ALIMENTACIÓ MENTRES BUSQUES EMBARASSS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
goyty
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 11:01 am

ALIMENTACIÓ MENTRES BUSQUES EMBARASSS

EntradaAutor: goyty » dj. nov. 25, 2010 6:50 am

Hola Noies, me n' alegro que siguem moltes les que començen a buscar els bebitos!!!!!

Nosaltres vam començar ahir a buscar!!!!!!!!!!!! Havia anat al març a la quiron per explicar-li que voliem començar a buscar i la doctora hem va receptar gestadyn plus dha el qual porto 1 mes i mig prenent perque ho vam deixar una mica mes cap endavant ja que vaig tindre un accident de cotxe i vaig estar dos mesos de baixa i ara que estic ok, doncs hem començat la busqueda!!

Hem va comentar que fins que no sapiguem que estem embarassats puc fer vida normal, i menjar normal..... Pero hem fa una mica de cosa mejar embotits per lo que aquest matí m'he pres un cafe amb llet (descafeinat) i unes tostades amb oli........ hem feia por.......... Us han dit alguna cosa a vosaltres del tema embotits i tema alimentació mentres busqueu????
MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ALIMENTACIÓ MENTRES BUSQUES EMBARASSS

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 25, 2010 9:05 am

Menja el que vulguis! menja sa i ja està. Si no es pogués menjar embotit durant la busqueda aniriem bé!! I tant que pots menjar embotit. Potser quan tinguis el positiu, si vols, evita els embotits i la carn crua fins que tinguis els resultats de la toxoplasmosis, però mentrestant menja de tot!
Imatge

Imatge
nineta83
:: cèrvol
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

EntradaAutor: nineta83 » dj. nov. 25, 2010 9:07 am

Hola guapa,

jo crec que simplement fent una dieta sana és suficient, pren-te l'àcid fòlic, menja molta fruita, verdures, llegums i peix... I ja està!
Lo dels embotits, analitzat a fons, és molt relatiu... si tots estiguessin infectats amb la toxoplasmosi, totes la hauríem passat ja des de ben petites i no hauríem de patir... les possibilitats son molt petites, fes vida normal que si no t'acabaràs agobiant... que a vegades (i ojalà sigui el teu cas) et quedes a la primera, però de vegades trigues fins a un any o més, i estar sense embotits tant de temps... per a mi per lo menys seria molt dur!!!! Si et vols quedar més tranquil·la, compra embotit cuit (tipus bull blanc o negre), o congela'l uns dies... però jo, que començo a buscar el mes que ve, penso menjar fuet per nadal jejeje!!! >.-<:
que disfrutis molt de la cerca!!!!
Imatge
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dj. nov. 25, 2010 9:13 am

Hola!
Com et diu la MirJan, menja DE TOT!! Pensa que, tant de bo no sigui el teu cas, però de vegades aquesta recerca és llarga, per tant, menja de tot. Cada vegada més, ens intentem cuidar fens una dieta més equilibrada, però això no vol dir que puguem menjar el nostre embotit, o peix, o carn...
Fins que jo no vaig saber que estava embarassada, menjava de tot. Llavors em van dir que vigilés fins que no tingués el resultat de la toxo (i vaig aparcar l'embotit i la carn crua), però la resta, vida normal!!
Imatge

Imatge
Merche83
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dj. nov. 25, 2010 10:11 am

jo penso, tal i com t'han dit les altres foreres que has de menjar de tot. de fet penso que has de continuar fent tot el mateix que feies, menjar de tot, si fas esport, si beus café, si vols fer alguna copeta... es pot fer tot igual fins que tinguis el positiu!
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: anoa » dj. nov. 25, 2010 12:17 pm

De fet jo aprofitaria per menjar una mica més de pernil, sushi, carpaccios i aquestes coses que després es troben tan a faltar! El que sí pots es vigilar i començar a menjar més sa. Més fruita, més verdura, més làctics i així vas agafant el ritme per quan tinguis el positiu. Jo de moment aprofito per prendre una copa de vi de tant en tant, que ja se el que es no poder provar-lo i després es troba molt a faltar.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
MIRJAN
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. nov. 25, 2010 1:41 pm

Totalment d'acord amb tu, Anoa!
Imatge

Imatge
nineta83
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

EntradaAutor: nineta83 » dj. nov. 25, 2010 1:53 pm

això això, jo crec que faré el mateix, la propera vegada que vagi de restaurant em demano carpaccio o steak tartar.... que a mi m'encanta la carn crua... ojalá hagi passat la toxoplasmosi el dia que em quedi!!!!
Imatge
jolie_vila
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: jolie_vila » dj. nov. 25, 2010 3:24 pm

Es pot menjar el que vulguis, una altre cosa es quant ja estiguis embarassada.
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
07Mayo10
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

EntradaAutor: 07Mayo10 » dv. nov. 26, 2010 10:07 pm

jolie_vila ha escrit:Es pot menjar el que vulguis, una altre cosa es quant ja estiguis embarassada.

Sips! jo crec k el mateix! ara menja el k vulguis i dsprés ja et cuidaràs!
Imatge

Imatge
ClaraO.
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dg. nov. 28, 2010 12:04 am

pots menjar el que vulguis, però els embotits no són gens saludables!
com a molt pernil salat, pernil dolç cuit o gall d'indi i no cada dia!
millor esmorzar fruita natural fer-te una ració tipus macedònia, infusions millor que cafè, etc.
petonets
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Akira
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dg. nov. 28, 2010 2:01 pm

Hola!!

Nosaltres també acabem de començar a buscar! jo no havia pensat pas fer cap canvi en l'alimentació, ja que soc intolerant a la lactosa i la carn de vaca, i digereixo malament el blat...fet pel qual la meva alimentació ja és bastant de règim en general! jo d'embotits en menjo poc! només per esmorzar amb l'entrepà (amb pa d'espelta!) del matí i això de moment no ho deixaré!

El que si que he llegit és que les taronges (en suc o senceres...) aporten molt àcid fòlic, igual que els kiwis! així que he pensat que els faré molt presents a la meva dieta!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
ClaraO.
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ClaraO. » dg. nov. 28, 2010 5:59 pm

Hola Akira, doncs ja fas un esmorçar prou saludable!
el pa d'espelta és el millor perquè és el blat sense refinar i aporta un munt de nutrients!
si algú no el pot aconseguir, que mengi pa INTEGRAL que es el 2º en el rànquing de nutrients!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Akira
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

EntradaAutor: Akira » dl. nov. 29, 2010 2:07 pm

Hola ClaraO.!

La veritat és senta molt millor!! el pa d'espelta és molt fàcil de digerir! jo en soc una fan!
Un altre pa que també m'encanta és el de Kamut! fins i tot més que el d'espelta...tot i que em costa més d'aconseguir!

A mi em senta tant bé això d'haver deixat el pa normal, que ara fins i tot la pasta dels macarrons, o la de la sopa la compro de kamut o d'espelta! i la veritat és que a nivell de digestió he aconseguit un canvi en el meu cos brutal! em trobo molt i molt millor! i he abolit aquelles digestions tant pesades!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
cherry
Entrades: 105
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 3:02 pm

EntradaAutor: cherry » dl. nov. 29, 2010 2:37 pm

Porta una dieta sana i equilibrada, i no deixis de menjar embotit de moment ( jo no en podia menjar i em va costar més deixar això que el tabac, m'encanta el pernil salat i la llangonissa!!), arribat el moment si has de fer el sacrifici de no menjar-ne ja ho feràs, de moment disfruta!!!
Imatge
Imatge
miranda
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: miranda » dj. des. 09, 2010 11:14 pm

Jo intento menjar sa, però també tinc èpoques de menjar "porqueries", hi a més, m'agraden molt els dolços :content: . Suposso que quan em quedi embaraçada ja controlaré el tema de menjar, però mentres busco... :content:
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Maduixeta Bonica
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » ds. gen. 08, 2011 9:04 am

Bon dia noietes!!!!!
.... tinc un dubte.... vosaltres mentre busqueu preneu cafeïna??.... és que m'encanta el cafè i en faig "tropecientos" és negatiu ara que vaig a pel petitó :cnen: ??? què feu vosaltres??

Fins aviat,
<:-<
mestra1981
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 8:16 pm

EntradaAutor: mestra1981 » ds. gen. 08, 2011 10:13 am

Hola Maduixeta Bonica!
Mentre estas buscant pots pendre igual, quan sàpigues que ja ho estas et passes als descafeinats i ja està. Al menys jo és el que faré.
Maduixeta Bonica
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » ds. gen. 08, 2011 1:36 pm

Hola Mestre1981!
no sé què fer.... perquè en prenc moltíssims i he sentit a dir que costa més quedar-se prenyi amb la cafeïna... no sé si deu ser un "mite", suposo que mentre busques pot fer vida normal però cuidant-nos oi? com si ja estiguéssim :-())

A per aquests positius..... :p-) segur que ho aconseguim totes aquest 2011 jejeje

Fins aviat,
<:-<
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dt. gen. 11, 2011 5:43 pm

Doncs jo també soc adicta al café i l'he començat a deixar ara que estic en busqueda i captura de l'embarás, perque despres deixar-ho de cop será pitjor, crec,... i la veritat es que costa, mira, ni soc fumadora, ni bec alcohol ni res, pero el café em matará no poder-lo fer.... ais... estic a base de descafeinats ara per fer-me'n a l'idea i es un rollo......vaig tot el dia zombie! z2:-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::