CLARA DE WEB, AJUDA!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tintin
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

CLARA DE WEB, AJUDA!!!

EntradaAutor: Tintin » ds. oct. 02, 2010 9:54 pm

Hola noies!!!

Sóc novata novata en això de la troballa d'un nadó, i aquest mes hem començat el meu marit i jo (encara no tinc ni TO ni he fet gràfiques ni res, només que des que va marxar la regla hem fet deures dia si i dia no), i he anat al bany i m'he vist la clara web que tant hi parleu, això vol que estic ovulant???!!! és a dir, que aquesta nit hem de fer deures i demà i altre també???Com va això???Aissss...quins nervis...Estic a dia 16 del cicle i pensava que ja havia ovulat (comptava que el dia 14 però es veu que no)
Ajudeu-me please perquè sé que és característic però no sé si encara hi estic a temps, tinc....ufff una pujada d'adrenalina bestial!!!M'ho he vist a les 22:45 però el meu marit fins les 03:00 no arriba de la feina, l'he d'agafar per banda?

A veure si alguna trobadora està desperta i em pot ajudar.

MOLLLLLLLLLLLLTES GRÀCIESSSSSSSSS!!!! muacs muacs

Petonets
mama2010
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: CLARA DE WEB, AJUDA!!!

EntradaAutor: mama2010 » ds. oct. 02, 2010 10:01 pm

Jo continuaria fent dia sí dia no :ok: Els soldaditos aguanten vius moltes hores, lo important és que hi hagi bitxitos forts i no "aguachirri de bitxitos" ..::·· A mi, dia sí dia no em va funcionar!!!!

Molta sort!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Tintin

EntradaAutor: Tintin » ds. oct. 02, 2010 10:07 pm

mama2010 ha escrit:Jo continuaria fent dia sí dia no :ok: Els soldaditos aguanten vius moltes hores, lo important és que hi hagi bitxitos forts i no "aguachirri de bitxitos" ..::·· A mi, dia sí dia no em va funcionar!!!!

Molta sort!!!

Mooooooltes gràcies per contestar, estic aqui fent F5 F5 actualitzant la pàgina per veure si algú em contestava.OK, farem això, acabo de trucar al Tintino per comentar-li i li he dit que quan arribi que es dutxi que hem de fer deures i que demà al matí també, o sigui que és millor deixar passar demà? i el dilluns tornar? així estaran els ..::·· ..::·· més fortets!!!

Gràcies mama2010 per contestar-me tan ràpid!! Gràcies!! i molllllllllllllltes FELICITATS MAMI!!! :-()-) :-()-) :-()-)
mama2010

EntradaAutor: mama2010 » ds. oct. 02, 2010 10:09 pm

Jo faria descans, pot ser algú altre et diu que a l'ataque. Jo el primer mes em vaig emocionar massa i vaig fer dia si i dia també i no va haver sort. Si ara ho hagués de tornar a intentar ho faria dia sí i dia no, que estiguin ben descansats i preparats per sortir a l'ataque!!! jejejejejeje
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

La Gràfica del positiu

Imatge
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » ds. oct. 02, 2010 11:03 pm

No et puc ajudar massa... però em sembla recordar que gaire segiut tampoc ve bé! :ufs:
Que hi hagi molta sort :p-) :p-) :p-) :p-)
Tintin

EntradaAutor: Tintin » ds. oct. 02, 2010 11:45 pm

danu79 ha escrit:No et puc ajudar massa... però em sembla recordar que gaire segiut tampoc ve bé! :ufs:
Que hi hagi molta sort :p-) :p-) :p-) :p-)

Gràcies per contestar!!! A veure...que passa...l'únic que no sé és que si quan hi ha clara de web és que estàs ovulant o que ovularàs???

Muacsssssss

Petonets
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. oct. 03, 2010 12:07 am

Tintin, primer de tot dir-te que sobretot disfrutis d'anar buscant, i que intentis distreure't de quin dia ovules i quin no (tot i que és més difícil dir-ho que fer-ho). Només aconseguiràs obsessionar-te i lo normal és quedar-se embarassada dins del termini d'un any.
Segon dir-te que no som màquines i que normalment les dates del cicle que es donen són mitges, però no matemàtiques. Et poso el meu exemple: jo tinc cicles de 26 dies (la mitja són 28) i ovulo al voltant del dia 18 del cicle (la mitja és 14). Jo ho sé perquè hem fet dos AI i una FIV i ni pots imaginar com he anat de controlada, però com pots veure és complicat calcular els dies. Si realment vols saber quan ovules, al mercat ho han vàries marques de proves d'ovulació. No sé com en són de fiables, però em sembla que ara els han encertat força.
Molts ànims guapa!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Tintin

EntradaAutor: Tintin » dg. oct. 03, 2010 2:12 am

silviapml ha escrit:Tintin, primer de tot dir-te que sobretot disfrutis d'anar buscant, i que intentis distreure't de quin dia ovules i quin no (tot i que és més difícil dir-ho que fer-ho). Només aconseguiràs obsessionar-te i lo normal és quedar-se embarassada dins del termini d'un any.
Segon dir-te que no som màquines i que normalment les dates del cicle que es donen són mitges, però no matemàtiques. Et poso el meu exemple: jo tinc cicles de 26 dies (la mitja són 28) i ovulo al voltant del dia 18 del cicle (la mitja és 14). Jo ho sé perquè hem fet dos AI i una FIV i ni pots imaginar com he anat de controlada, però com pots veure és complicat calcular els dies. Si realment vols saber quan ovules, al mercat ho han vàries marques de proves d'ovulació. No sé com en són de fiables, però em sembla que ara els han encertat força.
Molts ànims guapa!

Hola wapa!!! Gràcies per contestar!! Téns tota la raó del món, però no puc evitar pensar en si estic ovulant o no, suposo que és el primer cicle, i que ja m'acostumaré...Crec que també com sóc professora de matemàtiques i vulguis que no, no paro de pensar en nombres tot el dia i en fer estimacions i generar errors absoluts i relatius dels cicles, he de tenir tot com controladet, però ja aniré canviant en la cerca. M'ha ajudat que em diguéssis quan ovules perquè així t'adones que cadascú és un món. Dels TO encara no me'ls he mirat, ja ho faré el proper cicle, aquest ja tinc prou feines amb la clara web i la temperatura jajajaja
SILVIA MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. oct. 03, 2010 5:06 am

Tintin ha escrit:Hola wapa!!! Gràcies per contestar!! Téns tota la raó del món, però no puc evitar pensar en si estic ovulant o no, suposo que és el primer cicle, i que ja m'acostumaré...Crec que també com sóc professora de matemàtiques i vulguis que no, no paro de pensar en nombres tot el dia i en fer estimacions i generar errors absoluts i relatius dels cicles, he de tenir tot com controladet, però ja aniré canviant en la cerca. M'ha ajudat que em diguéssis quan ovules perquè així t'adones que cadascú és un món. Dels TO encara no me'ls he mirat, ja ho faré el proper cicle, aquest ja tinc prou feines amb la clara web i la temperatura jajajaja
SILVIA MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Hola Tintin: Ets professora de matemàtiques? Crec que ens entendrem ràpid (tinc un tio matemàtic amb qui m'avinc moltíssim).
Primer de tot, no, no t'hi acostumaràs, quan t'obsessiones, t'obsessiones i punt. Tens mesos millors i pitjors, però hi penses, hi penses, hi penses perquè cada dos per tres tens notes canvis en el teu cos, i ho notes molt sovint: quan no tens la regla, estàs ovulant i quan no, estàs a punt de que et vingui. I això al voltant de 28 dies, que tampoc és tant, I el que no ajuda gens és que els símptomes d'embaràs són els mateixos que de regla: mal de pit, mal als ovaris...
Dius que penses en les estadístiques, i tant que sí, però com saps a quina banda de l'estadística cauràs? M'explico: els primers mesos tens al voltant d'un 15% de probabilitats de quedar embarassada. HI ha qui s'hi queda, però molts no, La primera vegada que vam fer AI, en teoria ens posàvem al mateix nivell que una parella sense problemes de fertilitat. Després de veure el resultat de l'esperma, t'asseguro que no teníem tantes probabilitats. Eren moooolt més baixes. I al segona, bé, quasi impossible, tant que després de la primera vegada ja ens havien d'haver dit que anéssim directament a FIV.
Perdona que sigui tant dura, però és que sé que ens obsessionem amb el nostre cicle i has de pensar (de fet, tot el contrari, ni hi pensis) que ells són molt inestables, a ells, sense que tinguin cap problema, els hi canvia les qualitat de l'esperma moltíssim: més calor, un refredat, l'estrès...
Més estadístiques? Tinc 4 conegudes amb problemes sèrios (hipotiroidisme, ovaris poliquístics,...) que es van quedar de forma natural dins del primer any de provar (alguna fins i tot en menys). Per què si les seves possibilitats eren baixíiiisimes??!! Total a mi no em passava res! Només teníem poc esperma amb el que treballar. I totes sabem que només necessitem un ..::·· per tenir èxit.
A la FIV ens van dir que l'èxit global del centre era d'un 40%. Home, déu n'hi do, però vaja, però vaja tampoc és una cosa... Per mi va ser un èxit del 100% i a la primera!!!
No et vull desanimar, de veritat que no. Tot el contrari, vull que vegis que mirant estadístiques i obsessionant-te serà pitjor. El tema està en que el que facis no t'estressi més encara. Quan ens hi vam posar, el meu company em va prohibir prendre'm la temperatura i fer-me qualsevol TO perquè sap que soc d'un obsessiu... INSOPORTABLE. Només comptava els dies i mirava el fluxe vaginal i tela com ho vaig passar. Jo t'he comentat lo del TO perquè tinguis una idea de quan ovules, o sigui que et recomano que com a molt t'ho facis un parell de cicles, però no tots perquè acabes ximple. Entre les AIs i la FIV jo em vaig agafar un any de descans perquè anava mentalment esgotada sobre això.
Vas mirant i pensant i encara t'hi poses més estrès a sobre i és el que menys necessites: fer l'amor amb la teva parella de forma mecànica i pensant si haureu fet diana o no, quan el que hauries d'estar és gaudint del moment íntim que tens amb ell.
Amb tot, molts ànims, pensa que acabeu de començar, que dins del primer any és perfectament normal i que has de gaudir de la teva parella. Si el que vols és estar més tranquil·la en alguns aspectes, ves al metge i li expliques que heu decidit tenir família i et pot fer una analítica i una eco. Però de veritat, procura no anar tot el dia amb les taules perquè l'estrès que t'estaràs posant a sobre et baixaran les possibilitats e quedar-te (paradoxalment! jajajaja).
Molts ànims de nou, moltíssima sort!!
I gràcies per les felicitacions. T'escric a aquestes hores perquè estic amb les contraccions de Braxton-Hicks que em desperten a aquesta hora tant intempestiva i no em deixen dormir.

Imatge

Imatge
parera
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dc. set. 15, 2010 8:44 am

EntradaAutor: parera » dg. oct. 03, 2010 8:11 am

Bon dia!!!
Tintin. Jo també sóc principiant del tema. Ahir, però em vaig comprar els tests d'ovulació. Més que res pq estic encuriosida de quan i com ovulo. PEr saber-ho -- EL saber no ocupa lloc!!! Si no t'hi obsessiones molt, crec que es bò coneixer el teu cos, saber en cada moment què et passa ( en la mesura de lo possible, és clar!)

I el tema de la clara web, tinc entès que apareix 4-5 dies aprox. abans d'ovular i que es va aclarint fins el quart-cinquè dia que es el què ovules. ?¿?¿?¿? Ara tinc un dubte: es va aclarint o espessint???

Bueno, espero no haver-te liat encara més!!!! <:-)
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. oct. 03, 2010 8:14 am

parera ha escrit:I el tema de la clara web, tinc entès que apareix 4-5 dies aprox. abans d'ovular i que es va aclarint fins el quart-cinquè dia que es el què ovules. ?¿?¿?¿? Ara tinc un dubte: es va aclarint o espessint???

Quan més a prop de l'ovulació, més espesa. :love:

Imatge

Imatge
parera
Entrades: 153
Membre des de: dc. set. 15, 2010 8:44 am

EntradaAutor: parera » dg. oct. 03, 2010 8:16 am

silviapml ha escrit:
parera ha escrit:I el tema de la clara web, tinc entès que apareix 4-5 dies aprox. abans d'ovular i que es va aclarint fins el quart-cinquè dia que es el què ovules. ?¿?¿?¿? Ara tinc un dubte: es va aclarint o espessint???

Quan més a prop de l'ovulació, més espesa. :love:

Gràcies guapa!!!ES que fa molt que he entrat al tema i tinc un matxambro cerebral..... ?-)
Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. oct. 03, 2010 9:46 am

De res parera, a servir :love:

Imatge

Imatge
Tintin

EntradaAutor: Tintin » dg. oct. 03, 2010 9:47 am

parera ha escrit:Bon dia!!!
Tintin. Jo també sóc principiant del tema. Ahir, però em vaig comprar els tests d'ovulació. Més que res pq estic encuriosida de quan i com ovulo. PEr saber-ho -- EL saber no ocupa lloc!!! Si no t'hi obsessiones molt, crec que es bò coneixer el teu cos, saber en cada moment què et passa ( en la mesura de lo possible, és clar!)

I el tema de la clara web, tinc entès que apareix 4-5 dies aprox. abans d'ovular i que es va aclarint fins el quart-cinquè dia que es el què ovules. ?¿?¿?¿? Ara tinc un dubte: es va aclarint o espessint???

Bueno, espero no haver-te liat encara més!!!! <:-)

JAJAJAJA ho sigui que d'aquí a 4 dies ovularé i pobret meu que li vaig embolicar ahir a les 4 de la matinada!!! i el tio cansat de currar 11 hores va complir com un senyor jeje!! jo!!! doncs si que ovulo tard!!! deu ser que com que sóc tan lenta en tot doncs en aquí també.
Bueno farem deures...fins que s'acabi el cicle....

Una coseta pareraa veure si algú ho sap...és que és una idea que em passa molt pel cap i ara que llegeixo a silvia doncs em fa pensar....i no sé com dir-ho perquè no sembli una warrada....
Quan ho fem a mi després els ..::·· ..::·· em cauen, surten de la vagina estant estirada al llit i encara que aixequi uns minutets les cames el Tintino em diu que m'estan sortint, com ho feu perquè no surtin??

Gràcies wappa per contestar!!! muacs muacs

Petonets i unes floretes :-()-) :-()-) :-()-)
Tintin

EntradaAutor: Tintin » dg. oct. 03, 2010 9:54 am

silviapml ha escrit:
Tintin ha escrit:Hola wapa!!! Gràcies per contestar!! Téns tota la raó del món, però no puc evitar pensar en si estic ovulant o no, suposo que és el primer cicle, i que ja m'acostumaré...Crec que també com sóc professora de matemàtiques i vulguis que no, no paro de pensar en nombres tot el dia i en fer estimacions i generar errors absoluts i relatius dels cicles, he de tenir tot com controladet, però ja aniré canviant en la cerca. M'ha ajudat que em diguéssis quan ovules perquè així t'adones que cadascú és un món. Dels TO encara no me'ls he mirat, ja ho faré el proper cicle, aquest ja tinc prou feines amb la clara web i la temperatura jajajaja

Hola Tintin: Ets professora de matemàtiques? Crec que ens entendrem ràpid (tinc un tio matemàtic amb qui m'avinc moltíssim).
Primer de tot, no, no t'hi acostumaràs, quan t'obsessiones, t'obsessiones i punt. Tens mesos millors i pitjors, però hi penses, hi penses, hi penses perquè cada dos per tres tens notes canvis en el teu cos, i ho notes molt sovint: quan no tens la regla, estàs ovulant i quan no, estàs a punt de que et vingui. I això al voltant de 28 dies, que tampoc és tant, I el que no ajuda gens és que els símptomes d'embaràs són els mateixos que de regla: mal de pit, mal als ovaris...
Dius que penses en les estadístiques, i tant que sí, però com saps a quina banda de l'estadística cauràs? M'explico: els primers mesos tens al voltant d'un 15% de probabilitats de quedar embarassada. HI ha qui s'hi queda, però molts no, La primera vegada que vam fer AI, en teoria ens posàvem al mateix nivell que una parella sense problemes de fertilitat. Després de veure el resultat de l'esperma, t'asseguro que no teníem tantes probabilitats. Eren moooolt més baixes. I al segona, bé, quasi impossible, tant que després de la primera vegada ja ens havien d'haver dit que anéssim directament a FIV.
Perdona que sigui tant dura, però és que sé que ens obsessionem amb el nostre cicle i has de pensar (de fet, tot el contrari, ni hi pensis) que ells són molt inestables, a ells, sense que tinguin cap problema, els hi canvia les qualitat de l'esperma moltíssim: més calor, un refredat, l'estrès...
Més estadístiques? Tinc 4 conegudes amb problemes sèrios (hipotiroidisme, ovaris poliquístics,...) que es van quedar de forma natural dins del primer any de provar (alguna fins i tot en menys). Per què si les seves possibilitats eren baixíiiisimes??!! Total a mi no em passava res! Només teníem poc esperma amb el que treballar. I totes sabem que només necessitem un ..::·· per tenir èxit.
A la FIV ens van dir que l'èxit global del centre era d'un 40%. Home, déu n'hi do, però vaja, però vaja tampoc és una cosa... Per mi va ser un èxit del 100% i a la primera!!!
No et vull desanimar, de veritat que no. Tot el contrari, vull que vegis que mirant estadístiques i obsessionant-te serà pitjor. El tema està en que el que facis no t'estressi més encara. Quan ens hi vam posar, el meu company em va prohibir prendre'm la temperatura i fer-me qualsevol TO perquè sap que soc d'un obsessiu... INSOPORTABLE. Només comptava els dies i mirava el fluxe vaginal i tela com ho vaig passar. Jo t'he comentat lo del TO perquè tinguis una idea de quan ovules, o sigui que et recomano que com a molt t'ho facis un parell de cicles, però no tots perquè acabes ximple. Entre les AIs i la FIV jo em vaig agafar un any de descans perquè anava mentalment esgotada sobre això.
Vas mirant i pensant i encara t'hi poses més estrès a sobre i és el que menys necessites: fer l'amor amb la teva parella de forma mecànica i pensant si haureu fet diana o no, quan el que hauries d'estar és gaudint del moment íntim que tens amb ell.
Amb tot, molts ànims, pensa que acabeu de començar, que dins del primer any és perfectament normal i que has de gaudir de la teva parella. Si el que vols és estar més tranquil·la en alguns aspectes, ves al metge i li expliques que heu decidit tenir família i et pot fer una analítica i una eco. Però de veritat, procura no anar tot el dia amb les taules perquè l'estrès que t'estaràs posant a sobre et baixaran les possibilitats e quedar-te (paradoxalment! jajajaja).
Molts ànims de nou, moltíssima sort!!
I gràcies per les felicitacions. T'escric a aquestes hores perquè estic amb les contraccions de Braxton-Hicks que em desperten a aquesta hora tant intempestiva i no em deixen dormir.

Hola silviapml!!!! noia que has de dormir!!! gràcies gràcies per explicar-me la teva història perquè la veritat de vegades som nosaltres però també de vegades són ells, així que...una fa tests i històries i després resulta que no és per una altra causa...bueno noia...el més important de tot és que d'aquí a no res no res tindràs un bebe teu en les teves mans. Així que MOLLLLLLLLLLLLTES FELICITATAS!!! plas plas plas.
Silviapml una coseta..ja que saps tantíssim et torno a preguntar el mateix que li he preguntat a parera... a tu et queien els ..::·· ..::·· i si és així com feies perquè no caiguéssin.

Moltes gràcies i espero que ara estiguis zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) que que niteta portes!!!

Petonets wapa i unes floretes per la futura mami :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
mogudet
:: gosset
:: gosset
Entrades: 451
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 2:51 pm

EntradaAutor: mogudet » dg. oct. 03, 2010 10:41 am

TINTIN!! primer de tot dir-te que tinguis paciència tot i q es molt facil dir-ho xque quan se'ns fica al cap ser mamis...jaja
En quan aixo de que et cauen, a mi tambe em queia el liquid xo nomes es aixo, et cau el liquid els bitxitos ja fan de les seves!! aixi k estigues un rato estirada amb les cames amunt xo despres si et cau liquid no et preocupis!!! molt bona sort en la teva busqueda i que sigui aviat!!! ja informaràs!jeje
mama2010

EntradaAutor: mama2010 » dg. oct. 03, 2010 10:42 am

Et convido a veure aquest documental, aquesta només és la primera part, n'hi ha 6. A mi em va agradar molt i vaig entendre que lo de tenir les cames alçades... doncs no tenia gaire a veure, més que res és psicològic :)

La Gràfica del positiu

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dg. oct. 03, 2010 10:46 am

Guapa, a mi també em queien, sí, i jo preocupadíssima!! Un dia li vaig preguntar a la gine i em va dir que no em preocupés. El semen és molt espès quan surt perquè s'enganxi a les parets de la vagina i arribi el més a prop del cèrvix possible. Un cop a dins, es fa més líquid perquè els ..::·· puguin nedar al seu "destí". Ella em va dir que no em preocupés que encara que semblava que sortia tot, hi havia força que es quedava a dins. Si vols ajudar-los una mica, no aixequis les cames que no serveix de res. Has d'aixecar la pelvis que és on es troba tot el meollo!! Jo em posava un coixí a l'alçada del coxis i m'estava així uns 20-30minuts (no cal més) i moltes vegades em quedava adormida.

No vull que pensis que teniu un problema, segur que esteu de conya tots dos. Només et volia explicar la meva història perquè vegis que és impossible controlar-ho tot i perquè sé com penseu els matemàtics. El meu tio matemàtic acaba de fer un tractament mèdic i estava obsessionat amb les estadístiques. Al final un dia li vaig explicar que estava prenent ferro perquè tinc anèmia i al 98% de les persones els restreny, dos a mi em laxa el ferro. Per això et deia que a quina banda de l'estadística caus.

Ja m'agradaria dormir, ja, però amb les contraccions de prova aquestes és molt difícil quan t'enganxa a hores intempestives. És molt maco l'embaràs, però té moments... UF! Sort que té premi al final. Ni t'imagines les ganes que tenim d'abraçar a la nostra bitxeta!!! Em considero molt afortunada i dono gràcies cada dia del món!

Com t'he dit abans i no em cansaré de dir-t'ho: disfruta del moment i no t'obsessionis gaire (al menys intenta-ho).

Imatge

Imatge
Tintin

EntradaAutor: Tintin » dg. oct. 03, 2010 11:01 am

mogudet ha escrit:TINTIN!! primer de tot dir-te que tinguis paciència tot i q es molt facil dir-ho xque quan se'ns fica al cap ser mamis...jaja
En quan aixo de que et cauen, a mi tambe em queia el liquid xo nomes es aixo, et cau el liquid els bitxitos ja fan de les seves!! aixi k estigues un rato estirada amb les cames amunt xo despres si et cau liquid no et preocupis!!! molt bona sort en la teva busqueda i que sigui aviat!!! ja informaràs!jeje

Moltes gràcies !!!!!! moltes gràcies mogudet oper contestar. Ara estic més tranquila si fan de les seves jeje cap problema!! això de les cames amunt només ho faig uns 3 minuts perquè sóc molt dormilona i em quedo KO molt ràpid, si van passant els cicles i tal i veig que no res doncs suposo que aniré incrementant el temps.

I siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ja us aniré informant!!!!

Moltes gràcies wapa!!!! i MOLTTTTTTTTTTTTES FELICITATS per la futura mami!! plas plas plas >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Tintin

EntradaAutor: Tintin » dg. oct. 03, 2010 11:03 am

mama2010 ha escrit:Et convido a veure aquest documental, aquesta només és la primera part, n'hi ha 6. A mi em va agradar molt i vaig entendre que lo de tenir les cames alçades... doncs no tenia gaire a veure, més que res és psicològic :)

Moltes gràcies gràcies!!!! vaig a veure-ho i ja et diré quelcom, gràcies!!!!

muacs muacs

Petonets!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 77 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::