dubte d'esperaa!!!
dubte d'esperaa!!!
Hola!!!! Aviam si algú em pot ajudar. Resulta que nosaltres desde el Juny que es estem buscant un embaràs pero no arriba.Ara mateix prenc àcid fòlic , res més.La qüestió es qu no arriba...total que abans d'intentar-ho vem anar a la Quirón a visitar-me i em va dir que tranquils que fins al cap d'un any seria normal que no em quedes, res estrany vaja...La pregunta és, no hauria d'anar abans per que em dongués algun tipus de medicació per ovular més o no se alguna cosa...o m'he d'esperar un any...i després més temps fins que no decideixi fer una altre cosa... no se expliqueu-me una mica si alguna s'hi va trobar o em pot aconsellar.
Gràcies noiesss...
Gràcies noiesss...
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: dubte d'esperaa!!!
Sylcar, porteu buscant desde juny? suposo que ho veuràs molt, perquè quan ens hi fiquem a buscar volem estar embarassades ja, jeje, però creu-me que és poc temps. I un anya és lo que et diran sempre que provis, ara bé, si tu creus que tens algun problema que faci que no ovulis o alguna cosa, coment-ho al ginecòleg i agafa la iniciativa. Jo per exemple no tinc gairebé mai la regla i resulta que tinc ovaris poliquístics i a més no ovulo, la meva ginecòloga no m'ho va dir mai... en fin...
Lo que podries fer, potser ja ho has provat, es fer gràfiques de temperatura (als posts de gràfiqueres trobaràs com fer-ho) i fer testos d'ovulació, hi havia uns per internet, ara no recordo el nom que eren molt barats, a la farmàcia són molt més cars. Si veus clar amb això que no ovules comença a pensar que algo pasa, sino tranquilitat i bons aliments i relaxat que arribarà, però s'ha de tenir paciència!
Espero que tinguis una curta espera!
Lo que podries fer, potser ja ho has provat, es fer gràfiques de temperatura (als posts de gràfiqueres trobaràs com fer-ho) i fer testos d'ovulació, hi havia uns per internet, ara no recordo el nom que eren molt barats, a la farmàcia són molt més cars. Si veus clar amb això que no ovules comença a pensar que algo pasa, sino tranquilitat i bons aliments i relaxat que arribarà, però s'ha de tenir paciència!
Espero que tinguis una curta espera!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
NOOO! No t'obsessionis! En principi si no tens problemes d'ovaris (si acostumes a tenir les regles regularment, no hi tens quistes, etc), i ets relativament jove (menys de 37 per dir algo, i que ningú se m'ofengui! dic jove pel tema de la qualitat dels òvuls...), d'entrada no tens perquè pensar que no et pots quedar embarassada, i que tardis 1 any a quedar-t'hi és perfectament normal. S'han "d'aliniar molts planetes" perquè coincideixi que hi hagi l'òvul al lloc precís (només "viu" durant 24h un cop ha sortit de l'ovari!) i suficients espermatozoides vius i forts al lloc i moment adequats... i que l'úter estigui bé, i que es fecundi bé l'òvul, etc etc etc
Per tant no cal que et prenguis res (a part de l'àcid fòlic). Pensa que si per mala sort alguna cosa no anés bé i haguéssiu de fer algun tractament, ja te n'atiparies de prendre (punxar-te) medicació!
El meu consell, encara que difícil d'aplicar, és que no t'hi capfiquis gaire! Fa molt poc que ho intenteu! Mentre feu "els deures" quan toqui... (pensa que s'ovula uns 14 dies abans de la següent regla), aneu disfrutant dels intents!
Sort!
Per tant no cal que et prenguis res (a part de l'àcid fòlic). Pensa que si per mala sort alguna cosa no anés bé i haguéssiu de fer algun tractament, ja te n'atiparies de prendre (punxar-te) medicació!
El meu consell, encara que difícil d'aplicar, és que no t'hi capfiquis gaire! Fa molt poc que ho intenteu! Mentre feu "els deures" quan toqui... (pensa que s'ovula uns 14 dies abans de la següent regla), aneu disfrutant dels intents!
Sort!
Aviam, primer de tot... tranquila!!
Ja sé que et farà molta ràbia això que et diré, però des del juny no fa tant! No és pas tant fàcil quedar-se embarassada!
Jo vaig tardar 6 cicles i pel meu cap també passava de tot...
Si tens cicles regulars i vas tenint la regla no hi ha motiu pel qual pensar que necessitis ovular més. Ara bé, si vols controlar els cicles, comprovar que ovules i quan ovules sempre pots fer gràfiques de temperatura i tests d'ovulació que t'ajudaran a afinar la punteria.
I la resta: molts deures, tranquilitat i a disfrutar!
Sort!
Ja sé que et farà molta ràbia això que et diré, però des del juny no fa tant! No és pas tant fàcil quedar-se embarassada!
Jo vaig tardar 6 cicles i pel meu cap també passava de tot...
Si tens cicles regulars i vas tenint la regla no hi ha motiu pel qual pensar que necessitis ovular més. Ara bé, si vols controlar els cicles, comprovar que ovules i quan ovules sempre pots fer gràfiques de temperatura i tests d'ovulació que t'ajudaran a afinar la punteria.
I la resta: molts deures, tranquilitat i a disfrutar!
Sort!
Hola noies moltes gràcies de veritat!!!! sou genialssss!!! jijij
Doncs sí la veritat és que es tenen moltes ganes pero intento prendre-m'ho en calma tot i que desde el Juny bufffff...em sembla molt...
Pero una cosa si tens regla ovules?? poder es una parida pero no n'estic segura...crec que sí no??jo tinc la regla cada més pero de vegades els cicles són de 30-40 dies depèn del més.He estat fent els testos d'ovulació d'unitest i res de res semblava que marcava una mica els dies de la ovulació, o sigui res confirmat confirmat!!! ai deu meu que es complicat to això....Tantes que es queden a la primera....no sóc d'aquestes jejejej
gràciesss
Doncs sí la veritat és que es tenen moltes ganes pero intento prendre-m'ho en calma tot i que desde el Juny bufffff...em sembla molt...
Pero una cosa si tens regla ovules?? poder es una parida pero no n'estic segura...crec que sí no??jo tinc la regla cada més pero de vegades els cicles són de 30-40 dies depèn del més.He estat fent els testos d'ovulació d'unitest i res de res semblava que marcava una mica els dies de la ovulació, o sigui res confirmat confirmat!!! ai deu meu que es complicat to això....Tantes que es queden a la primera....no sóc d'aquestes jejejej
gràciesss
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Si no tens cap problema no et donaran pas res...
Jo em vaig quedar al 11è mes, a portes de fer-me ja una histereo per mirar les trompes... o sigui q pren paciència!
Jo em vaig quedar al 11è mes, a portes de fer-me ja una histereo per mirar les trompes... o sigui q pren paciència!
- sotalalluna
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am
Una pregunta noies.... ja que parlem de si hi ha algun problema o no...
Amb una revisió ginecològica rutinaria (cito + analítica + eco vaginal), el gine pot veure si hi ha algún problema?? no sé... endometriosi, ovaris poliquistics, si o vules, si no, les trompes....??
És que estic una mica com la sylcar. Jo porto 2 mesos menys que ella però estic força histèrica!! No entenc que si tot està bé, no ens hi quedem amb una certa facilitat. I estic preocupada per si tinc alguna cosa que ell no hagi vist encara, i em faci esperar un any per investigar més. Per mi és perdre temps, no creieu??
Gràcies noies.
Amb una revisió ginecològica rutinaria (cito + analítica + eco vaginal), el gine pot veure si hi ha algún problema?? no sé... endometriosi, ovaris poliquistics, si o vules, si no, les trompes....??
És que estic una mica com la sylcar. Jo porto 2 mesos menys que ella però estic força histèrica!! No entenc que si tot està bé, no ens hi quedem amb una certa facilitat. I estic preocupada per si tinc alguna cosa que ell no hagi vist encara, i em faci esperar un any per investigar més. Per mi és perdre temps, no creieu??
Gràcies noies.
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
Hola noies, doncs si jo pregunto el mateix? es veu amb una citologia ? la veritat es que aviam com acabo aquest més per que em toca el dia 7 ., és a dir ahir pero vaja crec que em vindrà per que no tinc cap psimptomes (sóc irregular), excepte alguna punxadeta als ovaris, típics de quan m'ha de venir la regla...vosltres teniu algun simptomes abans de la primera falta??
gràcies,,,,
gràcies,,,,

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |