gel lubricant

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
atlanta
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

gel lubricant

EntradaAutor: atlanta » dl. nov. 22, 2010 12:31 pm

Hola a totes!

tinc un dubte existencial... fa sis cicles que estem buscant l'embaràs però encara no hi ha hagut sort. Fins aquí, doncs a esperar... la qüestió és que molts cops necessito utilitzar algun lubricant, i no sé si això pot perjudicar als espermes.

Alguna sap algo sobre el tema?
gràcies
Imatge
Luni57
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

Re: gel lubricant

EntradaAutor: Luni57 » dl. nov. 22, 2010 12:49 pm

Hola Atlanta!
No soc cap experta... però he llegit alguna vegada que els lubricants nos són bons per als bitxillos, pq no ajuden a que és poguin moure amb llibertat... Si que n'hi han lubricants expecífics.. però no sé dir-te quins...
A veure si alguna companya et pos ajudar més sobre aquests lubricants... però dels normals... jo els deixaria!!
Sort macaaaaaaaaaa!!! :ok:
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dl. nov. 22, 2010 2:07 pm

Jo també havia sentit això de que els lubricants no anaven massa bé pels bitxillos... ..::··

Sort!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
tilda
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dl. nov. 22, 2010 2:27 pm

Hi ha un gel lubricant que es diu PreSeed que va bé pels bitxitus, diuen que fins i tot facilita l'embaràs. Jo ja fa un any que busco, i aquest cicle l'he començat a provar. Si m'hi quedo ja us ho faré saber!!!
Deixo l'enllaç de la pàgina web oficial que en parla: http://www.preseed.es/
Es pot comprar per internet a varis llocs, però jo el vaig comprar a la següent web: http://fidetest.com/lubricante-preseed-c-30.html
per 24,90euros, però he vist que al farmatest també el venen, i és un pèl més barat (no sé si és exactament el mateix).
Espero haver ajudat!
Molta sort!!!!!!!!! <:-)
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
farcellet
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: farcellet » dl. nov. 22, 2010 2:30 pm

Hola,

Jo ja fa anys que em costa molt lubricar i vaig començar a fer servir gels d'aquests perquè si no les relacions no anaven gaire bé. N'he provat un parell, el KY gel i un de normalet de Durex, i des d'aleshores m'he quedat embarassada dues vegades. Vaig comentar a la farmàcia que necessitava lubricació, però que buscava quedar-me embarassada i em van donar el primer.

Que hi hagi sort :-()-) !
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. nov. 22, 2010 3:33 pm

Hola!! aquí l'experta de gels lubricants!! hahahah :-D :-D :-D

Nosaltres, de sempre hem fet servir gels lubricants.. una vegada t'acostumes ja no hi ha marxa enrere.. (mai millor dit.. :love: :love: )

De normal fem servir KY johnsons que és una mica caret comparat amb durex o d'altres però va de conya, però quan ens hem posat a buscar baby, la ginecòloga ens va dir que els lubricant porten una substàcia que inhabiliten alguns soldadets.. que hi havia lubricants especials per quedar-te prenyi..

desde llavos fem servir pre-seed (com la tilda) que es compra per internet. el comprem a farmatest, i venen 5 tubets, i val vint-i-pico euros, però un tubet en tens per uns quants :sex-|: :love: :love: la veritat que va moolt bé, suau, líquid però no asquerós i va de conyas... pos lo dixo.. a veure q passa.. aquest és el segon cicle que el provem..
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
rela

EntradaAutor: rela » dj. nov. 25, 2010 5:49 pm

aaaahahhaah pitisu que bo!!
a veure, nosaltres el fem servir sempre, però no perquè no lubruqui sinó perquè ens va molt bé.. nusé.. és tot com més suau... :love: :love:
jo tel recomano.. el podeu fer servir només pels dies sexys!!!
smile! ;)

rela

EntradaAutor: rela » dj. nov. 25, 2010 6:18 pm

pitisu ha escrit:oh rela que bé! jeje, ja veus que només necessitava una empenteta... :r)
és que no n'he fet servir mai, i pensava que si no tinc problemes per lubricar potser amb el gel seria massa...
he vist que a fidetest venen uns packs amb TO i TE, igual faig un pensament i fem un completo! només em faltaria tornar a recuperar el termòmetre...
sooooooort que dic que ara ja he fet el tomb i ja no m'hi obsessiono.... :-:) :-D

:r) :r) :r) a vegades només necessitem una petita empenta!!
ja vueràs que va super bé!! :ok: :ok:
smile! ;)

07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dv. nov. 26, 2010 10:04 pm

Ostres! jo no sabia res d aixo! jo haig d utilitzar sempre i ja se que quan comencem a buscar l peke l hauré d canviar!
Imatge

Imatge
atlanta
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

EntradaAutor: atlanta » dg. nov. 28, 2010 7:57 pm

Hola noies!

Se que vaig ser jo la que no sabia la resposta a la pregunta sobre l'us del gel lubricant, pero us he de dir que avui el TE m'ha sortit positiu, i SEMPRE he fet servir gel lubricant, concretament vaginesil.... per tant.... no han impedit que els ..::·· arribessin al seu lloc!
Imatge
rela

EntradaAutor: rela » dg. nov. 28, 2010 8:28 pm

atlanta ha escrit:Hola noies!

Se que vaig ser jo la que no sabia la resposta a la pregunta sobre l'us del gel lubricant, pero us he de dir que avui el TE m'ha sortit positiu, i SEMPRE he fet servir gel lubricant, concretament vaginesil.... per tant.... no han impedit que els ..::·· arribessin al seu lloc!

Felicitats!!

i clar que no és impossible!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
smile! ;)

pimpam
:: pantera
:: pantera
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dl. nov. 29, 2010 1:33 pm

Jo m'acavo de demanar el concieve plus que es com el pre-seed...ja us expliacré que tal...algu l'ha provat?
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Akira
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dl. nov. 29, 2010 2:30 pm

Ostres!

Jo soc una negada amb tots aquests temes! alguna vegada n'hem fet servir...però d'aquests que venen en packs de catxondeo...jejeje...fins i tot n'hi ha un que estimula molt a la dona...! Però com que són histories químiques havia pensat que mentre busquem l'embaras ho deixarem de costat!! Q en penseu?
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dg. des. 12, 2010 10:58 pm

atlanta ha escrit:Hola noies!

FELICITATS!!!!!
Imatge

Imatge
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dl. des. 13, 2010 12:12 am

Akira ha escrit:Ostres!

Jo soc una negada amb tots aquests temes! alguna vegada n'hem fet servir...però d'aquests que venen en packs de catxondeo...jejeje...fins i tot n'hi ha un que estimula molt a la dona...! Però com que són histories químiques havia pensat que mentre busquem l'embaras ho deixarem de costat!! Q en penseu?

Jo també pensava que els gels lubricants anaven fatal per quedar-se embaraçada...però ara llegint aquest post veig que es tot el contrari.

Perdoneu la ignorància, però com es possa el gel lubricant a la vagina?
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. des. 13, 2010 6:31 pm

Jo ja he comprar el pre-seed!! M'apunto al club de les... cuando haces pop ya no hay stop!! jajaja

Tinc una pregunteta.. Que feu servir l'aplicador que ve?? Hem sembla una mica raro...

Miranda jo poso una mica de gel a l'entrada de la vagina i com hem queda a la mà una mica doncs li poso al meu home.. És la meva manera, segur que hi ha moltes!! Tú fes la teva per no tallar el rotllo!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
rela

EntradaAutor: rela » dl. des. 13, 2010 6:52 pm

hola wapa!!
nosaltres no fem servir l'aplicador, perquè és com aplicador aginal i per ara no ho fem servir... el fem servir com un lubricant normal, ens el posem a la mà i allà on vulguis... :love: :love:
Un aplicador d'aquells serveix per més d'un :sex-|: !!
smile! ;)

rela

EntradaAutor: rela » dl. des. 13, 2010 7:24 pm

pitisu ha escrit:aaaaaaaah.....! jo encara no l'he comprat, estic esperant a veure si no em cal (santa innocència... :-:) ) però em vaig estar mirant la web i vaig veure això d'aquest aplicador i em va semblar molt raro! però ja veig que dieu que l'apliqueu tal com jo em pensava... menusmal! :content:

neujor:-) neujor:-) xx:-D xx:-D
smile! ;)

nuit
Entrades: 310
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:53 am

EntradaAutor: nuit » dt. des. 21, 2010 10:06 pm

Hola noies!!

Jo també he comprat el concieve plus, i m'ha costat força mes barat!! uns 13 euros. També l'he comprat per internet, i m'agrada força el tacte (n´hi ha que es queden empegalosos i t'enganxes!!) i aquest de moment força bé!
nuit
Entrades: 310
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 11:53 am

EntradaAutor: nuit » dc. des. 22, 2010 11:16 pm

Hola pitisu, doncsel vaig comprar a l'amazon.co.uk. Vaig comprar altres coses, i per curiositat vaig mirar si ho tenien i tb ho vaig demanar.
A mi em va arribar tot perfecte, precintat i sense cap problema!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::