Talasemia minor
Talasemia minor
Hola a totes!!! desde petita em van diagnosticar Talasemia minor, es una alteració de la sang hereditaria, en un principi no afecta res a un embaras, si no fos el cas que l'home també tingui aquesta alteracio
Lleigint per internet, he vist que a la gent que pateix talasemia, li recepten àcid folic, pero a mi mai m'han dit res d'aixó, pero buscar un embaras sí, pero no per la talasemia.
I jo penso... pot ser que necessiti més àcid fólic que altres persones?? coneixeu algún cas?? jo ara prenc 400mcg al día
A alguna l'han mirat en un anàlisis el nivell d'acid folic??
gracies!
Lleigint per internet, he vist que a la gent que pateix talasemia, li recepten àcid folic, pero a mi mai m'han dit res d'aixó, pero buscar un embaras sí, pero no per la talasemia.
I jo penso... pot ser que necessiti més àcid fólic que altres persones?? coneixeu algún cas?? jo ara prenc 400mcg al día
A alguna l'han mirat en un anàlisis el nivell d'acid folic??
gracies!
rakebcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 08, 2010 3:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Talasemia minor
No et puc ajudar gaire. Només et puc dir que sí que t'ho poden mirar en sang. A mi m'ho van fer. Sort!
gracies mara!! li comentaré al gine i a l'hematoleg, si ho poden mirar, que ho mirin
Segur que sí. A mi va ser de les primeres coses que em van mirar, perquè m'havia estat prenent pastilles i diuen que de vegades provoquen dèficit.
hola guapa!!!!!!!!!!
yo tengo un amigo que es talasemico y sus 3 hijos tambien, 2 de ellos son niñas y una casada si quieres puedo preguntarles a ver que les ha recomendado su medico , en el caso de ellos no te sirve mucho pero quiza ellas tienen mas informacion.
loq ue si puedo adelantarte es que es algo completamente inofensivo yo hace 20 años que los conozco y jamas ni el ni sus hijos han tenido nada por culpa de la talasemia.
un saludo!!!!!!!!
yo tengo un amigo que es talasemico y sus 3 hijos tambien, 2 de ellos son niñas y una casada si quieres puedo preguntarles a ver que les ha recomendado su medico , en el caso de ellos no te sirve mucho pero quiza ellas tienen mas informacion.
loq ue si puedo adelantarte es que es algo completamente inofensivo yo hace 20 años que los conozco y jamas ni el ni sus hijos han tenido nada por culpa de la talasemia.
un saludo!!!!!!!!
Hola rakebcn,
Jo també tinc Talasemia Minor i mai m'han receptat àcid fòlic, a excepció de quan estava embarassada, que prenia la dosi normal.
Jo també tinc Talasemia Minor i mai m'han receptat àcid fòlic, a excepció de quan estava embarassada, que prenia la dosi normal.
Jo també en tinc de Talasemia Minor i el fòlic només abans i durant l´embaràs, però fora d´aqui, res de res ...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |