Algú pren OVUCITOL+Quan fer el TEST OVULACIÓ
Algú pren OVUCITOL+Quan fer el TEST OVULACIÓ
Hola!
Porto una estoneta llegint posts per mirar sis'ha tret el tema que vull preguntar, però crec que no he vist res...
Algú està prenent OVUCITOL, que basicament és àcid fòlic + complements alimenticis amb inodicol o alguna cosa així.
El gine m'ho va donar per regular però a més a mésem vadir que continués prenent el NATALBEN (àcid fòlic+ omega 3) alternant els mesos.
La meva pregunta és, serveix per ajudar ovular o és el mateix que l'acid fòlic.
També em va donar la Progesterona per les nits, i això si que veig que el que em fa és baixar la regla, perquè just passat 4 dies ja em baixa!
Però no estic segura que tot aquest tractament m'estigui ajudant a ovular.
És per això que m'he decidit tornar a mirar mitjançant tests d¡ovulació si ovulo o no... i quin dia...
Per cert, quan ho vaig fer abans de començar a veure que necessitava regular-ho més amb tractaments, jo feia els tests al matí, just el primer pipi del dia. I mai em va donar cap positiu, va ser força desesperant!
Potser que sigui millor fer-ho a mig matí o al migdia?
De moment no continuo fent preguntes...ja aniré fent poc a poc...
Gràcies!
Porto una estoneta llegint posts per mirar sis'ha tret el tema que vull preguntar, però crec que no he vist res...
Algú està prenent OVUCITOL, que basicament és àcid fòlic + complements alimenticis amb inodicol o alguna cosa així.
El gine m'ho va donar per regular però a més a mésem vadir que continués prenent el NATALBEN (àcid fòlic+ omega 3) alternant els mesos.
La meva pregunta és, serveix per ajudar ovular o és el mateix que l'acid fòlic.
També em va donar la Progesterona per les nits, i això si que veig que el que em fa és baixar la regla, perquè just passat 4 dies ja em baixa!
Però no estic segura que tot aquest tractament m'estigui ajudant a ovular.
És per això que m'he decidit tornar a mirar mitjançant tests d¡ovulació si ovulo o no... i quin dia...
Per cert, quan ho vaig fer abans de començar a veure que necessitava regular-ho més amb tractaments, jo feia els tests al matí, just el primer pipi del dia. I mai em va donar cap positiu, va ser força desesperant!
Potser que sigui millor fer-ho a mig matí o al migdia?
De moment no continuo fent preguntes...ja aniré fent poc a poc...
Gràcies!
Re: Algú pren OVUCITOL+Quan fer el TEST OVULACIÓ
Hola! Només et puc ajudar amb el tema dels tests d'ovulació: NO s'han de fer a primera hora del matí! S'han de fer al migdia o a la tarda (crec que entre 12 i 20 hores o alguna cosa així), que és quan es detecta millor l'hormona. A veure si fent-ho així detectes l'ovulació! Sort!
Hola, he vist el tema i et contesto perque jo tb vaig prendre OVUCITOL. Com veuras estic embarassada de 23 setmanes, pero hem va costar 13 mesos, aixi que no desespereu que tot arriba tard o d'hora... a mi m'ho va donar la gine, jo ovulava perfectament, pero hem va dir que era un tipus de vitamines que m'anirien bé, i ho prenia amb l'acid folic que prenia que era FOLIDOCE.
també feia TO normalment de la marca CLEARBLUE els de la careta somrient, i m'els feia a 1ª hora del matí, nomes llevar-me a les 7h m'els feia i sempre hem sortien bé, cada mes pel dia que tocava veia la careta somrient!! aixi que jo crec que tot lo qeu fas está molt bé, l'únic que intenta no estar tant pendent en fer taaaantes coses que a mi hem va passar i el mes que vaig deixar-ho tot... vam fer diana!! (es un tòpic... pero es una realitat). Molta sort i ja ens aniras explicant!!
també feia TO normalment de la marca CLEARBLUE els de la careta somrient, i m'els feia a 1ª hora del matí, nomes llevar-me a les 7h m'els feia i sempre hem sortien bé, cada mes pel dia que tocava veia la careta somrient!! aixi que jo crec que tot lo qeu fas está molt bé, l'únic que intenta no estar tant pendent en fer taaaantes coses que a mi hem va passar i el mes que vaig deixar-ho tot... vam fer diana!! (es un tòpic... pero es una realitat). Molta sort i ja ens aniras explicant!!

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

Hola wapaa!!
doncs del OVUCITOL no te'n puc dir res perquè no en tinc ni idea..
però dels TO sí que no és recomanable fer-se'ls al matí, al contrari dels TE.. l'hormona es detecta millor ala tarda, que no vol dir que no ho faci al matí, però ho fa millor de tarda..
tot just ahir em vanr arribar uns TO que vaig demanar per ebay.. 30 TO i 10 TE i m'han costat 4,46€.. impressionant.. i funcionen, eh?? que aquest mes me'ls he fet i no falla!! la leta i l'Esther 77 van cantar el seu positius amb aquests!!
ara et penjo el link d'on ho vaig comprar per si t'ienteressa!!
També t recomanaria que t'inciciessis en el món de les gràfiques.. aquí moltes noies estema grafiqueres de novembre.. es tracta deprendre't la temperatura cada dia ai amb un programa fiques les dades i fa la gràfica del teu cicle.. no serveix per previndre quan ovularàs, però quan ja ho has fet, i analitzant les temperatures et diu quan ho fas fer..
jo és elprimer mes que les faig im van coindçcidir la data d'ovulació amb les temperatures i els TO!
aquest és el link d'ebay!! avui costen 1 lliura!! que amb esl gastos seran també uns 4 € i pico!!! ah!! i arriben segrum eh?? es paga mitjançant paypal!!
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0581384398
espero haver-te ajudat!! si t'animes, t'esperem a les grafiqueres de novembre!!!
doncs del OVUCITOL no te'n puc dir res perquè no en tinc ni idea..
però dels TO sí que no és recomanable fer-se'ls al matí, al contrari dels TE.. l'hormona es detecta millor ala tarda, que no vol dir que no ho faci al matí, però ho fa millor de tarda..tot just ahir em vanr arribar uns TO que vaig demanar per ebay.. 30 TO i 10 TE i m'han costat 4,46€.. impressionant.. i funcionen, eh?? que aquest mes me'ls he fet i no falla!! la leta i l'Esther 77 van cantar el seu positius amb aquests!!
ara et penjo el link d'on ho vaig comprar per si t'ienteressa!!
També t recomanaria que t'inciciessis en el món de les gràfiques.. aquí moltes noies estema grafiqueres de novembre.. es tracta deprendre't la temperatura cada dia ai amb un programa fiques les dades i fa la gràfica del teu cicle.. no serveix per previndre quan ovularàs, però quan ja ho has fet, i analitzant les temperatures et diu quan ho fas fer..
aquest és el link d'ebay!! avui costen 1 lliura!! que amb esl gastos seran també uns 4 € i pico!!! ah!! i arriben segrum eh?? es paga mitjançant paypal!!
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0581384398
espero haver-te ajudat!! si t'animes, t'esperem a les grafiqueres de novembre!!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 75 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |