PQ EM CAU DESPRÉS DE L'ACTE?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
natnúr
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 10, 2010 7:49 am

PQ EM CAU DESPRÉS DE L'ACTE?

EntradaAutor: natnúr » dv. nov. 05, 2010 6:36 pm

Hola!
Tinc un dubte que fa dies que ens va voltant pel cap al meu marit i a mi...
Ja sabem que hi ha posicions més bones i que ajuden a no desafiar la llei de la gravetat que d'altres. I que posar un coixí, o posar-se amb les cames enlaire també hi ajuden.
Però nosaltres hem trobat que hi ha dies que després de fer-ho el semen i els líquids meus, tot i passar més de mitja hora amb les cames amunt, doncs quan m'incorporo, em cau tot cap avall. Suposo que alguna cosa queda a dins, però vaja que no és del tot fiable...
Hem estat mirant quina cosa pot fer que hi hagi dies que no baixa absolutament res i dies que si, i no aconseguim veure de què pot ser.
Hi ha algú que li passa també?
Creieu que és posicional? O que no acabem de fer la relació bé?

Tot plegat portem des del juliol, i entra que si ovulo o no, i a sobre que si hi ha relacions que resulta que em baixa el líquid...doncs vaja que anem bé!

Per cert, no he escrit massa, però us llegeixo i em va servint molt per donar-me consells i sovint per calmar la impaciència!
Gràcies!
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: PQ EM CAU DESPRÉS DE L'ACTE?

EntradaAutor: angelina » dv. nov. 05, 2010 7:22 pm

Jo he llegit que el que cau/baixa es el liquid que acompanya l'esperma però que els bitxillos es queden dins! en tot cas jo les dues vegades m'he quedat prenyi i no m'he adonat que deixi de baixar! També el meu metge em va dir que lo de les cam,es enlaire es una llegenda urbana... però vaja que per fer.ho no ds'hi perd res i nosñe fins a quin punt està comprobat si ajuda o no!
penso que si li expliques això dels fluxes que baixen al gine et sabrà explicar millor això de pq a vaegdes si i d'altres, no!
I si trobes el pq explican's-ho!

En tot cas un petó i sort!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dv. nov. 05, 2010 8:33 pm

natnúr, primer dir-te que jo vaig tenir el mateix dubte quan estava provant de quedar-me, sobretot perquè nosaltres teníem algun problement de fertilitat i és clar, poc que hi havia i a sobre se'm sortia després... Li vaig preguntar a la ginecòloga i em va dir que no m'amoïnés: que els soldadets es quedaven dins. L'esperma és molt espès quan surt perquè s'ha d'enganxar fort a cèrvix, també per això surt a propulsió. Però un cop es troba al cèrvix, necessita tornar-se líquid perquè els espermatozous puguin nedar ràpidament coll a munt. El que surt és el líquid on neden, però la major part ja esta nedant per buscar la meta. Sobre tenir les cames cap a munt, no serveix per a res. L'important, si vols posar una mica d'ajuda, és tenir la pelvis basculada. Jo feia una d'aquestes dues coses: o bé em posava bocaterrosa amb un coixí a l'alçada de l'úter (m'ho va dir la gine perquè tinc l'úter en anteversió), o bé a l'inrevés: un coixí a l'alçada del còxis de forma que la pelvis quedava ben basculada i "afavoria" que els soldadets pugessin pel coll del cèrvix.
Per la resta, només et puc dir que deixis de preocupar-te, deixis de comptar els dies i gaudeixis del moment amb la teva parella: és el millor tractament de fertilitat! :inthebed: :inthebed:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Natt
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Natt » ds. nov. 06, 2010 9:17 am

Hola natnúr, yo tb llevo varios dias pensando en eso de las posturas y buscando las verdades y mentiras acerca de lo de elevar als piernas he bsucado algo, la verdad es q lo de elevar als piernas como dice angelina es una tontería, si es q no pones un cojín como dice ella debajo de la cadera a fin de elevar un poco la inclinacion natural del culete, si als piernas las tienes acia arriba pero el culete sigue estando plano es como si no hicieras nada, pero realmente por lo q he podido leer los bichillos se quedan pegados a las paredes del utero a fin de ir nadando versus desplazándose por las paredes de éste hasta encontrar su ansiado ovulo, tambien es evrdad q buscando he visto q hay infinidad de gente q hablan q es tan o mas importante en este procso la lubricación de la mujer, ya q lso bichitos no pueden desplazarse bien en los casos de las mujeres q tiene falta de flujo, hay remedios contra eso y la verdad es hay variso muy caseros y efectivos como el caso del pomelo pero también mas farmacéuticos como quien se toma jarabe paa disolver los mocos o sobres tipo flumicil... Ah! otra cosa q tb he visto leyendo bastante sobre el tema es q los lubricantes están contraindicados, osea q adiós a los lubricantes ya sean con base de agua o de silicona!! te dejo un trozo de un post q he leido en otro stio por si te aclara dudas.

Algunos ginecólogos consideran que determinadas posiciones durante el coito favorecen o, al menos, ayudan a quedarse embarazada.

Una de estas posturas es la posición de misionero:

En todo caso, se puede decir que la posición del misionero (el hombre encima) proporciona la mejor postura para lograr un embarazo, aunque no existen estudios científicos al respecto.

Lo que está claro es que esta postura permite una penetración más profunda y, como resultado de ello, los espermatozoides llegan más cerca del cérvix.

Para lograr una mayor efectividad, se recomienda a la mujer que eleve sus caderas colocándose una almohada o cojín debajo para que el cérvix quede expuesto a la mayor cantidad de semen posible

Otras posturas aconsejables son:

Tumbada boca abajo y de rodillas:

En esta postura la mujer se tumba boca abajo y de rodillas, de forma que la penetración se realice por detrás y el esperma se deposite más cerca del cérvix, ayudando así a la concepción.

Posición de lado.

Acostada boca arriba:

Hay médicos que mantienen que la mujer puede incrementar las probabilidades de concebir quedándose acostada boca arriba unos 30 minutos después de haber tenido relaciones con su pareja, preferiblemente con una almohada o cojín debajo de la zona pélvica para elevar así las caderas.

En teoría, esto proporciona a los espermatozoides el tiempo necesario para llegar a las trompas de Falopio ayudados por la fuerza de la gravedad.

Del mismo modo que se aconsejan determinadas posturas coitales, existen otras posturas desaconsejables o menos factibles.

Es el caso de las relaciones sexuales sentados, de pie, o con la mujer encima del hombre. Estas posiciones desafían la gravedad y pueden interrumpir la movilidad hacia arriba de los espermatozoides.

Así que si os queréis queda embarazadas ya sabéis.

GENER 2011: bioquímic 5+3
GENER 2012 Neix la nostra bruixeta, la BERTA.
MARÇ 2015: legrat 8 setmanes, "Huevo huero"
MAIG 2015: bioquímic 6 setmanes
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » ds. nov. 06, 2010 10:03 am

Vaja, a mi també em passava i em preocupava moltíssim això de que "queia" després de l'acte, sobretot si em movia, per poc que fos...

Al final, mai vaig treure l'aigua clara de per què passava... a més, també unes vegades sí em passava i unes altres no...

A veure si algú altre et pot ajudar...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
natnúr
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 10, 2010 7:49 am

EntradaAutor: natnúr » ds. nov. 06, 2010 11:41 am

Gràcies a totes per les respostes!
La veritat és que em deixa més tranquila veure que és una mica normal.
Ja li preguntaré amb el gine...
Tenim una mica de problemes de fertilitat i ja sé que gaudir del moment i de tot el procés és el millor!
Però l'espera és llarga...

En fi! moltes gràcies!
neuseta30
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 5:40 pm

EntradaAutor: neuseta30 » dg. nov. 07, 2010 2:33 pm

nenes, a mi tambe em passa aixo de que cau el liquid. nose em, dona la sensacio de que aixi no em puc kedar embarassada. em surt un liquid espes. ..::·· ..::··
Imatge[url=http://glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php]

ImatgeImatgeImatgeImatge
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dc. nov. 10, 2010 8:10 pm

A mi tb em pasa!! gràcies per els vostres comentaris!!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

EntradaAutor: Twix » dl. nov. 15, 2010 7:06 pm

A mi també em passa!! i les menjades d'olla que em porta.... ?-)
campannilla
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dt. nov. 16, 2010 7:44 pm

Ostres! a mi em passa gairebé sempre! el pitjor es que em pensava que era normal...
Imatge

Imatge
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dt. nov. 16, 2010 9:15 pm

campannilla ha escrit:Ostres! a mi em passa gairebé sempre! el pitjor es que em pensava que era normal...

És que és normal.

Imatge

Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dc. nov. 17, 2010 6:13 pm

silviapml ha escrit:
campannilla ha escrit:Ostres! a mi em passa gairebé sempre! el pitjor es que em pensava que era normal...

És que és normal.

això anava a dir jo!! és que és normallll!!!! que el cos no absorveix res!!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. nov. 17, 2010 6:59 pm

rela ha escrit:
silviapml ha escrit:

És que és normal.

No!!! Al cos es queda el que s'ha de quedar!!! El líquid sobrant no el vols per a res ;-)
Quan compres un bric de llet, el bric el llences i consumeixes la llet (ja, ho sé, ja ho sé, símil fàcil, però és així), docns aquí igual, el que necessites ja es queda on s'ha de quedar.

Imatge

Imatge
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dc. nov. 17, 2010 7:30 pm

silviapml ha escrit:
rela ha escrit:
silviapml ha escrit:
És que és normal.

No!!! Al cos es queda el que s'ha de quedar!!! El líquid sobrant no el vols per a res ;-)
Quan compres un bric de llet, el bric el llences i consumeixes la llet (ja, ho sé, ja ho sé, símil fàcil, però és així), docns aquí igual, el que necessites ja es queda on s'ha de quedar.

:-D :-D :-D :-D :-D
pos eso!!! :ok: :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Nelly2010
Entrades: 1055
Membre des de: dj. jul. 01, 2010 6:40 pm

EntradaAutor: Nelly2010 » dc. nov. 17, 2010 7:40 pm

Bona explicació! jejej A mi tb m'entren paranoies amb aixó... penso q no s'ha quedat res dintre jejeje
campannilla
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: campannilla » dc. nov. 17, 2010 7:45 pm

rela ha escrit:
rela ha escrit:
silviapml ha escrit:
És que és normal.

jajajaja!! si que he donat conversa!! ;)
Imatge

Imatge
Akira
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dl. nov. 22, 2010 6:00 pm

Ostres!

Nosaltres encara no ens hi hem posat...i sempre hem fet servir preservatius!! o sigui que no sé molt bé de què va tot això! però està clar que prenc nota!!! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
jolie_vila
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: jolie_vila » dl. nov. 22, 2010 6:05 pm

A mi tambè en passa noies, es normal!!
A mi si que en van dir que una vegada fet l'acte... millor no fer pipi, pero bueno... es diuen moltes cosetes.
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
Akira
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dg. nov. 28, 2010 2:31 pm

Ostres!!

No fer pipi dp de l'acte??? i això??? m'he quedat flipant!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
Pecunia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dg. nov. 28, 2010 2:58 pm

[b]Jolie_vila[/b ARRRRRRRGGGGG!!!!

Jo sempre faig pipi dp de fer l'amor!!!! No sé, és q em surt d'un natural, a més així tb em netejo del q va caient, tot i q no sempre em cau.

En quan a lo de caure el semen, jo sempre he pensat q era natural, el cos és molt savi, i ja es queda el q s'ha de quedar i el q no doncs surt, almenys aq és la meva teoria! :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::