ovulació i sagnat???

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Amara
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

ovulació i sagnat???

EntradaAutor: Amara » ds. oct. 30, 2010 9:38 pm

Hola noies!!

Us explico el meu cas, tinc ovaris polquistics i per tant les meves regles son mooooolt irregulars, tant que mes o menys ovulo cap al dia 30 de cicle(ha costat molts TO poder arribar a tenir una idea..) la questió es..que quan arriba l'ovulació començo a sagnar, no es com una regla normal pero si es un sagnat, he llegit per internet que podria ser normal...pero no se.

A alguna li ha passat algo semblant???

Moltes gràcies :-()-)
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: ovulació i sagnat???

EntradaAutor: lila » dg. oct. 31, 2010 9:36 am

Jo, després que em fessin un legrat (abans no m'havia passat mai) sagnava al voltant del dia 10 del cicle i la ginecòloga em va dir que saganava per la ovulació...

Però jo diria que ovulava més aviat al voltant del dia 18 o 20 del cicle, pel tipus de fluxe i per un tipus de test d'ovulació que em feia...

Però mai en vaig arribar a treure l'aigua clara, anàvem fent al llarg de tot el cicle i al final em vaig quedar embarassada... i de moment encara no he tornat a tenir la regla, així que no sé si seguiré tacant enmig del cicle o ja no...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Amara

EntradaAutor: Amara » dg. oct. 31, 2010 10:11 am

Gràcies lila!! :ok: :ok:

Es quelcom estrany pero be, nosaltres anirem fent a vere si algun dia l'encertem.
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dg. oct. 31, 2010 1:05 pm

Amara, jo no tinc ovaris poliquístics i també he estat una època amb pèrdues durant l'ovulació. Em van fer proves i van veure que durant l'ovulació els meus nivells de progesterona eren baixos, em van receptar progeterona 10 dies del cicle durant tres mesos i es va arreglar, bé de moment, des que vaig acabar el tractament no m'ha tornat a passar.
Si et vols quedar embarassada és molt important que tinguis els nivells de progesterona bé, sino pot ser difícil quedar-s'hi. Pensa que la progestorona fa que l'uter es nodreixi bé per quan es produeixi la fecundació hi hagi una bona implantació de l'embrió.
Parla amb el teu ginecòleg, és fàcil de sol.lucionar i no hagis d'estar patint.
Imatge
Imatge
Amara

EntradaAutor: Amara » dg. oct. 31, 2010 4:08 pm

Moltes gràcies Juliet!!! :love:

llavors si ho dic be, dsp de l'ovulació em prenc progesterona durant 10 dies, no??? probarem a vere...

moltes i moltes gràcies!! :-()-)
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm

EntradaAutor: juliet » dg. oct. 31, 2010 6:33 pm

Pel meu cas me les van receptar a partir de començar l'ovulació, dia 10 del cicle fins a dia 20 del cicle.
No et recomano que et compris progesterona i t'automediquis!!
Et recomano que vagis al ginecòleg i expliquis el que et passa, el més segur és que et fagin unes analítiques hormonals i a partir d'aquí el ginecòleg decidirà quin és el millor tractament, tenint en compte els resultats hormonals i les gràfiques dels teus cicles.
Imatge
Imatge
Amara

EntradaAutor: Amara » dg. oct. 31, 2010 8:54 pm

Be, es que el gine em va dir que me les prengues a partir del dia 14 de cicle, que se suposava q hauria ovulat pero clar...portava un descontrol bestial per saber si ovulava o no...ara ja se que mes o menys es sobre el dia 30, doncs probare a partir d'aqui a vere...el que m'estranyava es que sent ovulació estava tenint un sagnat que clar em descol.locava una mica..potser si q es per la progesterona...probarem i sino haure de tornar ...

Merciii wapii!!!
pessigolla
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm

EntradaAutor: pessigolla » dl. nov. 01, 2010 12:40 pm

Hola Amara,
Jo no tinc els ovaris poliquístics, i molt de tant en tant quan ovulo, durant 2 o 3 dies tinc petites taques rosades o marronoses, no duren mes i son molt poca quantitat, el meu gine em va dir que aixo no es dolent, s'en diu spotting, i que podia estar tranquil.la, doncs bé ara feia potser 2 anys que no em passava, aquest mes de setmebre em va passar, vaig saber que estava ovulant, vem fer els deures a saco durant aquells 3 dies i bingooo vam acertar: estic :-()) , ara el dia 8 de nov. vaig a la 1era visita...esperem que tot vagi b!!!!
Imatge
Imatge
Amara

EntradaAutor: Amara » dl. nov. 01, 2010 2:09 pm

pessigolla ha escrit:Hola Amara,
Jo no tinc els ovaris poliquístics, i molt de tant en tant quan ovulo, durant 2 o 3 dies tinc petites taques rosades o marronoses, no duren mes i son molt poca quantitat, el meu gine em va dir que aixo no es dolent, s'en diu spotting, i que podia estar tranquil.la, doncs bé ara feia potser 2 anys que no em passava, aquest mes de setmebre em va passar, vaig saber que estava ovulant, vem fer els deures a saco durant aquells 3 dies i bingooo vam acertar: estic :-()) , ara el dia 8 de nov. vaig a la 1era visita...esperem que tot vagi b!!!!

:ok: :ok: pessigolla moltissimes felicitats!!!! quina alegria no???

Be, jo he tingut perdues durant 4 dies pero considerables, per aixo vaig escriure aquets post, pq no em semblava normal, pero a totes les revisions que he fet sempre han dit que tot estava correcte, la veritat es que quasi mai m'havia passat com aquesta vegada pero bueno, el TO ha marcat positiu fort i hem fet deures per si de cas.... a vere si jo tambe l'encerto.

Moltes gràcies per passar per aqui.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::