PRIMERS SIMPTOMES ABANS DE LA PRIMERA FALTA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sylcar7
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. ago. 16, 2009 11:03 pm

PRIMERS SIMPTOMES ABANS DE LA PRIMERA FALTA

EntradaAutor: sylcar7 » dv. nov. 19, 2010 7:30 am

hola a tothom , obro aquest tema per que m'agradaria saber quins simptomes us veu notar ABANS de la primera falta!!!! Nosaltres estem buscant i estic una mica a l'expectativa de quins simptomes notot Abans de la primera falta , per que no ho puc mirar per la fata de regla per que soc molt irregular.Moltes gràciesss
melinxa
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. des. 04, 2009 10:53 am

Re: PRIMERS SIMPTOMES ABANS DE LA PRIMERA FALTA

EntradaAutor: melinxa » dv. nov. 19, 2010 7:49 am

bon dia,

el que vaig notar són els simptomes que tens quan ha de baixa la regla: bàsicament mal de pits i dolor d'ovaris.

q tingueu molta sort en la búsqueda!!!!
Imatge Imatge
sylcar7

EntradaAutor: sylcar7 » dv. nov. 19, 2010 7:58 am

Moltes gràcies!! jo ara mateix estic igual, mal de pits, alguna punxadeta amb ovaris...pero vaja res fora de lo normal de cada més.Portem desde el Juny buscant i res de res...Al ser irregular mes molt difícil fer punteria i si el retràs és per la irregularitat normal o per embaràs.Avui m'hauria de venir pero tenint el compte que sóc irregular, ja no sé la veritat...Crec que el més vinent començaré a prendre tempes aviam si aixó ho veig més clar.Ostres i a més a més sento d'un munt de gent que comença, jo a la primera, jo tambéee apa tothom!!!!!hauré de tenir paciència ja ho veig per que crec que em costarà bastan.A me mare li va costar un any i mig.SAP ALGÚ SI AIXÒ TE A VEURE???
madrona
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dv. nov. 19, 2010 8:25 am

Hola Silcar. Cada persona és diferent, no tens per què seguir el patró de la teva mare.
Si ets molt irregular, sempre pots fixar-te en els dies que tens més fluxe i potser comprar-te algun test d'ovulació. O fer gràfiques, com hem fet algunes aquí. Però si portes des del juny pensa que tampoc és massa temps, dins del primer any es considera normal.

Que tingueu molta sort.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. nov. 19, 2010 8:52 am

Doncs notar... la veritat és q no recordo haver notat res especial abans de fer-me el test i q em fes sospitar q estava :-()) ... ho vaig deduir per les tempes, però no per cap símptoma...

No té res a veure amb el temps q va trigar la teva mare... ma mare es va quedar al viatge de nuvis i nosaltres vem trigar 11 mesos a fer diana..., clar, ella tenia aleshores 21 anys i jo uns quants més! :-D :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nona
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dv. nov. 19, 2010 9:01 am

Jo t'entenc molt bé perquè jo sóc molt irregular també i cada mes tenia psicosímptomes. Quan realment ho estava tenia els mateixos símptomes que cada mes, com quan m'ha de venir la regla, però amb una diferència, els pits em feien molt, molt, molt de mal!!! no podia ni dormir de panxa a terra!!!
Espero que tinguis molta sort i que aviat estiguis :-()) !!
Imatge

Imatge
ña
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dv. nov. 19, 2010 9:45 am

Jo no soc bona ajuda, perque les 2 vegades, m'he enterat als 3 mesos quan no em trobava be i tenia nausees, perque com soc molt poc regular......... aixi que despres, son com els de la regla pero sense que apareguin, afegint algun altre (olors, fastic al menjar, nausees, molta pixera.....)
ImatgeImatgeImatge
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dv. nov. 19, 2010 10:36 am

doncs jo hagués jurat que em vindria la regla, mal d'ovaris i pits però com els de la regla, ben iguals, i em vaig fer el test ben incredulament i patapam!

Relaxa't, fes deures i disfruta delmoment,no t'angoixi, que a vegades els psicosimptomes juguen males passades.

Molta sort en la busqueda reina i que sigui ben curteta!
Petons!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dv. nov. 19, 2010 12:56 pm

Hola noies! Doncs jo pensava que m'anava a venir la regla i com que no sóc cap rellotge, anava esperant amb paciència. Però una tarda a la feina em vaig trobar molt estranya, no és que em trobés malament, em sentia agotada i vaig plegar abans i tot perquè no m'aguantava. El matí següent em vaig llevar i... aquest cos no és el meu! no us ho sé explicar, em sentia diferent, un mal diferent a sota el ventre i tenia els mogrons sortits com mai. Vaig anar a la farmàcia a comprar un test i... embarassada! :-)
Estic amb l'Esther_77, millor relaxar-se i els símptomes ja cantaran per si sols!
Molta sort!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Faluga
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Faluga » dv. nov. 19, 2010 1:04 pm

Cada dona és un món en això.
Jo, com totes, vaig tenir mal com de regla però més fort just abans de la primera falta.
Ara bé, jo vaig donar positiu un dijous en el Test d'ovulació, i vam fer deures. L'endemà divendres el TO era completament blanc (cosa estranya pq normalment el color va minvant diuen...) Aquell mateix divendres a la nit els mugrons me'ls vaig veure més grans, sortits i foscos del normal, i l'endemà dissabte vaig estar tot el dia amb un mal de cap molt molt fort. Al cap de pocs dies vaig saber que estava embarassada!!! :-())
Espero que et sigui d'ajuda i que tinguis molta sort.
Imatge
Imatge
sylcar7

EntradaAutor: sylcar7 » dv. nov. 19, 2010 7:47 pm

madrona ha escrit:Hola Silcar. Cada persona és diferent, no tens per què seguir el patró de la teva mare.
Si ets molt irregular, sempre pots fixar-te en els dies que tens més fluxe i potser comprar-te algun test d'ovulació. O fer gràfiques, com hem fet algunes aquí. Però si portes des del juny pensa que tampoc és massa temps, dins del primer any es considera normal.

Que tingueu molta sort.

Doncs sí madrona ,estic d'acord amb que 6 mesos mes o menys tampoc és molt temps ho se...però quan ho desitges jejejej és dificil.Ja faig lo dels testos d'ovulació però mai marca del tot igual que la linia de control...no se...avui em tenia que venir la regla pero tenint en compte que sóc irregular i que ja noto una desinflada general dels pits dono per suposat que em vindrà demà o demà passat.Sinó començare el més vient amb les tempes.moltes gràcies
sylcar7

EntradaAutor: sylcar7 » dv. nov. 19, 2010 7:53 pm

CARAI VEIG QUE HI HA DE TOT I M'HA DONAT UNA MICA D'ALEGRIA DE PENSAR QUE NI HAN QUE VAN TENIR SIMPTOMES ABANS DE LA PRIMERA FALTA I NI HAN QUE NO, QUE POT SER QUE NO SIGUI RES HEREDITARI.lA VERITAT ES QUE SOC UNA MICA NEGATIVA DE MENA PERO VAJA INTENTARÉ PRENDRE-M'HO AMB MÉS CALMA, ENCARA QUE QUAN HO DESITGES TANT COM MOLTES SABEU SE'T FA MOLT LLARG.hE FET ALGÚN TEST D'OVULACIÓ PERO CAP D'ELLS HA SIGUT MOLT MOLT CLAR AIXÍ QUE CREC QUE SI AQUEST MÉS TAMPOC EM VE LA REGLA COMENÇARÉ A FER LO DE PRENDRE LA TEMPERATURA.ALGÚ SAP D'ALGUN POST INTERESSANT????? MOLTES GRÀCIES NOIESSSS
Faluga
Entrades: 1906
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:38 pm

EntradaAutor: Faluga » dv. nov. 19, 2010 8:27 pm

Si et poses el post de les grafiqueres de cada mes, segur que t'ajuden, que allà totes fan gràfiques de temperatures!!
Imatge
Imatge
nona
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

EntradaAutor: nona » dv. nov. 19, 2010 8:34 pm

Aquí una altra ex-grafiquera!!! al post de grafiqueres de desembre t'explicaran tot el que necessites!!! he de dir però que jo em vaig quedar embarassada el mes que no vaig prendre'm les tempes. Després de 6 mesos buscant i 4 de grafiquera, vaig decidir descansar una mica i marxar de vacances. I patapam!!! positiu al canto!!! Com t'han dit lo millor es relaxar-se, però t'entenc molt bé perquè quan et vols quedar embarassada es impossible no pensar-hi!!! en tens tantes ganes!!!!
Les gràfiques t'ajudaran a entendre el teu cos si com jo, ets tan irregular.
Sort! :-()-)
Imatge

Imatge
sylcar7

EntradaAutor: sylcar7 » dv. nov. 19, 2010 9:29 pm

Noies no trobo el post de grafiqueres, em diu el cercado que no ho troba que es una paraula massa comuna jejjejejeej
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dv. nov. 19, 2010 9:54 pm

Jo vaig tenir els mateixos símptomes que si m'hagués de venir la regla, amb la diferència de que estava en tractament FIV i com que t'omplen d'hormones fins a les celles em van augmentar els pits una talla tot esperant la primera falta. Els qui ho sabien em preguntaven si notava alguna cosa diferent i la veritat és que igual que si m'hagués de venir la regla. La veritat és que no ho saps fins que et fas la prova, o millor, fins que et miren la beta-HCG i et fan l'eco.
Molta sort!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
solsolet1988
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 11:03 pm

EntradaAutor: solsolet1988 » dv. nov. 19, 2010 11:10 pm

Bona nit
Sóc nova amb tot aixó i necessitaria la vostra ajuda. Teoricament m'ha de venir la regla d'aqui 4 dies aproximats, pero els simptomes que estic tenin no són com si m'hagues de venir la regla, ja que normalment no tinc ganes de vomitar, i no tinc febre. I a part just en el moment que estava ovulant, vam fer els deures i clar, no se si aixó es caura de que poder estic embarasada calr que encar ahaig d'esperar habera si em ve la regla, pero estic una mica preocupada.
Espero que em pugueu ajudar.

Moltes gracies!!
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » ds. nov. 20, 2010 8:38 am

Sylcar7 Hola noia, si mires a la pàgina principal on entres per -> Buscant embaràs
Allà pots entrar a diferents post, un dels primers de la llista, és el de grafiqueres de novembre, pq és dels q més es consulta!

Solsolet1988 Hola! Jo quan em vaig quedar emabarassada, tot i q després va ser un embaràs ectòpic, tenia tots els símptomes de la regla, de fet va ser una amiga q sabia q estavem buscant q em va dir si ja m'havia vingut la warry, i jo li vaig dir q encara no, però q em feia un mal de warry tremendo, així q era impossible, i em va dir, nena però si quan jo m'hi vaig quedar també em feia tope mal de warry! I jo histèrica pq ja m'havia d'haver vingut... Quan vaig arribar a casa em vaig fer el TE, i positiu com una catedral....

Però aq símptomes q dius, potser estàs malalta? To i q com diuen aqui, mentres no hi ha warry, hi ha esperança!!!! >.-<:

Una abraçada. :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » ds. nov. 20, 2010 10:33 am

Yo no puedo ayudarte mucho pq en mi caso, soy muy regular y me hice el test con solo 2 dias de retraso, pq no se me retrasa nunca... y salió positivo!
DENÍS
sylcar7

EntradaAutor: sylcar7 » dl. nov. 22, 2010 9:04 am

Bé doncs m'hauré d'esperar un altre més perquè ahir em va baixar la regla,, quina decepció més gran .Buneo com la de cada més la veritat.Ja sé que mig any no és gaire pero penso que mig any més passarà volant i m'atavala el fet que al cap d'un any (que és el que em va dir la doctora que està en una normalitat) m'hagin de fer proves bla bla bla i apa allarguem tot.El que m'estranya és que hi ha molta gent que per exemple es va començar a prendre l'omifin als 6 mesos de busqueda , per què a mi no m'ho recepten? es que és molt agressiu? per que el temps és un any?? algú s'ho va prendre abans de l'any???? apa noies a seguir esperant........ :***: :***: :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::