Prendre ultragestan
Prendre ultragestan
Hola noies!!
Fa cosa d'un any que estem intentant quedar-nos embaraçats, però al tenir unes regles molt irregulars no hi ha manera. Ara fa un mes que vaig anar al ginecòleg i li vaig comentar això. M'ha receptat aquestes pastilles i les he de prendre durant 20 dies. Les he pres aquest dies i al dia següent ja m'ha vingut la indesitjable. És normal? Com calculeu els dies fèrtils?
La meva pregunta és si alguna també les pren i li passa el mateix que a mi?
Moltes gràcies a totes!!!

Fa cosa d'un any que estem intentant quedar-nos embaraçats, però al tenir unes regles molt irregulars no hi ha manera. Ara fa un mes que vaig anar al ginecòleg i li vaig comentar això. M'ha receptat aquestes pastilles i les he de prendre durant 20 dies. Les he pres aquest dies i al dia següent ja m'ha vingut la indesitjable. És normal? Com calculeu els dies fèrtils?
La meva pregunta és si alguna també les pren i li passa el mateix que a mi?
Moltes gràcies a totes!!!

Re: Prendre ultragestan
Jo el vaig pendre uns mesos. El prenia durant 10 dies i al 4t d'haver-les acabat em venia la regla. Del 15 al 24 del cicle.
No et puc dir gaire cosa més.... jo el prenia juntament amb l'omifin.
No et puc dir gaire cosa més.... jo el prenia juntament amb l'omifin.
Hola noies!
Doncs mira, jo ara començaré a prendre ultragestan. Estem tenint relacions programades, i aquest dijous em punxar l'ovitrelle per tenir relacions dissabte nit, i des de llavors l'haig de prendre. Vosaltres el preneu via oral o vaginal?
Per lo dels dies fértils no et puc ajudar...
Doncs mira, jo ara començaré a prendre ultragestan. Estem tenint relacions programades, i aquest dijous em punxar l'ovitrelle per tenir relacions dissabte nit, i des de llavors l'haig de prendre. Vosaltres el preneu via oral o vaginal?
Per lo dels dies fértils no et puc ajudar...
Jo vaig prendre Utrogestan un temps perquè no em venia la regla (arran de donar el pit) i no hi va haver manera de regularitzar res. Vam anar modificant dosi per mirar de quadrar-ho en els 28 dies però o em venia als 17 dies o als 31, total no ho podia calcular. Vaig deixar les pastilles després de 7 mesos i em vaig quedar embarassada, sense càlculs evidentment. No va anar bé, però després del legrat em vaig tornar a quedar i perfecte, així que suposo que d'alguna manera van ajudar, tot i que els 2 cops que m'hi vaig quedar no me les prenia!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |