Tensa espera!
Tensa espera!
Hola noies!
Les que he seguit els meus dubtes i dilemes... només dir-vos que l'espera segueix. Divendres (el primer dia de retard) em vaig fer el test i va sortir negatiu. Ara ja fa quatre dies i segueixo sense que m'hagi baixat la regla. Tornarem a fer el test! Només espero que no decideixi venir amb una setmana de retard per primera vegada a la vida i permeti que em faci il·lusions!
Quins nervis!
Les que he seguit els meus dubtes i dilemes... només dir-vos que l'espera segueix. Divendres (el primer dia de retard) em vaig fer el test i va sortir negatiu. Ara ja fa quatre dies i segueixo sense que m'hagi baixat la regla. Tornarem a fer el test! Només espero que no decideixi venir amb una setmana de retard per primera vegada a la vida i permeti que em faci il·lusions!
Quins nervis!
Re: Tensa espera!
Ja tenim resultat.... del test... i ÉS POSITIU!!!!
Som els futurs pares més feliços del món!!!!
Ara a fer-me una analítica, no fos cas que el test s'hagi equivocat!
Petonassos a totes!
Som els futurs pares més feliços del món!!!!
Ara a fer-me una analítica, no fos cas que el test s'hagi equivocat!
Petonassos a totes!
FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Felicitats!!!!
Si t'ha donat positiu és segur que ho estàs... la hormona aquesta només la tenim si ho estem així que...
Si t'ha donat positiu és segur que ho estàs... la hormona aquesta només la tenim si ho estem així que...

- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Felicitats nivaira !!!
El test no s'esquivoca en positiu !!!! jejejejej esigues tranquila ... son les hormones que es decten en el pipi que detecten l'embaras.
ara a descansar, estar tranquila i cuidar-te !!
Moltes felicitats altre vegada !!
El test no s'esquivoca en positiu !!!! jejejejej esigues tranquila ... son les hormones que es decten en el pipi que detecten l'embaras.
ara a descansar, estar tranquila i cuidar-te !!
Moltes felicitats altre vegada !!

Gràcies guapíssimes!!!!!!!
Ostres, encara no m'ho crec... Em fa tanta il·lusió que prefereixo pensar que no per si hi hagués algun error! Sóc una caganius! :)
Ostres, encara no m'ho crec... Em fa tanta il·lusió que prefereixo pensar que no per si hi hagués algun error! Sóc una caganius! :)
Felicitats Nivaira!!!!!! per aquest positiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Els tests quan són positius no s'equivoquen!!!!
Els tests quan són positius no s'equivoquen!!!!
hola noies¡¡¡¡¡ que tal? soc nova en akst forum, he de dirvos que crec que estic embarassada, crec perke porto tota la setmana amb sintomes, em trovo fatal, tinc nausees, molta son ,etc. la recla m ha de baixar aksta setmana, pero es que les pastilles les vaig deixar justament fa un mes.
Felicitats Nivaira!!!
Neuseta....alerta amb els psicosimptomes! No t'il.lusionis gaire, que si es el primer mes de les pastis, a mi el meu cos em va jugar males passades. Tot i així, ja ens explicaràs, i tan de bo sigui un +++++.
Neuseta....alerta amb els psicosimptomes! No t'il.lusionis gaire, que si es el primer mes de les pastis, a mi el meu cos em va jugar males passades. Tot i així, ja ens explicaràs, i tan de bo sigui un +++++.
parera ha escrit:Felicitats Nivaira!!!
jo no crec que siguin psicosintomes eh. em trovo fatal.
FELICITATS!!!!!! mami
Moltes felicitats!!!

pitita ha escrit:Creu-t'ho, creu-t'ho!!!!
Moltes felicitats, nivaira!!!!
Neuseta, i tu, com estàs?
hola pitita, jo d aquella manera, uf avui 6e dia de retard. em noto xafadota i amb molta son avui. aksts dies han sigut mareigos i mal d ovaris i esquena
hola noies ja porto 9 dies sense la warry, dema demanare hora pels analisis a veure que passa, pero jo tinc clar que lo meu no son psicosintomes, realment em sento malament ,el que passa que hi ha dies que em trovo pitjor
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |