Et vols quedar embarassada?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lod
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

Et vols quedar embarassada?

EntradaAutor: Lod » dt. jul. 19, 2005 11:42 am

Hola noies!!
He obert aquest post per les futures mames... Jo em vaig casar l'anterior 4 de juny i fa dos mesos que busquem la criatura... no tenim cap pressa.. així que vingui quan vingui...!!
Pero... la veritat, és que en tenim moltíssimes ganes!! ens fa molta il.lusió!
He compartit moltes coses en el foro de guianupcial.com i m'agradaria continuar en aquest.. ja que en l'anterior vull deixar espai a les noies que estan en la fase de preparatius... encara que hi segueixo ficant el nas eh? He fet tantes amistats internautes...

Bé, a veure si s'apunta més gent eh?

Un petó reines!!
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

hola!!

EntradaAutor: gemma » dt. jul. 19, 2005 1:08 pm

Benvinguda!!! Espero que aqui podrem gaudir i ajudar-nos entre tots/totes una miqueta.. Bé ja ens informaràs quan tinguis aquesta vida dins teu, ok? Es molt emocionant..i només penso que es pugui arribar a entendre quan ho vius... Així que vagi tot molt bé i ja arribarà aquest moment.. que el dia menys pensant.. et diuen: però si estas embarasada!!! I llavors no t'ho creus..jejeje
Lod

EntradaAutor: Lod » dt. jul. 19, 2005 2:01 pm

Gràcies Gemma!!
Si jo també espero gaudir d'aquest foro... ídem a l'altre. Poder-nos ajudar amb els nostre dubtes veritat?

Apa noia, merci!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 20, 2005 10:49 am

sí!!!!!!!!!!!!!!! jo també m'hi vull quedar, però ens hem d'esperar una miqueta... o sigui que paciència...

Ara que he descobert aquest forum, ja m'hi deixaré caure aquest hivern...
:*:-)
kitiara
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » ds. jul. 23, 2005 9:28 am

Bueno, esto, es para deciros, que a mi todavia me falta un poquito, pero a partir de mayo del 2006 estoy aqui.
Besos a todas
>.-<:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 28, 2005 1:22 pm

Hola a totes,
També m'interessa moltíssim aquest foro, ja que jo ja sóc mare, i després del casament estem molt interessats en repetir l'experiència, aixi que si puc ajudar-vos en el que sigui no ho dubteu.
En el foro de guianupcial no he comentat res al respecte ja que crec que potser no era el lloc idoni.

Us animo a totes a la maternitat, no hi ha res comparable!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 05, 2005 5:58 pm

aish... com costa passar els mesos... :-(

Fins desembre no podem començar a posar-nos-hi... i llavors... vés a saber si funciona a la primera, si va bé, etc...

aish... paciència.. :--=-) però ja fa més d'un any que en tinc ganes! jeje :-())

bé, a veure si abans de Nadal puc entrar per dir-vos com van les "pràctiques" je je
Lod

EntradaAutor: Lod » dl. ago. 29, 2005 2:21 pm

Hola reines!!
Sandra... no et deseperis eh?? que d'aquí al desembre no queda res d'acord? tot arriba.. mira'm a mi... jo vaig començar les pràctiques sense precaucions al mes de maig i encara no arriba el resultat.. però bé, ja ho sabia... en el meu cas, jo mai he près cap mena de anticonceptiu i és un punt al meu favor però per contrapartida no tinc els ovaris sencers, només tinc 3/4 d'un i 1/2 de l'altre.. suficient per concebir sense problemes però són més dèbils i puc trigar més a fecundar.. així que paciència!!
No és obsessió.. però no hi deixes de pensar, sobretot en els dies previs a la menstruació... tens aquell dubte, ho estaré? i el meu home: et trobes bé? je je... li fa molta il.lusió. Ja he parlat amb el ginecòleg pq tenia molèsties i em va comentar que tot això és ben normal.. un cop una dóna i un home deixen de pendre precaucions per concebir.. és inevitable que sobretot la dóna hi pensi constantment.. però que són síntomes normals.
Això si... no deixo de disfrutar en les pràctiques eh? el més curiós és que ni hi penso quan estem practicant.. je je!! tot arribarà... de moment això.. a disfrutar i llest!!

Un petó precioses!!
marchita
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » ds. set. 03, 2005 3:22 pm

Holaaaaaa
Soy Ines, yo soy mama de un niño q se llama Alex (ya intentare enviar una foto, si se).Bueno animo a Dolo que cuando menos te lo esperes....chas ahi estara....sobre todo mucha tranquilidad y nada de prisa pq es cuando no te quedas...ya sabes con relax y dentro de nada nos dices q ya estás...un besoooo a todas. voy a intentar enviar una foto....
marchita
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » ds. set. 03, 2005 3:23 pm

he podido....he enviado una fotoooo bueno esto es cuando tenia 5 meses en su bautizo, ahora tiene 11 asi q ya enviare otra
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

jo ja tinc la feina feta

EntradaAutor: gemma » dg. set. 04, 2005 10:19 pm

Hola noies!! Naturalment segueixo els vostres missatges molt contenta de veure núvies de GuiaNupcial i d'altres mares. Desitjo que sigui una experiencia molt positiva i d'ajut a dubtes, pors o intercanvi d'experiencies...Però clar dir que per la meva part estic molt bé amb dos nens, així que un tercer embaràs queda practicament descartat.. i es que donen una feina aquests nens..encara que son preciosos clar. Anim que jo ja he superat la taxa de natalitat que es d'un extrany 1,3 jejeje :-()-)
kitiara
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. set. 06, 2005 8:35 pm

hola marchita
Felicidades por ese niño tan guapo! : bb :
Lod

EntradaAutor: Lod » dv. set. 09, 2005 11:24 am

Hola noies!!

Inés... En primer lugar felicidades por tu bebé!! y en segundo lugar que niño tan precioso! está para comérselo!!!!!!!!

FELICIDADES!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 13, 2005 6:26 pm

Ohohoh Inés! Qué bebito más guapo que tienes! Para comérselo a besos
Enhorabuena mami!

=0-0-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 13, 2005 9:11 pm

Hola nenes !!!!
Quina gràcia trobar-vos aquí !!!!
Ja m'imaginava que hi hauria algun fórum d'aquest tipus... que bé que l'hagi trobat !!!! (gràcies sibil.la*)
Bueno, doncs jo també tinc moltes ganes de tenir un bebé... però hem dit amb el meu recent estrenat marit... que esperarem a estar a la casa nova. Bé, ja tenim un motiu per estrenar ben a gust el nostre llit !!!!
Ja ens anirem veient per aquí... però encara tinc més el xip de guianupcial... que no aquest...
A mida que vagin passant els mesos ens anirem trobant més !!!
Una abraçada !!!
PD:Inés, tienes un niño precioso !!!! Felicidades !!!
Leias
:: poltre
:: poltre
Entrades: 670
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:51 am

Leias

EntradaAutor: Leias » dc. set. 14, 2005 8:54 am

Hola a totes!
Acabo de descobrir aquest fòrum!!!!
De moment no estem buscant un nen però espero que ben aviat podré parlar de la meva experiència. Mentres, us seguiré per poder apendre de les que ja en saben.
Dolo quina enveja que ja el busques!
Inés tienen un niño precioso!!!!
Lod

EntradaAutor: Lod » dc. set. 14, 2005 2:25 pm

Hola noies!!

Xiara.... ens tornem a trobar per aquí eh? ja m'agrada ja...

Leias... hola reina, a tu ja et queda poc per estar per aquí eh? en a mi encara no em toca peró " estoy en ello".. je je!

INÉS, eres la hermana de Sol verdad? que grácia encontrarte por aquí guapa! es un placer hablar con vosotras, con tu hermana en guianupcial y contigo aquí.. GENIAL!!
Espero que nos encontremos más veces... un beso!

Jo encara estic igual, amb molta paciència... dissabte m'ha de venir el període, i dic que m'ha de venir perquè tinc tots els símptomes, porto una semana amb uns pits súper butits i des d'ahir que tinc molèsties a la panxa i això vol dir que em ve segur.. així que un altre mes serà!!

Una pregunta: quan estàs embarassada el procès menstrual segueix igualment però sense baixar-te la regla... però, tens els símptomes i et fa mal la panxa o no sens res de res... es que sempre he tingut aquest dubte... algú me'l podria treure? Merci!

I a les altres, una abraçada ben forta!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. set. 14, 2005 8:40 pm

Inés, pues yo no sabía que eras la hermana de Sol ... !!!! Que guai !!!
De hecho, ya había visto tu niño en alguna foto que ha puesto tu hermana en el foro de guianupcial !!!! >.-<:

Dolo, pel que vaig estudiar en el seu dia, quan estas embarassada tot el cicle menstrual es para. No hi ha óvuls que evolucionin, ni símptomes de la regla, ni res. Aixó està causat pel canvi en les hormones.
Si m'equivoco, algu ja em corretgirà !!!

Una abraçada
xiara
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dc. set. 14, 2005 8:44 pm

La d'abans era jo... Ara ja m'he registrat !!!
:-)ok:
Lod

EntradaAutor: Lod » dj. set. 15, 2005 9:45 am

Merci guapa!
És que una amiga meva em comentava quan es va quedar embarassada que quan li tenia que venir la regla.. pero clar no li baixava... doncs se'n donava compte pq tenia molèsties de regla... per això preguntava..
ok! un dubte menys!

A10 reines!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::