Homeopatía ¿alguna ha provat?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rakebcn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

Homeopatía ¿alguna ha provat?

EntradaAutor: rakebcn » dv. oct. 08, 2010 2:18 pm

Hola!! despres de dos avortaments (5 i 8 setmanes) estic fent-me les proves pertinents, de moment tot està sortint bé i demà torno a començar amb omifin

He lleigit alguna cosa sobre la homeopatia pero no tinc gens clar si es un timo (como diu el meu home) o si podria ajudar-me a controlar els nervis i l'angoixa d'un nou embaras

Coneixeu algú, i si heu anat a alguna visita, podrieu explicar les vosres experiencies?? gràcies
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: Homeopatía ¿alguna ha provat?

EntradaAutor: helan » dv. oct. 08, 2010 7:40 pm

Nosaltres usem la homeopatia, sobretot arran de tenir la nena i ser molt reticents amb la medicina convencional, no perqué creguem que no funcioni, sinó per l'excés de medicaments que es dispensen. I ens ha funcionat molt bé. Jo l'uso per raons més emocionals i em va bé.
Sé de dones que l'han emprat durant l'embaràs, tant per facilitar el part com per altres temes i els hi ha funcionat. Però com tot has de trobar un bon profesional. Jo et recomano que t'informis i sempre vagis a un metge homeópata.
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: JUDIT V » ds. oct. 09, 2010 11:46 am

rakebcn fa uns dies que em plantejo provar-ho. En tinc bones referències i vaig demanar opinió a la pediatre i em va dir que com tot, hi ha a qui li va perfecte i a qui no li fa res però que no està malament que li facin un estudi general al nen i intentar si ens funciona. També hi ha gent que enfoca el tractament a un punt concret, per exemple, si el nen pateix sovint de bronquitis fan un tractament basat en això. Al nen de la meva millor amiga ja no li ha tornar cap bronquitis i mira que en tenia una cada mes gairebé!
No sé, potser li faré l'estudi general a veure que em diu i provaré algo pq em fa por donar-li tantes potingues...
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » ds. oct. 09, 2010 4:17 pm

Jo tb t'ho recomano. Jo la faig servir, no per res relacionat amb l'embaràs, però a mi m'ha servit molt. :ok:
Suposo que hi has de creure, jo prefereixo anar al més natural, que no pas prendre fàrmacs per tot.
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::