Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 05, 2011 10:11 am

Hola noies!
Estic buscant quedar-me embarassada, i tot i q en principi vull parir per SS, m'agradaria poder combinar mutua i SS. Al maig vaig tenir un avort i em van atendre a l'Hospital Comarcal Els camils, i la veritat és q bé. Fins ara anava a barcelona, però voldria trobar una gine de Vilanova.
Pel q he vist m'entra el centre "Gabinet mèdic Garraf" on viviten DR. CABA OLIVELLA, ROMAN; DR. BAYDOUN FARAJ, LATIF; DRA. AL-SINA HIPOLITO, MERCE i el centre "Serveis Mèdics Penedès Vilanova, on vista el DR. BORRAS PUIG, JORGE.
Algú sap si ni ha algun q estigui bé?
Com q la cosa és una mica limitada, tb agraïria q les noies q fóssin de Vilanova o rodalies, m'expliquéssin la seva experiència de "Quedar-se embarassada a Vilanova" neujor:-)
Merci a totes per endavant!! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Merche83
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Merche83 » dc. gen. 05, 2011 10:21 am

Jo de Vilanova no et puc dir res, pero si et serveix Vilafranca, jo estic molt contenta amb el ginecoleg que vaig, per lo menys de moment, tot i que encara no hi he anat amb embarás, pero a les revisións m'ha donat bones vibracions i al meu marit tmb, a més a més sempre he sentit parlar bé d'aquest doctor, si t'interesa et puc donar les seves dades...
A serveis Medics Penedes tinc una amiga q ha estat anant (va tenir la nena fa una setmana) i tmb estava contenta, pero ella anava a Vilafranca, no se si serà el mateix gine el que hi ha a Vilanova...
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 05, 2011 10:37 am

Merche83 ha escrit:Jo de Vilanova no et puc dir res, pero si et serveix Vilafranca, jo estic molt contenta amb el ginecoleg que vaig, per lo menys de moment, tot i que encara no hi he anat amb embarás, pero a les revisións m'ha donat bones vibracions i al meu marit tmb, a més a més sempre he sentit parlar bé d'aquest doctor, si t'interesa et puc donar les seves dades...
A serveis Medics Penedes tinc una amiga q ha estat anant (va tenir la nena fa una setmana) i tmb estava contenta, pero ella anava a Vilafranca, no se si serà el mateix gine el que hi ha a Vilanova...

Ei Merche no sabia q erem veïnes!!! Doncs si pots donar-me les dades de la gine q va la teva amiga, potser tb visita a Vilanova, la meva intenció era no moure'm de Vilanova així q si trobés alguna cosa per el poble, doncs millor...
Com portes l'embaràs? Quina emoció!!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge

Merche83
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

EntradaAutor: Merche83 » dc. gen. 05, 2011 10:44 am

ja li preguntaré q haig d'anar-la a veure ja mateix a ella i a la nena!!
jo no visc a Vilafranca, soc de Sant Sadurní, pero bueno som casi casi veines! l'embaràs bé, a part de que encara no m'ho crec....la setmana q ve vaig al gine i suposo q ja serà quan m'ho comenci a creure :content:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Pecunia

EntradaAutor: Pecunia » dc. gen. 05, 2011 10:46 am

És veritat, el dia 13, ostres quina emoció, ja ens explicaràs!!
Ja em diràs el ginecòleg de la teva amiga, potser tb visita a Vilanova.
Merci guapa.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::