Bialfoli - àcid fòlic-
Bialfoli - àcid fòlic-
Hola, noies:
a veure si algú em pot ajudar. Volem anar a buscar un germanet o germaneta de cara a principis d'any. El metge em va receptar Biafoli, que és àcid fòlic. Ja et tinc, però he perdut la recepta i no sé quina quantitat n'he de prendre. Al prospecte diu que n'he de prendre 1/2. I no sé si vol dir "mig" o "1 o 2". La veritat és que a la càpsula no hi ha cap ratlla per partir-lo per la meitat...
Algú se'l pren? Jo m'he de prendre la dosi que toca per quan vols anar a buscar un embaràs...
Gràcies!
a veure si algú em pot ajudar. Volem anar a buscar un germanet o germaneta de cara a principis d'any. El metge em va receptar Biafoli, que és àcid fòlic. Ja et tinc, però he perdut la recepta i no sé quina quantitat n'he de prendre. Al prospecte diu que n'he de prendre 1/2. I no sé si vol dir "mig" o "1 o 2". La veritat és que a la càpsula no hi ha cap ratlla per partir-lo per la meitat...
Algú se'l pren? Jo m'he de prendre la dosi que toca per quan vols anar a buscar un embaràs...
Gràcies!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Re: Bialfoli - àcid fòlic-
Hola magrana!
Jo prenc, i seguint indicacions de la llevadora, 1 càpsula al dia, a l'hora que et vagi millor, però més o menys cada 24 hores, i millor amb l'estòmac plé.
Sort en la cerca!!
Jo prenc, i seguint indicacions de la llevadora, 1 càpsula al dia, a l'hora que et vagi millor, però més o menys cada 24 hores, i millor amb l'estòmac plé.
Sort en la cerca!!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Si, si, aquest mateix!!!!
Jo també t'anava a dir una al dia... però en el meu cas em van dir en dejú, just abans d'esmorzar o de dinar o de sopar... no sé per què...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 72 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie