44 pm

EntradaAutor: xuxe » dj. set. 16, 2010 5:44 pm

hOLA NOIES!

diria que a totes ens passa una mica el mateix. jo també tinc por a ratllar-me massa... però és inavitable. no us passa que veieu noies embarassades a tot arreu i a tota hora? que fan molts anuncis de test d'embarç... (abans no m'hi fixava)
jo no puc evitar llegir-vos i aprendre més sobre el tema! :love: no puc evitar de pensar en el meu desig cada dia...
ÉS IMPOSSIBLE NO PENSAR-HI !!!!
però bueno, el lema d'en xuxeman i el meu són... sin pausas peró sin prisas (tot i que cada vegada tinc més pressa )i cada vegada m serveix menys... haurem de canviar de lema!.

jo també us desitjo a totes una espera ben curta!!! i moltes :-()) aquest setembre
Fotopacte de panxulina

la gràfica del + http://www.fertilityfriend.com/home/2ff3ae
27-5-11- TE+

24-8-13 TE+
Vera
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Vera » dj. set. 16, 2010 5:59 pm

com fer-ho per no pensar-hi?? IMPOSSIBLE!!!!!!

Com diu la xuxe jo tb veig embarassades i anuncis de TE i/o TO per tot arreu!!!! i es clar, això no ajuda jejejeje
Ade+ ultimament em "plouen" bebitos per totes bandes, tinc varies amigues prenyis i d'altres que acaben de ser mares, la meva cap acaba de ser avia, una companya de fiena tb ha estat mare i la millor amiga d'una altre companya meva tb, total k tooottt el dia que veig fotos de bebitos i sento com els ha nat el part, l'embaràs etc... i jo entre tot ak jaleo, "dandole al tema" i practicant a tope!! a vore si aconseguim k l'ovulito i ..::·· es coneguin per fi :love: :love:
Com més amunt han dit i jo ho corroboro (parlo per mi) els primers mesos de buskeda estas molt més nervi, jo al menys tot lo dia k tinc psicosintomes, si em trobo malament, penso em puc predre un ibuprofeno?? i això es un no viure!!! i ara ja em vaig relaxant una mica, tot sigui per intentar ser mares i no morir en l'intent... (RAM em còpio la frase, es k és genial... ) :-()-) :-()-)
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
leta
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. set. 16, 2010 7:07 pm

Doncs nosaltres ja anem pel 9è cicle i mira... potser aquest mes m'ho he pres millor, però hi ha mesos en els que ha sigut duret i m'han vingut al cap mil pors: que tenim algun problema, que no podrem mai... Però vaja, que aquest mes estic especialment animada i collonsssss!! per què no haig de ser mare? i tant que ho seré!
Potser si dintre de 15 dies em torna a venir la warry ho veuré més negre, però vaja, que estic satisfeta de com estic portant aquest cicle! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dj. set. 16, 2010 9:15 pm

Isy ha escrit: a mesura que van pasant els mesos estic més preocupada però per altra banda molt més serena, encara que sembli que hauria de ser el contrari, vull dir que la decepció es forta i fa pupa però penso, bueno, deu ser que tenim un problema doncs no pasa res, nem al metge i proben de solucionar-ho... mica en mica vaig perdent impaciència i nervis i guanyo serenitat i començo a veure les coses amb més perspectiva. No sé de quina manera ho aconseguirè, ni si els nervis influeixen en el procès o no però tard o d'hora arrivarà (o això espero)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

molt ben dit, sí senyora!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dv. set. 17, 2010 8:59 am

Per fi!!!! Elide diu: No patiu que no és problema de pensar o no pensar, és un problema d'oportunitat, probabilitat i de fertilitat m'alegrat el dia!!!!
Es que estic cansada de que hem diguin que el problema es que penso en el tema!!
moltes gracies elide!!!!!!!

I ànims noies, a disfrutar de la busqueda!!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
atlanta
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

EntradaAutor: atlanta » dv. set. 17, 2010 9:28 am

Gràcies per contestar! Jo en el fons també crec que pensar-hi no té perquè influir, però com que tothom diu el mateix... el que sí que de moment no faig és prendre'm la temperatura ni fer tests d'ovulació; penso que potser seria capficar-mi més, i si anem fent un dia sí un dia no,... algun cop farem punteria!
Imatge
julia09
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dg. des. 14, 2008 10:34 am

EntradaAutor: julia09 » dv. set. 17, 2010 1:51 pm

Hola maques!!
Jo hi vaig estar pensant els 6 mesos que vam trigar!! PENSAR-HI ES NORMAL!! a mi em va anar molt bé utilitzar els testos d'ovulació, els clearblue, els vaig utilitzar els 2 últims mesos per afinar més la punteria i vam acertar pq ara tenim un patufo que ahir va fer un mes.
Em poso a la vostra pell pq jo fa un any desprès de gairebé 3 mesos de búsqueda em començava a preocupar una mica. Però jo crec que es un tema de probabilitats i encertar-la, estar més o menys nerviós no sé s'influeix molt.
Molta sort i ja veureu com tot arriba!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::