Falsos negatius??? EDITAT

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
campannilla
:: conillet
Entrades: 377
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm

Falsos negatius??? EDITAT

EntradaAutor: campannilla » dc. nov. 17, 2010 8:02 pm

Hola noies!
Estic buscant un segont embaràs i tinc un retard de 4 dies. Em vaig fer un test fa 2 dies i va sortir NEGATIU. La regla continua sense apareixer (tot i que tinc la impressió que ha de venir en qualsevol moment) i no puc evitar pensar que potser he fet el test massa aviat...
Amb el primer embaràs em vaig capficar molt i vaig trigar un any a quedar-me embarassada, els cicles se'm van irregularitzar, no pensava en latra cosa... ara no vull que em passi el mateix però veig que vaig pel mateix camí...
En fi, que en penseu del test? quants dies esperarieu? us ha passat??

Gràcies guapes i sort a totes!
campannilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 5:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Merche83
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Falsos negatius???

EntradaAutor: Merche83 » dc. nov. 17, 2010 8:12 pm

Segons el que jo tinc entés el que passa d vegades son falsos negatius, es a dir, que et surt el test negatiu pero en realitat es positiu pero com te l'has fet tant aviat no detecta el embaras encara; pero el teu cas es al revés, t'ha donat positiu i això crec que sempre es positiu, es a dir, si ja tens la hormona estas embarasada, no hi ha més!
jo de tu demanaria hora al gine i a veure que et diuen, o feste un altre test per si de cas...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dc. nov. 17, 2010 8:36 pm

un positiu es sempre un positiu!!!!!

Inclus abans de la falta t'ho detectaria, repeteix-lo, per vaja.....ves-t'ho creient i felicitats! :love:
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
madrona
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dc. nov. 17, 2010 9:39 pm

Felicitats campannilla!! estàs embarassada!!!! Com ja t'han dit, poden haver falsos negatius però no falsos positius. Si surt positiu (és el teu cas pel que dius) sempre és embaràs.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
nessy
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nessy » dj. nov. 18, 2010 9:17 am

Els test d'embaraç detecten una hormona que el cos femení només genera en quantitat detectable per ells quan està embaraçat, així que si t'he donat positiu: ENHORABONA :-()) .
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
campannilla

Re: Falsos negatius??? EDITAT que ho havia explicat malament :(

EntradaAutor: campannilla » dj. nov. 18, 2010 5:54 pm

Noooooo...
què tonta!!! ho he escrit malament!!!! perdoneu-me!!!!!
Ara ho he editat i ho he posat bé, havia escrit que m'havia sortit el test positiu enlloc de negatiu! seré tonta!!! si es que amb els nervis ja no se ni el que escric!!

Doncs això, és possible que em fes el test massa aviat?? (2 dies de retard) ara ja en porto 5... fins quan esperarieu???
Imatge

Imatge
llunàtica
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

Re: Falsos negatius??? EDITAT

EntradaAutor: llunàtica » dj. nov. 18, 2010 6:32 pm

Hola campanilla,
jo crec que amb dos dies de retard, els TE ja són fiables. No sóc una experta però... ara m'he mirat el prospecte del predictor i del clearblue (els dos primers que m'han vingut al cap) i diuen això:
- Predictor detecta dicha hormona a partir del primer día de retraso de la menstruación, en cualquier momento del día.

O sigui que diria que no n'estàs. Dona, si tarda uns quants dies més a venir-te jo me'n faria un altre de TE. El que de vegades passa és que de tant nervioses que estem, no et ve la regla i l'endemà o poques hores de fer-te un test, va i ve la molt porca! jajaja
Ojalà m'equivoqui!
petons
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Amara
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dj. nov. 18, 2010 7:36 pm

Campannilla prova de fer-te un TE , amb 5 dies de retràs ja podria detectar l'hormona.
Moltissima sort :ok:
campannilla

EntradaAutor: campannilla » dj. nov. 18, 2010 8:59 pm

llunàtica ha escrit:Hola campanilla,
jo crec que amb dos dies de retard, els TE ja són fiables. No sóc una experta però... ara m'he mirat el prospecte del predictor i del clearblue (els dos primers que m'han vingut al cap) i diuen això:
- Predictor detecta dicha hormona a partir del primer día de retraso de la menstruación, en cualquier momento del día.

O sigui que diria que no n'estàs. Dona, si tarda uns quants dies més a venir-te jo me'n faria un altre de TE. El que de vegades passa és que de tant nervioses que estem, no et ve la regla i l'endemà o poques hores de fer-te un test, va i ve la molt porca! jajaja
Ojalà m'equivoqui!
petons

Jo crec que es justament això! i em fa una ràbia!!!!!!! perquè es que em va passar el mateix en el primer embaràs... com em pot tornar a passar!!! Pensava que ambel segon seria diferent i vaig pel mateix camí...

En fi, ja us explicaré com acaba això!
Imatge

Imatge
Tintin
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dj. nov. 18, 2010 9:19 pm

Aissssssss noia et llegeixo i pateixo, jo sóc igual,...mira fa 2 cicles que busquem i crec que em donaran segles de lo nerviosa que sóc.
La regla sempre l'he tinguda molt puntual doncs el primer mes de buscar 5 dies de retard i em vaig fer 3 TE i negatius com un temple.
Aquest 2n Cicle a dia 8dpo ja m'estava fent TE i negatius com un temple i també retard de 3 dies.
I després de llegir el testimoni de moltes cercadores, i de buscar informació, mirar per internet i .... La meva conclusió és que els TE amb una sensibilitat de 10 (WomanTest, Unitest, els de l'ebay...) a dia 8dpo en algun cas ja detecten el positiu, perquè l'òvul fertilitzat triga entre 5-6 dies de baixar de les trompes de falopi a l'úter i la implantació són entre 1 i 5 dies, lo normal són 1 o 2 dies si triga més hi ha cada vegada una probabilitat més alta d'avortament. I després l'hcg en sang és immediata unes 3-4 hores i en orina unes 36 com a molt 48 hores, per tant en el cas pitjor 6 dies de baixada a l'úter i 5 dies d'implantació a dia 13dpo te l'hauria de detectar.

Després estan el ClearBlue, Predictor que triguen un pel mes perquè tenen una sensibilitat de 25, aquests el dia abans de la data de la warry detecten el 97% a 2 dies el 93% a 3 dies el 86% i a 4 dies el 55%.

Pel que veig en el fòrum a dia 11dpo a moltes ja els hi surt una línia molt clareta dels de sensibilitat 10.

Et fan mal els pits? quan tens de temperatura? és que si t'ha baixat el mal de pits això és un indicador que la progesterona i els estrògens estan baixant i que la warry vindrà la molt porca i el mateix amb la temperatura.

Ja ens diràs quelcom, quans dies des que vas ovular portes de retard?
llunàtica
Entrades: 458
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:12 pm

EntradaAutor: llunàtica » dv. nov. 19, 2010 3:54 am

Campannilla, reina, estem igual doncs. Quan t'he llegit abans m'has recordat a mi el mes passat. Sé que és una xorrada perquè per molt nerviosa que estiguis la cosa ja està feta, però en el meu cas t'he de dir que tinc comprovat que a més nerviosa, més retard.
Mira, jo aquest mes estic desespero total: El mes passat em va venir el 15/10 (quan m'hauria d'haver vingut el 10/10 - i ja comptava que si em venia el 10 eren els meus 31 dies normals de període). Doncs vaig deixar passar 2 dies de rigor i em vaig fer el test el 12/10, res de res!
Aquest mes som a 19/11 i res de res, fa un parell de dies que vaig tenint una mica de mal d'ovaris però ni rastre. Què faria ara mateix? fer-me un TE. Però penso: tranquil·la, els 4 o 5 dies de rigor encara no han passat. I prefereixo que em vingui a trobar-me un TE negatiu. Total, que avui he decidit que m'espero fins al dilluns 22, lo qual pinta a martiri total, però sóc així de massoca.. jajajajaaj

Tintin, estic flipant! ets una professional de la concepció! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) no en tenia ni idea d'això de les diferent sensibilitats a l'hora de detectar l'hormona. Merci per la informació!!
De totes maneres, digue'm malaestrugança o gafe o el que sigui, però jo mai m'he fet un TE abans de la data de la no-warry. No sé, sempre penso que hi ha d'haver calma i temps...i prefereixo que quan me'l faci, no hi hagi error possible, sinó em menjaria l'olla que pà que.

vinga, ànims a les dels cicles eterns i irregulars!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Tintin
Entrades: 588
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 4:11 pm

EntradaAutor: Tintin » dv. nov. 19, 2010 8:21 am

Llunàtica doncs jo és que no tinc espera, quan estic de desespero estic de desespero des del primer dia després de l'ovulació, sóc una nervi no puc evitar-hoooooooooooooooooooooo!!!!! a més tinc un munt de TE que si de l'ebay que si de Womantest que si de unitest, i és molt difícil no fer-te'ls!! si no tingués cap doncs no hi hauria problema. Aisssssssssssssssss que m'haureu de fer pam pam en el culet!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::