Córrer...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Maduixeta Bonica
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. gen. 04, 2011 9:19 pm

Córrer...

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. gen. 05, 2011 7:35 pm

Bona nit floretes màgiques!!!!
avui... nit de reis... nit de màgia, de somnis, desitjos... esperem que es compleixin els nostres de ser mares i poder tenir un petitó...
volia saber si quan estàs buscant un embaràs és possible entrenar com sempre... a mi m'agrada molt anar a córrer cada dia i preparar curses, mitjes maratons i maratons!!! vosaltres em recomaneu que ho continuï fent o que ho deixi per un exercici més moderat com per exemple anar a caminar?? ufff mira que no sé què fer...

Que els reis us portin tots els vostres somnis... que tard o d'hora (i esperem que sigui d'hora) arribaran... a per aquests positius!!!!

:-)(-:
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Córrer...

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 05, 2011 8:10 pm

Hola bonica! Jo crec que pots fer el que vulguis!!!MEntre estiguis buscant corre, salta, juga i disfruta (de la vida sana, clar) tot el que puguis!! I Durant l'embaràs, si el metge no et contraindica també! jo vaig fer esport tot el 1er trimestre :ok: després ja no, no perquè el metge m'ho digués, però amb la panxa ja no estava còmode :love:
En fi! que espero que tingueu uns reis super especials que us portin molts positius a totes!!!! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Glinda
:: zebra
Entrades: 1391
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: Glinda » dj. gen. 06, 2011 6:52 am

Hola!

Maduixeta, jo penso com la crissie! Jo no he tingut mai fills, però ma mare n'ha tingut 4! Ella sempre ha estat molt esportista i competia,no esport d'Elit, però bueno s'hi dedicava molt i durant els embraços va continuar fent esport! Segurament, ja que el cos és intel·ligent, ell et marcarà el que pots fer. Al principi podràs continuar bastant normal, però a la que la panxa comenci a ser potenta hauràs d'anar disminuïnt la intensitat segur! Tu si ets esportista no paris de fer esport i menys de cop! També pots preguntar, quan arribi el moment, a un metge esportista. Ell et guiarà bé! :-()-) :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/30f973
Imatge

Pacte de ladies,Mara, Rela i Glinda

08/01/11 TE+
25/01 1a eco: veiem el saquet
08/02 2a eco: sento i veig el cor. Quasi fas 2cm bunyolet!
09/03 eco 12 s.- 59,7mm
27/04 morfoNENA!
02/08 3a eco 2'190kg i 42cm
13/09 Ja ets amb nosaltres!
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dj. gen. 06, 2011 7:28 pm

Holaaaa!!!!
moltes gràcies noietes... així ho faré... perquè fer esport em va super bé per tot... emocionalment, físicament, per tot... però potser disminueixo una mica el ritme... ja us aniré explicant...
fins ben aviat floretes,

ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » dv. gen. 07, 2011 2:39 pm

Hola!!
I tant!!! Pots fer esport tranquilament ... quan estiguis embarassada amb panxeta, ja serà diferent, potser abaixar una mica el ritme.. pero ja t'ho aniras veient, perque si estas bé, tampoc cal deixar de fer exercici.

Que vagi molt i molt bé!!!!
isa s.f.
bixu
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dv. gen. 07, 2011 5:10 pm

Pots fer esport , no passa res. Jo feia triatlons i quan em vaig quedar embarassada el metge em va dir : una embarassada no es un moble ! si has fet esport tota la vida en pots continuar fent . a partir del 3-4 mesos ja no anava a correr ( em pesava la panxa i em trobava torpe ) i només feia spining suau i natació fins practicament al final.
O sigui que pots anar fent curses i Quilometres.!
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dv. gen. 07, 2011 10:01 pm

Bona nit noietes!!!!!
... síiii..... avui he fet uns quants kilòmetres d'entreno que després de tantes festes, turrons, dolços variats, cava.... tinc la panxa a topeeeeee.
Fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!

nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dl. gen. 10, 2011 4:04 pm

Així que spinning es pot continuar fent tot i estar embaraçada????
Esque jo faig 3 classes a la setmana i m'encanta,...ara q ens estem plantejant anar a buscar
un altre bebe,...patia perque no podria anar-hi,....però si dieu q es pot fer suau,... :ok:
Imatge
Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dl. gen. 10, 2011 11:03 pm

Bona nit nuralb i a totes noietes!!!!!
... nosaltres estem en plena búsqueda i continuo fent exercici però de manera suau.... he modificat algunes activitats el córrer per caminar a un molt bon ritme... volia preparar la marató però ho he descartat, és un esforç molt gran i els entrenos són duríssims (l'any passat vaig fer la primera) i aquest any el camí de Santiago, les meves cames porten 1.090 km!!!! a peu sísí.... dos grans objectius que em vaig marcar pel 2010 i aquest any l'objectiu de ser mare, fa tant temps que ho desitjo..., però abans no em podia quedar embaraçada degut a un tractament.... però ara és un bon moment i a nivell de parella també fa 16 anys que anem junts i nou de casats.... segur que aviat totes veurem les panxulines jejeje :-())

Molt bona niiiiiiiiitttttttttttttttt i anar practicant sigui o no la "sexy week" guapis!!!! quina feina hi ha millor, oi???? jajaja :p-)

Fins aviat,
<:-<
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dj. gen. 27, 2011 9:30 pm

Nanit noietes!!!!

.... aquests dies he deixar de córrer però tinc un monoooo de tornar-hi... però no sé què fer??? què faríeu vosaltres?? hi ha alguna de vosaltres que busqui i corri carreres???

Gràcies boniques!!!!!
bethquim
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 23, 2011 7:35 pm

EntradaAutor: bethquim » dj. gen. 27, 2011 10:06 pm

hola maduixeta!!!!! jo si ho estas intentant seguiria fent esport, ara un cop sàpigues que estàs embaraçada doncs ho consultaria amb el metge. jo jugo a volei i estic intentant quedar-me embarassada, però no per això he pensat en deixar-ho fins que em quedi, tot i que ,a vegades ens hem de tirar a terra a per la pilota, jo continuo jugant això sí vaig amb molt més compte i intento no fer planxes amb la panxa directament a terra.... jo continuaré jugant fins que per fi algun dia tingui un :-()) així que jo seguiria corrent però sempre amb moderació.
un petó :content:
moixerno
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 12:08 pm

EntradaAutor: moixerno » dv. gen. 28, 2011 12:45 pm

Hola noies,

Jo també estic buscant des del mes passat i també tenia el dubte de l'esport. Jo vaig al gimnàs un parell de cops a la setmana passada i faig classes d'aerobic, GAP (glutis, cames i abdominals), peses... i patia per si això podria afectar. Però vaja, pel que dieu, continuaré fent-ne fins que no em quedi :-())

Bon capdesetmana!
Imatge
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dv. gen. 28, 2011 2:58 pm

Hola nenitas!!!!

.... jo tink els meus dubtes???????? serà booooo??????
ufffff que liada esticccccccc i desesperaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dl. gen. 31, 2011 12:09 pm

.... nesessitoooooo córrerrrrrr..... però potser esperar a saber el quèeeeeee..... si :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) o no :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

aixxxxxxx, ufffffffff, deseperada lalalalalalala

:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-) z2:-)
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dl. gen. 31, 2011 12:11 pm

nenitas....
ja sóc papalloni.... com va aixòs???????? ni ideaaaaa

??????

:-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-:
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dc. feb. 02, 2011 9:14 am

Hola Maduixeta,

si estàs buscant pots continuar fent esport a ritme normal ( a no ser que tinguis un problema de testosterona i fessis un entreno d'èlit, amb lo qual amb una mica de medicació i baixant el nivell d'entrenament ja ho tindries solucionat)

Jo també sóc corredora i vaig estar corrent i fent btt a un ritme altet fins que em vaig adonar que estava embarassada (del 1r)...ja feia dies que el cos mateix m'ho deia perquè físicament estava agotada, i tot hi que sortia a córrer o amb bici igual, havia de baixar el ritme perquè no m'havia sentit mai tan cansada.

Per altres problemes no lligats a l'esport vaig haver de fer repòs, però amb el grup que entreno hi ha 3 noies que han tingut canalla i han estat corrent fins al 6è mes de gestació (això sí, és molt important no passar de les 160 pulsacions), i després van estar fent el.líptica fins al 8è mes...una fins hi tot estava embarassada de bessones de 5 mesos i va anar a correr una cursa d'esquí de fons (a un ritme lent, tipus passeig eee) de 25 km....clar que estic parlant de dones acostumades a fer molt d'esport durant anys, i molt coneixedores i respectuoses amb el propi cos, elles per sensacions es trobaven bé i per això van continuar corrent. Però clar, cadascú és un món i tots els embarassos no són iguals

El meu consell: mentres busquis, fes el teu ritme de vida normal; i un pic estiguis embarassada continua amb el teu ritme normal...el mateix cos et demanarà repòs quan et calgui fer-lo.
Maduixeta Bonica

EntradaAutor: Maduixeta Bonica » dc. feb. 02, 2011 9:03 pm

Bona nit nenis!!!!

gràcies a totes pels vostres consells....

Nuriaau... penso que tens raó..... aviat hi tornaré a entrenar poc a poc que ara fa uns dies que no surto a entrenar.... i així em servirà per no pensar tant en la búsqueda.... vosaltres què feu per no pensar en què esteu en la pròpia recerca del bebito???? algun consell a seguir???.....merci boniques....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::