ANÀLISI HORMONAL

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Ninuka
:: tigre
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

ANÀLISI HORMONAL

EntradaAutor: Ninuka » ds. gen. 08, 2011 11:00 am

Hola, noies,

Us volia demanar si alguna sap interpretar o té més informació sobre les analítiques hormonals. Us explico una mica: darrerament tinc problemes d'irregularitat amb la warry. Em van fer una anàlisi hormonal i ahir em van donar els resultats. La doctora de capçalera em va dir que em sortia alt l'estradiol, perquè tinc 349 pg/ml i, com que em van extreure la sang en la fase luteínica (finals del cicle), l'estradiol m'hauria d'haver sortit per sota de 246 pg/ml.

Li vaig demanar què significava tenir l'estradiol alt en lafase luteínica i em va dir que podria tenir a veure amb la presència algun quist, tumoret, etc en els ovaris que podria estar dificultant i fins i tot impedint l'ovulació. Tot això s'ha de corroborar, òbviament, amb més proves. Per això m'ha demanat una eco transvaginal on es veurà si tinc algun quist etc als ovaris. Suposo que me la faran en un parell de setmanes.

Aquesta anàlisi de sang m'ha deixat molt preocupada i molt aixafada, perquè justament quan em poso a buscar un embaraç em sorgeixen problemes que mai he tingut. He buscat info per internet però no m'hi aclareixo.

Us volia preguntar si a alguna de vosaltres us han fet proves d'aquestes o sabeu quines són les consequències d'aquests resultats.

Merci!!!!
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: ANÀLISI HORMONAL

EntradaAutor: ter10 » ds. gen. 08, 2011 4:21 pm

Hola Ninuka;

De moment no t'amoïis gaire perquè si finalment hi ha algun quist potser no s'ha de treure, no tots s'operen. Jo no vaig tenir cap problema amb el meu primer embaràs, la veritat és que al segon intent ja hem vaig quedar, però amb el segon m'ha passat com a tu. Vaig començar a tenir irregularitats amb la warry i finalment hem van trobar un quist, bastant gran, a l'ovari dret i una pòlips a la matriu. Obviament hem van operar i encara ara, ja fa 4 mesos de l'operació, tinc cicles mols llargs, 40 dies i no m'he quedat embarssada. Tinc molt clar que primer és la meva salut però després d'un any de desil·lusions començo ha estar una mica cansada. Amb tot això et vull dir que no et preocupis, que vagis poc a poc i ja veuras com tot sortirà bé.

molts petons
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Ninuka
Entrades: 718
Membre des de: dg. des. 26, 2010 9:50 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ninuka » ds. gen. 08, 2011 11:07 pm

Hola, ter10, moltísssimes gràcies per la teva resposta i per compartir la teva història. Déu-n'hi-do amb el quist i els pòlips que has tingut. Tan de bo se't reguli la warry ben aviat i puguis tornar a quedar-te embaraçada. Ja veuràs com sí! Molts ànims!
Aglaya
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dl. des. 27, 2010 9:52 am

EntradaAutor: Aglaya » dt. gen. 18, 2011 2:19 pm

ei ninuka,

jo sempre he tingut cicles molt irregulars (fins 37-38 dies...) i quan vaig començar a visitar-me amb el ginecòleg arrel de començar a tenir relacions, sempre em deia que se'm feien quistes als ovaris (però que no eren ovaris poliquístics) i que amb el temps els quistes s'anava "autodestruint", que no era res greu però em va recomanar prendre anticonceptius per tal de deixar descansar els ovaris i a més per alleugerir símptomes i ja de pas prevenir embaràs. recordo un dia que vaig sortir amb un disgust de "cavall" perque em va dir que podia tenir problemes per quedar-me embarassada en un futur i que podia necessitar estimulació ovàrica amb pastilles. més tard, vaig canviar de ginecoleg i ara em porta una noia molt maja i el primer que em va dir era que no patís, que els meus ovaris anaven per lliure i que ovulaven quan els hi donava la gana!!! :ufs: :ufs: :ufs:

total, que al 4art mes de posar-nos a buscar, patapam!!!! vam fer diana. potser vaig atabalar una miqueta a l'aglayo, però res de l'altre món, jejejeje
o sigui que tu no pateixis, que d'arribar arribarà... i el coco, l'angoixa i les ganes de quedar-nos embarassades juguen males passades!!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 84 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::