Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú
Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú
Hola noies!
Estic buscant quedar-me embarassada, i tot i q en principi vull parir per SS, m'agradaria poder combinar mutua i SS. Al maig vaig tenir un avort i em van atendre a l'Hospital Comarcal Els camils, i la veritat és q bé. Fins ara anava a barcelona, però voldria trobar una gine de Vilanova.
Pel q he vist m'entra el centre "Gabinet mèdic Garraf" on viviten DR. CABA OLIVELLA, ROMAN; DR. BAYDOUN FARAJ, LATIF; DRA. AL-SINA HIPOLITO, MERCE i el centre "Serveis Mèdics Penedès Vilanova, on vista el DR. BORRAS PUIG, JORGE.
Algú sap si ni ha algun q estigui bé?
Com q la cosa és una mica limitada, tb agraïria q les noies q fóssin de Vilanova o rodalies, m'expliquéssin la seva experiència de "Quedar-se embarassada a Vilanova"
Merci a totes per endavant!!
Estic buscant quedar-me embarassada, i tot i q en principi vull parir per SS, m'agradaria poder combinar mutua i SS. Al maig vaig tenir un avort i em van atendre a l'Hospital Comarcal Els camils, i la veritat és q bé. Fins ara anava a barcelona, però voldria trobar una gine de Vilanova.
Pel q he vist m'entra el centre "Gabinet mèdic Garraf" on viviten DR. CABA OLIVELLA, ROMAN; DR. BAYDOUN FARAJ, LATIF; DRA. AL-SINA HIPOLITO, MERCE i el centre "Serveis Mèdics Penedès Vilanova, on vista el DR. BORRAS PUIG, JORGE.
Algú sap si ni ha algun q estigui bé?
Com q la cosa és una mica limitada, tb agraïria q les noies q fóssin de Vilanova o rodalies, m'expliquéssin la seva experiència de "Quedar-se embarassada a Vilanova"
Merci a totes per endavant!!

Re: Busco ginecòleg a Vilanova i la Geltrú
Jo de Vilanova no et puc dir res, pero si et serveix Vilafranca, jo estic molt contenta amb el ginecoleg que vaig, per lo menys de moment, tot i que encara no hi he anat amb embarás, pero a les revisións m'ha donat bones vibracions i al meu marit tmb, a més a més sempre he sentit parlar bé d'aquest doctor, si t'interesa et puc donar les seves dades...
A serveis Medics Penedes tinc una amiga q ha estat anant (va tenir la nena fa una setmana) i tmb estava contenta, pero ella anava a Vilafranca, no se si serà el mateix gine el que hi ha a Vilanova...
A serveis Medics Penedes tinc una amiga q ha estat anant (va tenir la nena fa una setmana) i tmb estava contenta, pero ella anava a Vilafranca, no se si serà el mateix gine el que hi ha a Vilanova...
Merche83 ha escrit:Jo de Vilanova no et puc dir res, pero si et serveix Vilafranca, jo estic molt contenta amb el ginecoleg que vaig, per lo menys de moment, tot i que encara no hi he anat amb embarás, pero a les revisións m'ha donat bones vibracions i al meu marit tmb, a més a més sempre he sentit parlar bé d'aquest doctor, si t'interesa et puc donar les seves dades...
Ei Merche no sabia q erem veïnes!!! Doncs si pots donar-me les dades de la gine q va la teva amiga, potser tb visita a Vilanova, la meva intenció era no moure'm de Vilanova així q si trobés alguna cosa per el poble, doncs millor...
Com portes l'embaràs? Quina emoció!!!

ja li preguntaré q haig d'anar-la a veure ja mateix a ella i a la nena!!
jo no visc a Vilafranca, soc de Sant Sadurní, pero bueno som casi casi veines! l'embaràs bé, a part de que encara no m'ho crec....la setmana q ve vaig al gine i suposo q ja serà quan m'ho comenci a creure
jo no visc a Vilafranca, soc de Sant Sadurní, pero bueno som casi casi veines! l'embaràs bé, a part de que encara no m'ho crec....la setmana q ve vaig al gine i suposo q ja serà quan m'ho comenci a creure

És veritat, el dia 13, ostres quina emoció, ja ens explicaràs!!
Ja em diràs el ginecòleg de la teva amiga, potser tb visita a Vilanova.
Merci guapa.
Ja em diràs el ginecòleg de la teva amiga, potser tb visita a Vilanova.
Merci guapa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |