pregunta! estic una mica preocupada...
pregunta! estic una mica preocupada...
hola noies!
des del març que estem buscant
però no em tingut sort. Quan li vaig comentar a la ginecologa, em va dir que a la pròxima revisió començaríem a fer proves o a donar-me algun medicament (tinc ovaris poliquistics).
Doncs bé, a finals de mes tinc hora per la esperada revisió i ara em comencen a sortir pors i dubtes. De quines proves parlava? quins medicaments acostumen a donar?
Estic espantada perque despres de mesos de busqueda utilitzant TO i fent els deures a consiència, potser tenim algun problema...
Algú em pot explicar quin es el procés de proves que et fan quan portes temps buscant i no apareix l'embràs?
Gràcies!
des del març que estem buscant
però no em tingut sort. Quan li vaig comentar a la ginecologa, em va dir que a la pròxima revisió començaríem a fer proves o a donar-me algun medicament (tinc ovaris poliquistics). Doncs bé, a finals de mes tinc hora per la esperada revisió i ara em comencen a sortir pors i dubtes. De quines proves parlava? quins medicaments acostumen a donar?
Estic espantada perque despres de mesos de busqueda utilitzant TO i fent els deures a consiència, potser tenim algun problema...
Algú em pot explicar quin es el procés de proves que et fan quan portes temps buscant i no apareix l'embràs?
Gràcies!
- sotalalluna
- :: granota

- Entrades: 204
- Membre des de: dl. juny 14, 2010 7:49 am
Re: pregunta! estic una mica preocupada...
Hola adrimama,
Les proves que et fan per començar a mirar si hi ha algun problema són analítique complertes per tu (hormonals), i seminograma per la teva parella, per començar.
També pot ser que et facin una histerosalpingografia, per veure si les teves trompes són permeables.
A partir d'aquí el metge decidirà quin és le tractament que heu de seguir, o si heu de fer més proves.
Que no et faci por les proves, pensa que són per solucionar el problema que tingueu (si en teniu), i és el primer pas per tenir més aprop el vostre somni.
Molts ànims guapa!!
Les proves que et fan per començar a mirar si hi ha algun problema són analítique complertes per tu (hormonals), i seminograma per la teva parella, per començar.
També pot ser que et facin una histerosalpingografia, per veure si les teves trompes són permeables.
A partir d'aquí el metge decidirà quin és le tractament que heu de seguir, o si heu de fer més proves.
Que no et faci por les proves, pensa que són per solucionar el problema que tingueu (si en teniu), i és el primer pas per tenir més aprop el vostre somni.
Molts ànims guapa!!
Y un dia después de la tormenta, cuando menos piensas sale el sol...
Molts anims adrimama! Segur que tot serà per bé!
Hola adrimama, no et preocupis pel tema proves perque com diu la sotalluna son per sol.lucionar el problema.
Jo també tinc ovaris poliquistics i el primer embaras va tardar un any a arribar, justament quan m'estaven fent les proves i esperava a que em vingués la regla per començar a pendre hormones ens hi vam quedar.
Pel que fa a les proves, a mi em varen fer un anàlisis de sang complet i al meu home un seminograma.
Ànims que segur que tot va molt bé

Jo també tinc ovaris poliquistics i el primer embaras va tardar un any a arribar, justament quan m'estaven fent les proves i esperava a que em vingués la regla per començar a pendre hormones ens hi vam quedar.
Pel que fa a les proves, a mi em varen fer un anàlisis de sang complet i al meu home un seminograma.
Ànims que segur que tot va molt bé

- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Molta sor Adrimama... ja veuràs que tot surt bé, cuida't
Fins aviat,

Fins aviat,

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 50 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |