on puc anar a fer una beta??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
rakebcn
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

on puc anar a fer una beta??

EntradaAutor: rakebcn » dc. oct. 27, 2010 5:50 pm

Hola noies!! tinc un dubte.. m'han trobat una alteració de la sang i haig de punxar-me heparina desde que tingui el positiu

Com que els meus avortaments van ser de poquetes setmanes, m'ha dit el hematóleg que porti molt controlats els meus cicles i haig de començar punxarme lo mes aviat possible

Em fa por que el test de farmacia no detecti la hormona fins que no passin uns dies de la data de la regla, i volia preguntar-vos si es mes fiable fer una Beta, i a quants dies de la ovulació sería fiable???

I per últim, on fan aquests analisis i et donen els resultat el mateix dia??

gracies!!
ClaraO.
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: on puc anar a fer una beta??

EntradaAutor: ClaraO. » dc. oct. 27, 2010 6:33 pm

hola bonica, la beta és 100% fiable, te'l pots fer el primer dia de falta i el resultat si ho demanes te'l donen el mateix dia. Busca un laboratori que fan anàlisis de sang i ho demanes. Una abraçada!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dc. oct. 27, 2010 7:48 pm

Jo me'l vaig fer el mateix dia de la falta, a la Creu Blanca de Barcelona. Si entres a la seva web, pots veure els centres q tenen a Barcelona.

Molta sort! :ok:
Imatge
Imatge
rakebcn
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

EntradaAutor: rakebcn » dj. oct. 28, 2010 10:35 am

gracies!!! i abans de la falta no seria fiable??

A mi em porten a la Quiron, alguna sap si al General Lab de allí ho fan al mateix dia?
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

EntradaAutor: naiara » dj. oct. 28, 2010 10:46 am

jo no us puc ajudar....
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. oct. 28, 2010 1:16 pm

rakebcn, segurament els faran a General Lab, de fet, a tots els laboratoris. El que no et puc dir si abans de la falta seria fiable.
Gatoneta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 11:19 am

EntradaAutor: Gatoneta » dj. oct. 28, 2010 2:29 pm

Hola, rakebcn acabo de llegir el teu missatge, a mi em passa una cosa similar a tú, he tingut 2 avortamentes, tinc un problema i m'han dit que quan em quedi de seguida heparina. De moment em fan pendre una aspirina diaria. A mi el gine no em va posar tanta presió, em va dir quan ho estiguis començarem. Però és un cas diferent al teu.
Tindrá en compte tot el que han dit les companyes i si estic de sort que no em ve la warry potser probaré també de fer-me una beta.
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dj. oct. 28, 2010 2:48 pm

Segur que el Generallab t'ho fan el mateix dia. Quan jo em vaig fer la beta el mateix dia a la tarda vaig tenir els resultats.
Sobre fer-ho abans de la data de regla, personalment em sembla que és molts pressió epr a tu, tot i que entenc el nerviosisme que puguis tenir. Jo esperaria a l'endemà, però no sé com ho heu parlat amb el ginecòleg que et porta. Pel que recordo dels resultats, em sembla que les referències que et donen poden començar a dir alguna cosa a partir de la primera falta, abans no diran gaire cosa perquè el teu cos encara no té nivells suficientment alts de beta-HCG. T'explico: jo me la vaig fer passats uns dies de la falta i després d'haver-me fet una transferència de dos embrions. Quan vaig tenir el resultat, per la quantitat de beta que marcava, tenia dos embrions sabent la data de la meva regla. Passats uns dies quan ja em van fer la primera eco (a les 6 setmanes) només tenia un embrió. És a dir: la quantitat d beta que tinguis depèn dels dies de gestació i elnombre d'embrions que portis. Per això no crec que sigui bona idea fer una beta abans de la data de warry.
Una abraçada i moltíssima sort!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::