No ovular
No ovular
Hola noies!
Ja fa un temps que rondo per aquí, escric molt al post de "després de deixar les anticonceptives" i us explico una mica quin és el meu cas, per veure a qui li ha passat com a mi i quines han estat les vostres experiències. Us dono les gràcies per avançat. A veure si m'explico bé:
Resulta que vaig començar a prendre anticonceptives fa 12 anys perquè no em venia la regla, a la Seguretat Social no em van fer cap eco ni res, només em van receptar Melodene15. Així he estat aquests 12 anys ni he descansat ni res perquè el gine em deia que no feia falta i que ja les deixaria quan volgués quedar-me embarassada.
Bé arriba el moment de voler quedar-me prenyi i vaig a la gine, em diu que deixi les pastis i que prengui Acfol, doncs és el que faig a partir d' aquest febrer, comencem la búsqueda i estic tres mesos amb cicles força regulars, i jo super-contenta, no em quedava prenyi però almenys tenia la regla, després de 12 anys de pastis. Quan vaig fer la visita amb la doctora em va dir que tenia ovaris multifoliculars i que això podia implicar dues coses: embaraç múltiple, perquè s' explusés més d' un òvul, o bé que cap ovul volgués sortir i que per tant no em vingués la regla. Jo no em vaig preocupar perque en aquests tres mesos m'havia vingut bé i a temps.
Al juny la cosa va canviar no va aparèixer i vaig pensar que podia estar
, però TEnegatius, i vaig decidir anar a urgéncies amb uns deu dies de retràs, la meva sorpresa va ser que em va dir que estava ovulant i que em calmés que en 10 o 15 dies em visitaria la warry, i així va ser, em va venir el 29 de juliol.
Doncs aquesta va ser la meva última regla perque fins al dia d'avui ja no m'ha tornat a venir. Avui he tornat a urgències i torna a fer TE, negatiu, i eco, i m'ha dit que no es vaia cap indici de que anés a ovular, que tinc molts folículs però que tots són immadurs, i que per tant no ovulo, i si no ovulo no hi ha regla, i menys encara possibilitat de quedar-me embarassada. M'han receptat progesterona durant deu dies i em baixarà, imagino, i després hauré d' esperar que passa amb el pròxim cicle. La pròxima visita serà al novembre i doncs ja veurem que passa.
De moment això ´s tot, veig que m'he enrotllat com una persiana, però és que m'he quedat una mica decebuda i amb por i per això voldria saber les vostres experiències.
1000 gràcies!
Ja fa un temps que rondo per aquí, escric molt al post de "després de deixar les anticonceptives" i us explico una mica quin és el meu cas, per veure a qui li ha passat com a mi i quines han estat les vostres experiències. Us dono les gràcies per avançat. A veure si m'explico bé:
Resulta que vaig començar a prendre anticonceptives fa 12 anys perquè no em venia la regla, a la Seguretat Social no em van fer cap eco ni res, només em van receptar Melodene15. Així he estat aquests 12 anys ni he descansat ni res perquè el gine em deia que no feia falta i que ja les deixaria quan volgués quedar-me embarassada.
Bé arriba el moment de voler quedar-me prenyi i vaig a la gine, em diu que deixi les pastis i que prengui Acfol, doncs és el que faig a partir d' aquest febrer, comencem la búsqueda i estic tres mesos amb cicles força regulars, i jo super-contenta, no em quedava prenyi però almenys tenia la regla, després de 12 anys de pastis. Quan vaig fer la visita amb la doctora em va dir que tenia ovaris multifoliculars i que això podia implicar dues coses: embaraç múltiple, perquè s' explusés més d' un òvul, o bé que cap ovul volgués sortir i que per tant no em vingués la regla. Jo no em vaig preocupar perque en aquests tres mesos m'havia vingut bé i a temps.
Al juny la cosa va canviar no va aparèixer i vaig pensar que podia estar
, però TEnegatius, i vaig decidir anar a urgéncies amb uns deu dies de retràs, la meva sorpresa va ser que em va dir que estava ovulant i que em calmés que en 10 o 15 dies em visitaria la warry, i així va ser, em va venir el 29 de juliol. Doncs aquesta va ser la meva última regla perque fins al dia d'avui ja no m'ha tornat a venir. Avui he tornat a urgències i torna a fer TE, negatiu, i eco, i m'ha dit que no es vaia cap indici de que anés a ovular, que tinc molts folículs però que tots són immadurs, i que per tant no ovulo, i si no ovulo no hi ha regla, i menys encara possibilitat de quedar-me embarassada. M'han receptat progesterona durant deu dies i em baixarà, imagino, i després hauré d' esperar que passa amb el pròxim cicle. La pròxima visita serà al novembre i doncs ja veurem que passa.
De moment això ´s tot, veig que m'he enrotllat com una persiana, però és que m'he quedat una mica decebuda i amb por i per això voldria saber les vostres experiències.
1000 gràcies!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: No ovular
Ostres luva.. ja veig que has tornat d'urgències..
normal que estiguis decebuda, però com a mínim ja saps quin és el problema... no et preocupis que per ovular hi ha medicaments!! per exemple l'omifin.. quan tinguis hora amb el teu gine doncs li expliques i segur que et donarà la soclució. No ovular no és sinònim de no poder tenir fills ni molt menys!! no et desesperis!!!
Segur que trobeu la solució... ara he llegit a l'altre post i lo d'esperar-se.. jo en el seu moment ja et vaig dir que no faira paron.. mai no se sap el que pot passar.. és el meu consell
ànims!! a veure què et diu la teva gine!! pq a urgències t'han dit que vaigs al metge, oi?
normal que estiguis decebuda, però com a mínim ja saps quin és el problema... no et preocupis que per ovular hi ha medicaments!! per exemple l'omifin.. quan tinguis hora amb el teu gine doncs li expliques i segur que et donarà la soclució. No ovular no és sinònim de no poder tenir fills ni molt menys!! no et desesperis!!!
Segur que trobeu la solució... ara he llegit a l'altre post i lo d'esperar-se.. jo en el seu moment ja et vaig dir que no faira paron.. mai no se sap el que pot passar.. és el meu consell
ànims!! a veure què et diu la teva gine!! pq a urgències t'han dit que vaigs al metge, oi?
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Hola Luva,
jo estic igual que tu, la meva ultima regla va ser el 2 d'agost, però jo tinc ovaris poliquistics. Els 2 primers mesos van ser cicles llargs però regulars, de 43 i 45 dies, però aquest ja he perdut el compte, he tingut mal d'varis ja tres vegades en setmanes diferents, i el TO em va donar positiu fa 15 dies per tan se suposa que la regla m'està a punt de visitar ... demà em faré un TE, ja n'he fet 2 , l'ultim fa 15 dies, negatius sempre.
La ginecòloga em va dir que sl desembre començariem l'OMIFIN si no estaba embarassada, però la veritat es que ja estic cansada, sé que fa molt poc però aquesta incertesa em mata.
Demà passi el que passi trucaré a la gine i demanaré hora urgent.
Un petó i ànims!
jo estic igual que tu, la meva ultima regla va ser el 2 d'agost, però jo tinc ovaris poliquistics. Els 2 primers mesos van ser cicles llargs però regulars, de 43 i 45 dies, però aquest ja he perdut el compte, he tingut mal d'varis ja tres vegades en setmanes diferents, i el TO em va donar positiu fa 15 dies per tan se suposa que la regla m'està a punt de visitar ... demà em faré un TE, ja n'he fet 2 , l'ultim fa 15 dies, negatius sempre.
La ginecòloga em va dir que sl desembre començariem l'OMIFIN si no estaba embarassada, però la veritat es que ja estic cansada, sé que fa molt poc però aquesta incertesa em mata.
Demà passi el que passi trucaré a la gine i demanaré hora urgent.
Un petó i ànims!
HOLA BONICA,
La rela té tota la raó, has d'anar al gine i que et facin analitiques per veure si ovules o no, ecos vaginals i tal. Jo he passat per això per confirmar si ovulaba o no, en el meu cas ovulo però algun cicle em fa el ronso... en fi, que busquis un bon ginecòleg i que té solució: gràcies a déu tenim la ciència de la nostra banda.
Una abraçada i molt bona sort!!
La rela té tota la raó, has d'anar al gine i que et facin analitiques per veure si ovules o no, ecos vaginals i tal. Jo he passat per això per confirmar si ovulaba o no, en el meu cas ovulo però algun cicle em fa el ronso... en fi, que busquis un bon ginecòleg i que té solució: gràcies a déu tenim la ciència de la nostra banda.
Una abraçada i molt bona sort!!
Gràcies a totes!
Rela i ClaraO avui he anat a la gine, no era la meva però si una de l'equip, de moment he de prendre les 10 pastilletes i en tres o quatre dies més ja m'haurà visitat. Això equival més o menys al 12 d' octubre, si és veritat que les pastilles funcionen. Doncs, he d'esperar un cicle, (si la cosa fos funtual seria a partir del 10 de novembre el següent), i el 22 tinc visita, suposo que esperaré a això. Mentrestant ho intentarem però sense gaire esperances, de moment em conformo amb ovular.
Xai truca al metge, jo he trigat per por i per mandra a la vegada, almenys avui ja sé alguna cosa més. Explica'm una mica això dels ovaris poliquístics please, no ho he volgut buscar al doctor google perquè segur que deu posar coses molt extremes i no em vull rallar molt. És un pal anar fent-se TE i que tots donguin negatiu i que no vingui oi? Tant de bo tinguis sort i trobis el teu positiu ben aviat.
Rela i ClaraO, vosaltres també que ja us ho mereixeu!
Rela i ClaraO avui he anat a la gine, no era la meva però si una de l'equip, de moment he de prendre les 10 pastilletes i en tres o quatre dies més ja m'haurà visitat. Això equival més o menys al 12 d' octubre, si és veritat que les pastilles funcionen. Doncs, he d'esperar un cicle, (si la cosa fos funtual seria a partir del 10 de novembre el següent), i el 22 tinc visita, suposo que esperaré a això. Mentrestant ho intentarem però sense gaire esperances, de moment em conformo amb ovular.
Xai truca al metge, jo he trigat per por i per mandra a la vegada, almenys avui ja sé alguna cosa més. Explica'm una mica això dels ovaris poliquístics please, no ho he volgut buscar al doctor google perquè segur que deu posar coses molt extremes i no em vull rallar molt. És un pal anar fent-se TE i que tots donguin negatiu i que no vingui oi? Tant de bo tinguis sort i trobis el teu positiu ben aviat.
Rela i ClaraO, vosaltres també que ja us ho mereixeu!
Nina Chan ha escrit:He tingut ovaris poliquistics des de sempre, he pres pastilles durant 11 anys, les ultimes van ser les Yazmin...gràcies a Déu per això els meus ovaris en aquest moment estaven perfectes...i van anar desapareixent els quistes...i al març del 2009 vaig deixar les pastilles pensant que no em quedaria ni per casualitat i al Juny tenia un +++ com una casa!!
Ànims i endavant!!
Enhorabona per el teu nen, Nina Chan! Aquests casos animarán la Luva
Luva reina, com ja t'han dit...avui en dia la ciència ha avançat moltíssim!
Jo tinc una bona amiga vasca que també tenía ovaris poliquistics, li van dir que mai sería mare, i te dos nens i una nena
Aquí una altra mare amb ovaris poliquístics que us vol animar!!
Jo ja fa uns 6 o 7 anys que em van dir que tenia els ovaris poliquístics i que en conseqüència podia ser que em costés més quedar-me embarassada... Concretament ens va costar 5 intents. El que passa es que jo tinc els cicles irregulars i llargs (40-42 dies) i van ser 6 mesos de búsqueda, però el 26 de juliol de l'any passat vam saber que seriem pares i ara tenim una Aina de 6 mesos, preciosa i molt simpàtica que ens omple d'alegria cada dia!!! Així que ànims perquè tot arriba!!! i tot es possible!!!
Jo ja fa uns 6 o 7 anys que em van dir que tenia els ovaris poliquístics i que en conseqüència podia ser que em costés més quedar-me embarassada... Concretament ens va costar 5 intents. El que passa es que jo tinc els cicles irregulars i llargs (40-42 dies) i van ser 6 mesos de búsqueda, però el 26 de juliol de l'any passat vam saber que seriem pares i ara tenim una Aina de 6 mesos, preciosa i molt simpàtica que ens omple d'alegria cada dia!!! Així que ànims perquè tot arriba!!! i tot es possible!!!

vinga reines que ho acenseguireu!! 

Nina Chan, moltes gràcies per la teva aportació! El teu Aleix és guapíssim. Et conec del post de febrer perque una amiga en formava part, i va ser la que em va animar a participar, després ella va deixar el post (per circumstàncies personals), i a mi em va deixar enganxada al vostre post. Us llegia cada dia, m'agradava fer-ho i això que jo encara no estava posada en el tema.
Nona i soleilua gràcies pels vostres ànims, avui m'he despertat amb una altra perspectiva. Anirem poc a poc i pensarem en positiu segur que això ajuda, i formar part del SP també, ja que quan un està de baixón ajudeu a pujar els ànims i a veure la situació amb altres punts de vista. Gràcies!
Nona i soleilua gràcies pels vostres ànims, avui m'he despertat amb una altra perspectiva. Anirem poc a poc i pensarem en positiu segur que això ajuda, i formar part del SP també, ja que quan un està de baixón ajudeu a pujar els ànims i a veure la situació amb altres punts de vista. Gràcies!
Luva, maca, molts ànims i carros de paciència! Has fet molt bé de trucar al metge. De vegades ho anem deixant, deixant, deixant i és el pitjor que podem fer! I jo m'hi incloc! Has fet el que havies de fer, i ara podràs començar a buscar en condicions.
Un petonàs!
Un petonàs!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
luva reina primer de tot molts ànims!!! ara ja estas en mans d'un equip de ginecòlegs, t'han diagnosticat i ja saps que et passa, això ja és un pas més en la busqueda del teu cigronet, com t'han dit les noies hi ha fàrmacs que ajuden a ovular. Vinga anima't
Jo també tinc ovaris poliquistics (que és un sinònim de multifol·liculars) vaig estar prenent anticonceptives durant 10 anys i després em vaig quedar al primer cicle embarassada del Marc, quan vaig anar a gine dient-li que volíem ser pares em va dir "ui, amb ovaris poliquístics abans em vindrás a veure perquè et tocarà la revisió anual que per estar embarassada" (flipa amb el comentari) vaig sortir amb la moral per terra i mira
a la primera. Amb això et vull dir que no et desanimis que les noies amb OP som una caixa de sorpreses i et pots quedar igual que les altres.
T'explico una miqueta el tema OP, resulta que en els ovaris "normals" quan el fol·licle ha expulsat l'óvul després d'ovular, queda com un saquet buit (que són les rodonetes que tenen els nostres ovaris quan ens fan l'eco) i aquest és reabsorveix pel teixit de l'ovari, en el nostre cas el fol·licle no es reabsorveix o bé li costa més, i a cada mes hi han més fol·licles que ocupen l'espai interior dels ovaris i que per tant resten espais per a que nous òvuls puguin madurar. Si es dóna el cas de que no queda espai (o molt poquet) pot ser que l'ovari deixi de madurar òvuls. Quan ens recepten les anticonceptives com a tractament és perquè mentre ens prenem les pastis els nostres ovaris NO maduren òvuls i per tant tenen toooot el temps del món per anar reabsorvint els fol·licles que tenen i deixar espai per a futurs òvuls quan deixem les pastis, no se si m'he explicat bé. Ara ho llegeixo i Déu n'hi do del rollo que t'he clavat
Si et puc ajudar en alguna cosa més, ja ho saps
Jo també tinc ovaris poliquistics (que és un sinònim de multifol·liculars) vaig estar prenent anticonceptives durant 10 anys i després em vaig quedar al primer cicle embarassada del Marc, quan vaig anar a gine dient-li que volíem ser pares em va dir "ui, amb ovaris poliquístics abans em vindrás a veure perquè et tocarà la revisió anual que per estar embarassada" (flipa amb el comentari) vaig sortir amb la moral per terra i mira
a la primera. Amb això et vull dir que no et desanimis que les noies amb OP som una caixa de sorpreses i et pots quedar igual que les altres.T'explico una miqueta el tema OP, resulta que en els ovaris "normals" quan el fol·licle ha expulsat l'óvul després d'ovular, queda com un saquet buit (que són les rodonetes que tenen els nostres ovaris quan ens fan l'eco) i aquest és reabsorveix pel teixit de l'ovari, en el nostre cas el fol·licle no es reabsorveix o bé li costa més, i a cada mes hi han més fol·licles que ocupen l'espai interior dels ovaris i que per tant resten espais per a que nous òvuls puguin madurar. Si es dóna el cas de que no queda espai (o molt poquet) pot ser que l'ovari deixi de madurar òvuls. Quan ens recepten les anticonceptives com a tractament és perquè mentre ens prenem les pastis els nostres ovaris NO maduren òvuls i per tant tenen toooot el temps del món per anar reabsorvint els fol·licles que tenen i deixar espai per a futurs òvuls quan deixem les pastis, no se si m'he explicat bé. Ara ho llegeixo i Déu n'hi do del rollo que t'he clavat
Si et puc ajudar en alguna cosa més, ja ho saps

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hosti cuqueta!!
ho has explicat super bé!! ho entès jo i tot que sóc una mica lerda!!!

ho has explicat super bé!! ho entès jo i tot que sóc una mica lerda!!!

smile! ;)
Luva! Molts ànims, que a vegades costa! Ahir et vaig llegir i em vaig quedar un xic feta pols ( no per llegir-te: mala setmana,....) i no et vaig poder contestar per donar.te ànims ( em faltava una mica de gas!) . Jo em sembla que estic com tu. La única cosa que em consola és que això, dins els problemes de quedar-se embarassat, és un problema fàcilment solucionable. Crec. El que ratlla i no sé si estaràs amb mi, es que tot és temps. I a vegades costa pensar que hem d'esperar cicle darrera cicle per anar veient com acaba tot plegat.
Bueno, jo espararé un parell de mesos i si continuo igual , aniré a veure la gine ( és ma germana, però de moment no la vull agobiar amb el tema) . Així que ja ens anirem explicant com evolucionen els nostres cicles i podem compartir tractaments que podem fer........
Apa un petonàs!
Bueno, jo espararé un parell de mesos i si continuo igual , aniré a veure la gine ( és ma germana, però de moment no la vull agobiar amb el tema) . Així que ja ens anirem explicant com evolucionen els nostres cicles i podem compartir tractaments que podem fer........
Apa un petonàs!

Tot i que algunes companyes meves del post de l'omifin ja han escrit, aquí una altra d'ovaris poliquistics marchando!!!
Ara estava llegint el teu comentari, i m'he quedat morta perquè és prácticament la mateixa história que la meva!!! Jo vaig començar a buscar a l'agost, i fins al gener no vaig anar al gine... Però mira, em va receptar l'Omifin, i mano de santo!! I aixó que els meus cicles eren de 40-50-60 dies!! Vaig estar 5 mesos, i en aquest temps vaig treure 8 òvuls estupendos, però, de moment, hem hagut de canviar el tractament perquè no hem tingut la sort de que els meus òvuls "s'enamorin" d'algun spermito del meu home...
De totes maneres, volia passar per aquí i animar-te, que com diu la Clara, avui tot és relativament fàcil i, per sort, no tenim res que no s'arregli amb unes pastilletes o, com la Nina Chan o la Nona, ni tan siquiera aixó ha fet falta!! Així que anima't, que com diu el meu gine, amb els poliquistics només necessitem un "empujoncito" de més.
Petons!!
Ara estava llegint el teu comentari, i m'he quedat morta perquè és prácticament la mateixa história que la meva!!! Jo vaig començar a buscar a l'agost, i fins al gener no vaig anar al gine... Però mira, em va receptar l'Omifin, i mano de santo!! I aixó que els meus cicles eren de 40-50-60 dies!! Vaig estar 5 mesos, i en aquest temps vaig treure 8 òvuls estupendos, però, de moment, hem hagut de canviar el tractament perquè no hem tingut la sort de que els meus òvuls "s'enamorin" d'algun spermito del meu home...
De totes maneres, volia passar per aquí i animar-te, que com diu la Clara, avui tot és relativament fàcil i, per sort, no tenim res que no s'arregli amb unes pastilletes o, com la Nina Chan o la Nona, ni tan siquiera aixó ha fet falta!! Així que anima't, que com diu el meu gine, amb els poliquistics només necessitem un "empujoncito" de més.
Petons!!
Hola noies!
Acabo de llegir-vos i la veritat és que el fet de treballar em treu estones de pensar en el tema.
Aquesta setmana estic prenent Progevera, durant deu dies, i a veure si en tres o quatre dies més em baixa la regla. Aquesta serà una regla normal, vull dir que si aquestes pastis fan que ovuli aquests dies i que després em baixi? estic una mica perduda i com la gine d' urgències em va dir que tot seria una mica difícil...
Una altra cosa que és nova és que sota el coll fa un mes m'han sortit uns granets, que en un començament semblaven de la calor, però que encara em duren, semblo una adolescent en ple auge
I un altre dubte que em queda (per les que sou expertes en el tema) és que durant aquests dos mesos sense warry jo he notat vàries vegades això que en diem claraweb, si en teoria vol dir ovulació i no ovulo perque tinc aquest tipus de fluxe?
És que com m'heu explicat tan bé potser aquests símptomes també són típics dels OP i com no en tinc ni idea potser m'ho podeu resoldre.
Mara, gràcies per passar-te! Ja veus que qui més qui menys tampoc ho té tan fàcil, quan complim el nostre somni segur que oblidarem aquests"obstacles" amb facilitat! Un altre petó maca!
Cuqueta t'has explicat tu millor que la gine l' altre dia, que em va deixar amb la mosca darrera de la orella i em va dir que el camí es feia prometedor!
Déu ni do com les gasten aquests gines, no tenen gens de sensibilitat. Gràcies de nou!
Parera dins del que cap està bé que ens tinguem les unes a les altres per que el camí sigui menys feixuc, pensa que això no ho he parlat amb ningú, vull dir de la família i amics, perquè no vull que tothom sàpiga que estem buscant. El que em preguntaves del temps d' espera i angoixa, que va de les mans, no m'acaba de preocupar si sé que tard o d'hora també arribarà el meu moment i que tot anirà bé.
Acabo de llegir-vos i la veritat és que el fet de treballar em treu estones de pensar en el tema.
Aquesta setmana estic prenent Progevera, durant deu dies, i a veure si en tres o quatre dies més em baixa la regla. Aquesta serà una regla normal, vull dir que si aquestes pastis fan que ovuli aquests dies i que després em baixi? estic una mica perduda i com la gine d' urgències em va dir que tot seria una mica difícil...
Una altra cosa que és nova és que sota el coll fa un mes m'han sortit uns granets, que en un començament semblaven de la calor, però que encara em duren, semblo una adolescent en ple auge
I un altre dubte que em queda (per les que sou expertes en el tema) és que durant aquests dos mesos sense warry jo he notat vàries vegades això que en diem claraweb, si en teoria vol dir ovulació i no ovulo perque tinc aquest tipus de fluxe?
És que com m'heu explicat tan bé potser aquests símptomes també són típics dels OP i com no en tinc ni idea potser m'ho podeu resoldre.
Mara, gràcies per passar-te! Ja veus que qui més qui menys tampoc ho té tan fàcil, quan complim el nostre somni segur que oblidarem aquests"obstacles" amb facilitat! Un altre petó maca!
Cuqueta t'has explicat tu millor que la gine l' altre dia, que em va deixar amb la mosca darrera de la orella i em va dir que el camí es feia prometedor!
Déu ni do com les gasten aquests gines, no tenen gens de sensibilitat. Gràcies de nou!Parera dins del que cap està bé que ens tinguem les unes a les altres per que el camí sigui menys feixuc, pensa que això no ho he parlat amb ningú, vull dir de la família i amics, perquè no vull que tothom sàpiga que estem buscant. El que em preguntaves del temps d' espera i angoixa, que va de les mans, no m'acaba de preocupar si sé que tard o d'hora també arribarà el meu moment i que tot anirà bé.
Parera continuo, és que tenia la sensació que se'm borraria tot el que he escrit i he preferit publicar, no seria la primera vegada que se'm borra. El que et volia dir és que aquí estem per compartir aquest camí que segur que acabarà bé i totes tindrem la tan desitjada
. Un petó!
Mami2010 espero que trobis el tractament adequat i que aviat vegis complert el teu somni.
Bé ara em sembla que ja us he dit tot el que volia. Bona nit a tothom!
. Un petó!Mami2010 espero que trobis el tractament adequat i que aviat vegis complert el teu somni.
Bé ara em sembla que ja us he dit tot el que volia. Bona nit a tothom!
Nomes et falta una cosa wapa!!!
ANIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se que ho aconseguirás. Tu i totes les que lluiten per aquest tan desitjat tresor.
Jo no et puc dir res sobre això del OP, pero des d´aqui només et dic que no et desanimis!!!!
ANIMSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se que ho aconseguirás. Tu i totes les que lluiten per aquest tan desitjat tresor.
Jo no et puc dir res sobre això del OP, pero des d´aqui només et dic que no et desanimis!!!!

GRÀCIES GUAPA!!!!!!!!! 

luva ha escrit:Mara, gràcies per passar-te! Ja veus que qui més qui menys tampoc ho té tan fàcil, quan complim el nostre somni segur que oblidarem aquests"obstacles" amb facilitat! Un altre petó maca!
N'estic segura!

- pitita2010
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:45 pm
Hola a totes:
Ostras Luva llegir-te ha sigut com fer una radiografia meva...
Vaig deixar les anticonceptives al gener, vaig tenir un parell de cicles "normals" i després ja va venir el festival de dates... Tinc una mitja de cicles d'uns 75 dies així és que se'm fan eterns i no veig el dia de quedar-me embarassada
... El gine em va dir que tenia els ovaris "micropoliquístics" i em va explicar que era exactament el que ha dit la Cuqueta.
Em va fer posar una mica mosca perquè el metge no li va donar importància i em va dir que això no volia dir que no em pogués quedar prenyi, l'únic que potser trigava una mica més... Em va dir que esperés fins que fes un any (que no ho entenc perquè tenint cicles de 75 dies les probabilitats són menys) i que si no em quedava que començaríem a fer proves, primer a ell i després a mi per veure si hi havia alguna cosa més...
La qüestió és que aquest cicle he començat a prendre'm la tempe i amb TO a veure si el cacem
...
Quan vaig descobrir el SP al mes de juny se'm va obrir el cel perquè hi vaig trobar molta informació que jo no tenia ni idea... ara feia molts dies que no em connectava per no obsessionar-me hi he vist el teu missagte... quina sort poder-ho compartir amb algú perquè jo tampoc no he explicat a ningú!!!!
Per cert!!! Això que has comentat de la clara web a mi també m'ha passat i no entenc perquè
...
Fins aviat!!!
Ostras Luva llegir-te ha sigut com fer una radiografia meva...
Vaig deixar les anticonceptives al gener, vaig tenir un parell de cicles "normals" i després ja va venir el festival de dates... Tinc una mitja de cicles d'uns 75 dies així és que se'm fan eterns i no veig el dia de quedar-me embarassada
... El gine em va dir que tenia els ovaris "micropoliquístics" i em va explicar que era exactament el que ha dit la Cuqueta. Em va fer posar una mica mosca perquè el metge no li va donar importància i em va dir que això no volia dir que no em pogués quedar prenyi, l'únic que potser trigava una mica més... Em va dir que esperés fins que fes un any (que no ho entenc perquè tenint cicles de 75 dies les probabilitats són menys) i que si no em quedava que començaríem a fer proves, primer a ell i després a mi per veure si hi havia alguna cosa més...
La qüestió és que aquest cicle he començat a prendre'm la tempe i amb TO a veure si el cacem
... Quan vaig descobrir el SP al mes de juny se'm va obrir el cel perquè hi vaig trobar molta informació que jo no tenia ni idea... ara feia molts dies que no em connectava per no obsessionar-me hi he vist el teu missagte... quina sort poder-ho compartir amb algú perquè jo tampoc no he explicat a ningú!!!!
Per cert!!! Això que has comentat de la clara web a mi també m'ha passat i no entenc perquè
...Fins aviat!!!
17/02/2011: TE+
23/02/2011: 1a visita Gine: 6mm i ja et batega el cor!!!
30/03/2011: Eco 1r trimestre: què guapo ets!!!! 53mm, ja!!!
27/04/2011: 2a visita llevadora: tot ok (anàlisis i corba del sucre) i com et batega el cor!!!
01/06/2011: Eco 2n trimestre: tot ok!!! Ets un NEN!!!! (350gr i 28cm)
29/08/2011: Eco 3r trimestre: tot ok!!! (1921gr)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 86 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |