Temperatura basal
- Maduixeta Bonica
- :: papallona

- Entrades: 144
- Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm
Temperatura basal
Bona nit noies!!!!
sóc nova en el fòrum, però ja fa un temps que us llegeixo
...
estem buscant el nostre primer fill, molt desitjat, i voldria saber la vostra opinió sobre si és interessant el tema de portar un registre de temperatures... vosaltres ho feu? quan ho feu? sempre a la mateixa hora? i quin lloc és més fiable? feu la gràfica? en quin moment és més problable quedar-se embarassada?...
moltes gràcies i a veure si acomseguim aquests positius tant esperats
Fins aviat

sóc nova en el fòrum, però ja fa un temps que us llegeixo
... estem buscant el nostre primer fill, molt desitjat, i voldria saber la vostra opinió sobre si és interessant el tema de portar un registre de temperatures... vosaltres ho feu? quan ho feu? sempre a la mateixa hora? i quin lloc és més fiable? feu la gràfica? en quin moment és més problable quedar-se embarassada?...
moltes gràcies i a veure si acomseguim aquests positius tant esperats
Fins aviat

- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: Temperatura basal
Maduixeta els teus dubtes els ha preguntat molta gent i moltes hem necessitat aquesta info, amb lo qual als posts de grafiqueres de cada mes, a la primera pàgina hi ha un munt d'instruccions, te fico l'enllaç del post de grafiqueres de gener, on la Glinda hi ha ficat un munt de links, segur que entre això i les noies que hi ha allà aclareixes molts dubtes!
viewtopic.php?f=5&t=19960&start=0
Que tinguis una búsqueda curtaª
viewtopic.php?f=5&t=19960&start=0
Que tinguis una búsqueda curtaª

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- Maduixeta Bonica

Hola petitaemma!!!!
gràcies per la teva info... així ho faré... quines nenes més maques que tens!!!! felicitats!!!!!!!!

gràcies per la teva info... així ho faré... quines nenes més maques que tens!!!! felicitats!!!!!!!!

- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Gràcies guapa! lo nostre ens ha costat, eh! o sigui que ja veuràs que en 4 dies tens un petit als braços!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
- Maduixeta Bonica

... "ojalá" sigui així... en tinc unes ganes... de ser mare...

- Maduixeta Bonica

Hola petitones!!!!!
.... aquest gener és el primer mes que he decidit pendre'm la tempe cada matí a la mateixa hora per portar un control i coneixe'm una miqueta millor... sempre va bé, oi? una pregunta: vosaltres sabeu que esteu ovulant quan us puja la tempe en quant? mig grau...? o depèn de la persona.... o sigui ser que quan jo vegi que un matí la meva tempe m'ha pujat de per exemple 36,4 a 36,9 estic ovulant en aquell mateix instant? o potser serà l'endemà pq puja gradualment???
com ho feu vosaltres??? aiiii quins nervissssss hem d'encertar jejeje a veure si aconsegueixo aquest POSITIU tant desitjat
estigueu apunt de fer diana jajaja la "sexy week" us esperaaaaaaaaa jejeje
Bueno noietes seguim parlant........
Bon capde a totes!!!!!!!!!! que practiqueu molt jejeje jo així ho faré....
fins aviat,

.... aquest gener és el primer mes que he decidit pendre'm la tempe cada matí a la mateixa hora per portar un control i coneixe'm una miqueta millor... sempre va bé, oi? una pregunta: vosaltres sabeu que esteu ovulant quan us puja la tempe en quant? mig grau...? o depèn de la persona.... o sigui ser que quan jo vegi que un matí la meva tempe m'ha pujat de per exemple 36,4 a 36,9 estic ovulant en aquell mateix instant? o potser serà l'endemà pq puja gradualment???
com ho feu vosaltres??? aiiii quins nervissssss hem d'encertar jejeje a veure si aconsegueixo aquest POSITIU tant desitjat
estigueu apunt de fer diana jajaja la "sexy week" us esperaaaaaaaaa jejejeBueno noietes seguim parlant........
Bon capde a totes!!!!!!!!!! que practiqueu molt jejeje jo així ho faré....
fins aviat,

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |