Tacar marronet
- txell.molina
- :: puça

- Entrades: 22
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 4:05 pm
Tacar marronet
Hola maques,
estic una mica intranquila, la warry m'havia de haver vingut fa dos dias i no m'ha vingut, el TE em dona negatiu i avui taco una mica de marronet. Ahir tenia dolors de warry pero avui no tinc res, només els pits molt sensibles. Que m'està passant? Li ha passat a algú més? perque em dona negatiu el TE???????????
estic una mica intranquila, la warry m'havia de haver vingut fa dos dias i no m'ha vingut, el TE em dona negatiu i avui taco una mica de marronet. Ahir tenia dolors de warry pero avui no tinc res, només els pits molt sensibles. Que m'està passant? Li ha passat a algú més? perque em dona negatiu el TE???????????
Re: Tacar marronet
txell, jo crec que poden ser dues coses: un sagnat d'implantació + que el TE no detecta encara l'hormona de l'embràs (alguna cercadora no li va donar + el TE fins a uns 20 dies de la falta!!!) o pel contrari que tens un retràs i que comences a tacar perquè et vindrà la warry. Noia no et vull donar falses esperances ni tirar-te un gerro d'aigua freda a sobre! Tan de bo sigui un embràs!!! Amb uns dies sortiràs de dubtes, així que Santa Paciència!!! 

bonica sento dir-te que crec que t'està venint la regla.
una abraçada
una abraçada
- txell.molina

pues vaia kk!!! tinc els pits supersensibles desde fa molts dies... si demà em baixa la marranota maleiré els psicosintomas... que fort!!!!!
gràcias per l'ajuda!
gràcias per l'ajuda!
Jo tinc els cicles súper puntuals i porto dos mesos de mitja búsqueda i els dos amb tres dies aprox de retràs de regla en cada cicle...
El cervell és una passada!!
El cervell és una passada!!- txell.molina

ostras que fort.... és que mira que estava convençuda d'estar prenyi, fa dies que em noto superrara em fan mal els pits (mai m'en fan). I avui taco marronet que tampoc ho faig mai... que fort que fort... ostras tu ... encara no se si estar trista o estar flipant. Que fuerte!
Txell, de moment flipa perquè mentre no hi ha warry hi ha esperança!!! Fins que no et vingui en tota la seva resplendor pot ser qualsevol cosa! No t'atabalis massa ara! 

Hola Txell,
Jo crec que poden ser les dues coses. Com et diuen l'únic que pots fer es esperar. Jo estic embarassada i he tingut perdues marronetes, i ara que hi estic posada vec que passa sovint. Jo sentia que estaba embarassada perque els pits els tenia super sensible i em feien mal, inflats... i tenia dolors de regla però no tant forts com normalment.
Però,esclar, que surti el TE negatiu...no se.
A esperar!!espero que tinguis sort!
Jo crec que poden ser les dues coses. Com et diuen l'únic que pots fer es esperar. Jo estic embarassada i he tingut perdues marronetes, i ara que hi estic posada vec que passa sovint. Jo sentia que estaba embarassada perque els pits els tenia super sensible i em feien mal, inflats... i tenia dolors de regla però no tant forts com normalment.
Però,esclar, que surti el TE negatiu...no se.
A esperar!!espero que tinguis sort!
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!
- txell.molina

Moltas gràcias pel suport i els ànims guapas!
Haurem d'esperar, però amb aquests nervis que tinc em penso que avui dormirem poquet.
Haurem d'esperar, però amb aquests nervis que tinc em penso que avui dormirem poquet.
molts ànims i una miqueta de paciència, el temps tot ho dirà!!!
Jo sempre tinc dos o tres dies de tacar marronet i després em ve la regla ja en tot el seu esplendor. a algú més li passa això? llavors, hauria de començar a contar el cicle el primer dia de "marronet" o pel contrari el primer dia de sang i dolors?? mai ho tinc clar!!!
Jo sempre tinc dos o tres dies de tacar marronet i després em ve la regla ja en tot el seu esplendor. a algú més li passa això? llavors, hauria de començar a contar el cicle el primer dia de "marronet" o pel contrari el primer dia de sang i dolors?? mai ho tinc clar!!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
txell, si vas entrant als posts de buscadores de cada mes veuràs que hoi ha moltes noies amb psiconsintomes, retrassos, perdues marronoses, de vegades és que sí i de vegades que no, o sigui que sort!
Per cert, segur que hi ha més d'un post similar al teu, busca, tria i remena i trobaràs informació!
Per cert, segur que hi ha més d'un post similar al teu, busca, tria i remena i trobaràs informació!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Txell, a mi em va passar, vaig fer-me el test i em va donar negatiu, i despres vaig estar una setmana tacant marronet, fins que vaig fer un altre test i patapam! Embaràs al canto! Ara tinc una nena preciossisisisima, aixi que no desanimis.
PD: Hola petitaemma!!!!
PD: Hola petitaemma!!!!
- txell.molina

Hola guapa,
moltas gracias pels ànims!!! Avui taco una mica de marronet encara pero no hi ha rastra de la marranota. Es el tercer dia de retràs. Podria ser l'implantació del l'òvul? Pot coincidir més o menys amb els dias de la regla?
ara ja esperaré uns dias a fer un clearblue perque m'estic deixant la setmanada!
moltas gracias pels ànims!!! Avui taco una mica de marronet encara pero no hi ha rastra de la marranota. Es el tercer dia de retràs. Podria ser l'implantació del l'òvul? Pot coincidir més o menys amb els dias de la regla?
ara ja esperaré uns dias a fer un clearblue perque m'estic deixant la setmanada!
Si, pot ser el sagnat d'implantació o també potser que taquis perque tocaria la regla, aixó és el que em va dir el meu ginecoleg, que hi ha noies que arriben a tenir fins i tot una petita regla cada mes. A mi només em va passar a la primera falta i em va durar tota una setmana, tacava marró i no acabava de baixar la regla. Els pits et contiuen fent mal?
Espero que hi hagi sort!
Espero que hi hagi sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 61 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |