Tiroides
Tiroides
escolteu noies sabeu que passa que tinc el tiroides malament amb el meu primer embaras no vaig tenir cap problema pero ara no hi ha manera de quedarme ja es el 8è mes i que no hi ha maneres. Coneixeu algu que li hagi passat? Ha pogut tenir mes decendencia al final.
Re: Tiroides
lluna
a mi el ginecoleg em va mirar les tiroides per si era el meu cas....
Si fos el teu cas, consulta-ho amb el teu gine, a veure quina sol·lució et dona. Tenir les tiroides malament, pot ser el motiu que no et quedis...
ANIIIIIIIIIMS!
a mi el ginecoleg em va mirar les tiroides per si era el meu cas....
Si fos el teu cas, consulta-ho amb el teu gine, a veure quina sol·lució et dona. Tenir les tiroides malament, pot ser el motiu que no et quedis...
ANIIIIIIIIIMS!
En la familia de mi madre menos jo y una prima todas las mujeres tiene problemas de tiroides o bocio,de hecho mi madre tiene hipotiroidismo y un pequeño bocio,cuando era jovencita te estoy hablando con 16 años,le dijeron que no podria nunca quedarse embarazada,asi que mi madre se caso a los 20 y a los 21 naci yo jejejeje,en la luna de miel,y luego llego mi hermana,pero creo que lo mejor es que te mire el medico ,por si acaso
HOLA NOIES GRACIES PER LES VOSTRES RESPOSTES JO TINC HIPOTIROIDISME JA QUE ESTIC OPERADA DE TIROIDES EN PRINCIPI EM DIUEN QUE NO HI HA D'HAVER PROBLEMA AMB EL PRIMER L'ARNAU NO HI VAIG TENIR CAP PROBLEMA PERO AQUEST EM COSTA DE QUEDAR-ME'N PERO DILLUNS JA COMENÇO AMB L'OMIFIN A VEURE SI AIXÒ M'AJUDA.
UN PETO A TOTES.
UN PETO A TOTES.
Re: Tiroides
Jo tinc hipotiroidisme i ara que hem decidit anar a buscar la criatura m'he hagut de controlar bastant. Si no et porten un control es fa més difícil l'embaràs. Així com també si la quantitat d'hormona en sang està dins la normalitat, però el valor és elevat hi ha més risc d'avortaments.
Val la pena consultar un endocrinòleg i amb uns simple analítica secsurt de dubtes.
Val la pena consultar un endocrinòleg i amb uns simple analítica secsurt de dubtes.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |