Les que estem buscant
Les que estem buscant
apa, a esbargir-se!

enya
Començo JO
ENYA
buscant des del mes de juliol del 2005, es a dir, 7 mesos interminables. M'han fet proves i al meu home també i estem millor que volem! no hi ha cap patologia en principi...
Aquest mes no m'hauria de venir la regla el 20-21 de febrer....
El dia 15 tenim visita a la Dexeus per començar tractament
Encara tinc esperança per aquest mes.....

ENYA
buscant des del mes de juliol del 2005, es a dir, 7 mesos interminables. M'han fet proves i al meu home també i estem millor que volem! no hi ha cap patologia en principi...
Aquest mes no m'hauria de venir la regla el 20-21 de febrer....
El dia 15 tenim visita a la Dexeus per començar tractament
Encara tinc esperança per aquest mes.....

Ei al final l'heu obert!!
Doncs bé:
Dolors
Des del mes de juny que busquem, ara fa vuit mesos... no ens hem fet cap prova en principi.. esperarem al mes de maig que tinc visita al ginecòleg per revisió anual i llavors ja decidirem.
Au nines... ben aviat ja no estarem aquí.. perque..... estarem a un altre post
!!
Ànims!!!

Molta sort!!! I que estic plantada pel moment amb dos, jejeje
Només dir-vos que tingueu molts
ràpids (el més ràpid, seria un nen) o bé el més resistent
(llavors seria una nena) Crec que les coses anaven així doncs com porten la càrrega dels cromosones del sexe, segons sigui aquest les caracteristiques son diferents, que curiós, oi?
Només dir-vos que tingueu molts
ràpids (el més ràpid, seria un nen) o bé el més resistent
(llavors seria una nena) Crec que les coses anaven així doncs com porten la càrrega dels cromosones del sexe, segons sigui aquest les caracteristiques son diferents, que curiós, oi?- manumar
- :: lleona

- Entrades: 954
- Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
- Ubicació: Calella
- Contacta:
Hola!!!!
Ara em toca a mi.
Jo no us puc posar gran cosa, nomès que aquest cap de setmana ens hem decidit per anar-lo a buscar. Així que dijous cuan vagi al gine, començaré el tractament per aconseguir quedarme mes facilment. Tinc un problema hormonal i em va comentar el gine que hauriem de fer un tractament amb pastilles perque fos mes fertil. Així que espero que a partir de la próxima regla posar-mi i conseguir
.
Ara em toca a mi.
Jo no us puc posar gran cosa, nomès que aquest cap de setmana ens hem decidit per anar-lo a buscar. Així que dijous cuan vagi al gine, començaré el tractament per aconseguir quedarme mes facilment. Tinc un problema hormonal i em va comentar el gine que hauriem de fer un tractament amb pastilles perque fos mes fertil. Així que espero que a partir de la próxima regla posar-mi i conseguir
.enya
Manumar!!!!!!!!!!!!!!benvinguda! quan et toca que no et vingui la regla???
dolo! tu també apunta-ho...
us ho dic per fer-ho encara més emocionant!!!!
au vinga! que aquest post ens donarà sort!!! la primera que anuncii un embaràs li regalem un apartamento en la manga del mar menor jajajajajajaajjajajaajajaajaj!!!!
noies, si no m'ho prenc en conya malament rai.....
un besito!!!
aquesta sóc jo.... ben aviat... jajajaja
dolo! tu també apunta-ho...
us ho dic per fer-ho encara més emocionant!!!!
au vinga! que aquest post ens donarà sort!!! la primera que anuncii un embaràs li regalem un apartamento en la manga del mar menor jajajajajajaajjajajaajajaajaj!!!!
noies, si no m'ho prenc en conya malament rai.....
un besito!!!
aquesta sóc jo.... ben aviat... jajajaja- manumar
- :: lleona

- Entrades: 954
- Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
- Ubicació: Calella
- Contacta:
Hola noies!!!!
Sibil.la: gràcies per haver obert el post.
Dolo: no se que feria sense vosaltres, gràcies a tu demà vaig al gine, ja que en un post ho posaves, porto 3 dies dient al meu home que tinc el gine el dijous. Menys mal que m'ha donat per mirar-ho després de haver-ho llegit.
Gràcies a totes per la benvinguda.
No em toca pels vols del 13 de febrer, pero aquest cicle no el conto, perque ens hi acabem de posar i per lo inestable que soc. Pero estic contenta perque ja hi em posat fil a l'agulla i demà començo el tractament, ja os explicaré quan torni del gine.
Sabeu??? Aquesta nit no podia dormir, i me posat a pensar en el proper nadal o les vacances de l'estiu, i potser ja estaré amb la panxeta i pensava que l'any que ve per vacances o nadal potser ja tindrem el nostre peque. És emocionant tot plegat. No hi ha com fer castells....
Sibil.la: gràcies per haver obert el post.
Dolo: no se que feria sense vosaltres, gràcies a tu demà vaig al gine, ja que en un post ho posaves, porto 3 dies dient al meu home que tinc el gine el dijous. Menys mal que m'ha donat per mirar-ho després de haver-ho llegit.
Gràcies a totes per la benvinguda.
No em toca pels vols del 13 de febrer, pero aquest cicle no el conto, perque ens hi acabem de posar i per lo inestable que soc. Pero estic contenta perque ja hi em posat fil a l'agulla i demà començo el tractament, ja os explicaré quan torni del gine.
Sabeu??? Aquesta nit no podia dormir, i me posat a pensar en el proper nadal o les vacances de l'estiu, i potser ja estaré amb la panxeta i pensava que l'any que ve per vacances o nadal potser ja tindrem el nostre peque. És emocionant tot plegat. No hi ha com fer castells....
Ei ara em toca a mi!
Anna
Fa poquet que ens hi hem possat, des de principis de gener. Ja m'ha vingut la regla el primer mes així que continuem amb les pràctiques
, seguint al peu de la lletra els consells de la Dolo que hem de disfrutar molt cada instant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manumar benvinguda!!!!!!!!!
Anna
Fa poquet que ens hi hem possat, des de principis de gener. Ja m'ha vingut la regla el primer mes així que continuem amb les pràctiques
, seguint al peu de la lletra els consells de la Dolo que hem de disfrutar molt cada instant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manumar benvinguda!!!!!!!!!
Hola noietes !!!
Manumar, que bé que us hagiu decidit !!!! Ja ens aniras posant al corrent !!!
Saps, jo tb sóc de les que "somnia" molt i sempre penso i recordo les coses; sempre s'en riuen de la meva frase: "avui fa un any que... "
Suposo que si sempre faig aixó, quan estigui embarassada pensarè al revès: "d'aquí a un any.. tot serà diferent"

Manumar, que bé que us hagiu decidit !!!! Ja ens aniras posant al corrent !!!
Saps, jo tb sóc de les que "somnia" molt i sempre penso i recordo les coses; sempre s'en riuen de la meva frase: "avui fa un any que... "
Suposo que si sempre faig aixó, quan estigui embarassada pensarè al revès: "d'aquí a un any.. tot serà diferent"

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |